(500)
Så fruktansvärt besviken på detta företag med falsk marknadsföring. Jag har blivit avstängd av oklar anledning, trots att jag beställt för tiotusentals tusen kronor. Är det så man tackar sina kunder!?
Inte ens en stjärna förtjänar Boozt. Är SÅ otroligt arg! Jag returnerade ett par byxor för drygt 900kr. Fick retur-besked samtidigt på mailen, på de två beställningarna jag hade returnerat. I de båda paketen så var inte alla varor registrerade, så jag, som jag behövt göra tidigare (det här har alltså hänt flertalet gånger innan) mailade Boozt och bad dom registrera alla varor. De återkom med att registrera ena varan, men påstod då att andra varan inte var med. SÅKLART har jag returnerat byxorna och bad dom lösa det. De sa att de har automatisk retur-hantering och att då inga fel kan ske. Så komiskt att det hänt mig flera gånger innan (men då har dom alltså registrerat returen i efterhand efter att jag har mailat dom). Jag har ringt bring och frågat om paketet var trasigt och ingen info fanns om det. Otroligt bra och förstående service fick jag från Bring som även höll med om att situationen är helt sjuk. Jag har nu både ringt och mailat Boozt flertalet gånger och de säger att byxorna inte finns och att ärendet är avslutat. HUR KAN JAG SOM KUND BEHÖVA STÅ FÖR MISSTAG SOM BOOZT GÖR? Uppenbarligen finns det brister i returhanteringen, om det nu är någon som snor varor (efter googling och att ha ställt frågan i ett annat forum har det visat sig att jag inte är ensam om det här) eller om eran "automatiska returhantering" inte är fullständig. Jag har VERKLIGEN tyckt om Boozt och varit en frekvent kund sedan tio år! Nästan handlat uteslutande från er och rekommenderat till nära och kära. Har TILL OCH MED köpt både aktier och fonder i bolaget för jag verkligen trott på Boozt. Det här gör mig SÅ frustrerad och uppgiven. Kommer absolut aldrig våga handla härifrån igen. HUR hade jag kunnat försäkra mig om att det här aldrig kommer hända igen? För det här är en helt ABSURD situation. Servicen har varit totalt usel. Kan fortfarande inte fatta att JAG skall behöva betala närmare 1000kr för något jag inte ens har i mina ägor. Ber er ALLA som läser den här kommentaren att bojkotta detta bolag. Det finns andra företag som förtjänar våra pengar. Det handlar om ens egna pengar som man känner sig rånad på. Kommer ALDRIG någonsin våga handla härifrån igen. Jag hoppas ni SKÄMS! (Även om jag tror ni bara skakar bort detta eftersom ni verkar ha satt detta i erat system.) (Kan även nämna att jag inte är en sån där "typiskt" arg kund när det kommer till service, utan vet att alla bara är människor i slutändan. Min första kommentar om ett företag ute i cybervärlden någonsin, och det var tråkigt det behövde ske av ren frutsration)
Toppenbra, jättetrevligt bemötande och bra service
Snabba leveranser. Kundservice utöver det vanliga. Snabb respons och hjälp.
Stort utbud, bra varumärken och en fenomenal kundservice!
Jag hade den bästa upplevelsen med Boozt kundservice. Snabb respons och mycket trevligt samtal och då är mitt problem löst på bästa sätt. Tack! :)
Fungerar bra, även vid retur och faktura.
Jätte bra bemötande och bra service, bra pris på kläder ,enkelt prata med kundtjänst personal jätte trevligt samtal rekommenderar att handla hos boozt
Enkelt och smidigt. Produkten enligt beskrivning och snabb leverans.
Enkelt och smidigt att handla. Lätt att komma i kontakt med kundtjänst. Proffsig och lösningsfokuserad personal i kundtjänsten.
Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK på butikens sida.
Kontakt med butiken kan ske på Svenska.
Erbjuder telefonsupport. Se butikens hemsida för mer information.
www.boozt.comFullständigt firmanamn: Boozt Fashion AB
Organisationsnr: 556710-4699
Information hos allabolag.se