(57)
Handlar här i ca fem år, bra service i kombination med bra priser är sällsynt, men det kan du får här.
Lätt att komma in i butiken. Svårt att lämna. Så många vackra instrument och trevlig personal. Internethandel fungerar också mycket bra.
Inte bra alls. Beställde en gitarr på nätet som var "ny". Efter 5 dagar fick jag bilder och den ser väldigt bra begagnad ut. Svårt att få tag i affären både via epost och telefon. Däremot var kundtjänst hjälpsamma när jag äntligen nådde fram. Nja. DLX kan jag inte rekommendera helt enkelt.
Kunnig och trevlig personal dom alltid tar sig tid trots många kunder. Alltid nöjd
Fantastisk hjälp och service. Behövde hjälp för att få rätt sladdar till mitt ljudsystem. Bara genom att visa lite bilder så fick jag all info jag behövde och även fast inte sladdarna fanns inne så beställde Niklas dem snabbt och lätt till mig. Fick även fantastisk service av James när jag skulle hämta upp dem och hjälp hur det skulle installeras. Kommer definitivt komma tillbaka!
Jag var i butiken och köpte 2st Thelevi och fick super service men efter att ha testat dom i ca 30sek så sprack dessa och jag hörde av mig till butiken som tog tag i detta direkt. Eftersom jag inte bor i STHLM så skickade dom mig nya i utbyte och detta visar igen vilken proffsig butik och personal som jobbar där! Kommer garanterat att köpa mer därifrån och sprida den goda service man fått! Tusen Takk!
Höjer ånyo gänget på DLX till skyarna. Vilket gäng ! Tommy Åström
Jag fick problem med min Sequential Prophet 10 efter lite drygt två år. För att göra en lång historia kort så var Sequentials support i USA skapligt motsträviga, men efter en kontakt med DLX så tog de tag i mitt ärende och snackade med Sequential, som då ändrade tonläge. Det innebar att jag istället för att behöva skicka synthen till Tyskland för reparation på egen bekostnad, fick lämna in den hos DLX i Sthlm istället. Några veckor senare kunde jag hämta den, lagad på garanti. Som kund är jag grymt nöjd med hur DLX engagerade sig i mitt ärende och månade om att jag skulle få detta löst på allra bästa sätt. Jag har varit nöjd när jag handlat på DLX, absolut, men det är när det strular till som slaget om kunden avgörs på riktigt. Stort tack igen, Niklas & Co! /Johan
Jag beställde en gitarrpedal som skulle vara i lager inom tre dagar. Dagen efter beställningen meddelades jag att de kanske kan skicka varan om 3.5 veckor. Jag erbjöds inte att häva köpet, men de accepterade det efter att jag tog upp det. DLX Music har sedan uppdaterat produktsidan så den visar att varan är i lager om sex dagar (inte 3.5 veckor), så de har uppenbarligen satt i system att ljuga om leveranstid. Uppdatering: Dagen efter meddelade kundtjänst att de visst just fått en nyleverans. Jag köpte varan igen och fick den levererad dagen efter. Varan fungerar bra.
Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK på butikens sida.
Fullständigt firmanamn: De Luxe Music Försäljnings Aktiebolag
Organisationsnr: 556238-1805
Information hos allabolag.se