Prisjakt
Annons
POWER
  • MyPOWER – 2% bonus på alla köp
  • Öppet i 60 dagar
  • Hämta om 30 minuter
4.0Bra
500+ omdömen
Omdömen äldre än ett år inkluderas inte i snittomdömet.
m
marathonkillen
88 omdömen
Uselen timme sedan

Att beställa i internetbutiken och välja att hämta i butik är något av det sämsta man kan göra, gällande Power! Jag gjorde det och fick en påminnelse 2 timmar och 17 minuter senare om att jag fortfarande inte hämtat beställningen. Väl i butiken får jag vänta i 23 minuter innan det blir min tur. Personalen betjänar kunder utan nummerlapp före de med nummerlapp! Trots att jag påtalade att jag var före i kön än de bekänade struntade de i mig! Jag fick bara en sur blick som svar och de fortsatte att ta kunder utan nummerlapp! När jag väl blev betjänad visade det sig att de inte plockat alla varor på beställningen! De började leta bland påsarna, tittade på mig förvånande, kollade beställningen och stod som frågetecken. Jag påtalade flera gånger att det saknades betalda varor. Efter 5 minuter insåg personen att något var fel och hämade de varor som saknandes från butikslagret? Totalt tog det 33 minuter för att hämta en beställd order som var betald. Det hade gått mycket fortare om jag hade struntat i min beställning, gått in i butiken, hämtat det jag skulle ha och sedan gått till kassan! Det är under all kritik att personalen expiderar kunder utan nummerlapp före de som har nummerlapp! Skäms på er, Power! Aldrig mer en beställning med hämtning i butik göra jag igen! Som kund känner jag mig uruselt behandlad!

A
Abdulkadir
1 omdöme
Utmärkt5 timmar sedan

Strålande

POWER svarar:2024-11-21
Hejsan! Tack för ditt positiva omdöme! Det glädjer oss verkligen att höra att du är så nöjd. Vi hoppas få möjligheten att ge dig en lika bra upplevelse snart igen!😊 Allt gott, Sara på POWER!⚡
M
Mandrag
16 omdömen
UselRedigerades 4 dagar sedan

Power är en kedja som gör allt för att blåsa kunder och omge sig med en slapp kundservice. Välj bort dem om ni kan.

POWER svarar:2024-11-18
Hejsan, Det är tråkigt att höra att du haft en sådan upplevelse. Vi strävar alltid efter att ge våra kunder en positiv erfarenhet och tar dina synpunkter på allvar. Din feedback hjälper oss att reflektera över hur vi kan bli bättre och utvecklas. Hälsningar, Erika på POWER!⚡
L
Bra4 dagar sedan

Bra service. Vänligt bemötande

POWER svarar:2024-11-18
Hej Lars, Tack för dina fina ord, det värmer att höra att du är nöjd med vår service och bemötande. Vi ser fram emot att hjälpa dig igen! 😁 Allt gott, Erika på POWER!⚡
U
Ulrika
2 omdömen
UtmärktRedigerades 8 dagar sedan

Enkelt, smidigt och prisvärt.

POWER svarar:2024-10-21
Hej Ulrika, Stort tack för din fina feedback, det glädjer oss verkligen att höra! Vi siktar alltid på att göra upplevelsen så enkel och smidig som möjligt till ett bra pris. Vi ser fram emot att fortsätta ge dig samma service. Välkommen åter, Sara på POWER!⚡🔥
J
Jakub
1 omdöme
Bra9 dagar sedan

Bra, men skulle bli bättre med gratis leverans

POWER svarar:2024-11-13
Hej Jakub, Tack för din ärliga feedback! Vi är glada att du är nöjd med produkten och uppskattar verkligen din synpunkt om gratis leverans. Att göra upplevelsen så smidig och prisvärd som möjligt är viktigt för oss, och vi ska absolut överväga hur vi kan förbättra leveransvillkoren. Ha en fantastisk dag, Sara på POWER!⚡😊
S
SEB
1 omdöme
Utmärkt9 dagar sedan

Billigt och bra!

POWER svarar:2024-11-13
Hej! Stort tack för din recension! Det glädjer oss att höra att du tycker att vi erbjuder bra kvalitet till ett schysst pris, det är verkligen något vi lägger stor vikt vid. Vi vill ge alla våra kunder en positiv upplevelse utan att det ska behöva kosta för mycket. Varmt välkommen tillbaka, Sara på POWER!⚡🔥
S
Salt
1 omdöme
Usel10 dagar sedan

Kände mig lurad, fast jag fråga satte de olika tilläggen som virus skydd o försäkringar ett par gånger under köpets gång. Tyckte jag ej behövde dem, då jag betalade med mitt kommunalkort, hemförsäkring o garanti. Köparen förklarade att varan skulle bli mer än dubbel så dyr utan dessa tillägg. Åkte senare samma dag o lämnade tillbaka varan o förklarade min känsla av blivit lurad. Varan skulle inte alls bli dyrare, utan de tilläggen. Dålig stil

POWER svarar:2024-11-12
Hejsan! Tack för att du delade din köpupplevelse med oss. Vi är verkligen ledsen att du känner dig lurad och inte fick den information du behövde under köpet. Vi försöker alltid att vara så tydliga som möjligt kring tillägg, men jag förstår att det här kanske inte upplevdes så. VI ska se till att ta med din feedback till vårt team för att vi ska kunna förbättra kommunikationen och ge våra kunder en bättre upplevelse. Tack för att du hjälper oss att bli bättre. Trevlig dag, Sara på POWER!⚡
B
Utmärkt11 dagar sedan

Enkel beställningsprocess, billigt och snabb leverans= jag är nöjd!

POWER svarar:2024-11-12
Tjena, Tack så mycket för ditt omdöme! Vi är glada att höra att du är nöjd med både beställningsprocessen, priserna och leveransen. Det betyder mycket för oss att kunna erbjuda en enkel och snabb upplevelse. Välkommen tillbaka! Ha en riktigt fin dag, Sara på POWER!⚡🔥
H
Henrik
3 omdömen
UtmärktRedigerades 11 dagar sedan

Allting sköttes bra, enda problemet var att mitt köp inte registrerades ordentligt först på mina sidor men tyvärr var datorn jag köpte inte tillräckligt kraftfull för mina behov ändå så jag fick lämna tillbaka den. Power skötte denna hantering och återköp på ett mycket förtroendeingivande och seriöst sätt som gör att jag definitivt kommer att återkomma till dem igen. Helt enkelt den bästa butiken att handla fysiskt i idag enligt min mening.

POWER svarar:2024-11-12
Hej Henrik, Tack för att du tog dig tid att lämna ditt omdöme. Även om det var synd att datorn inte riktigt höll måttet för dina behov, är vi väldigt glada att du är nöjd med hur vi hanterade återköpet. 😊 Att höra att du känner förtroende för oss och att du ser oss som den bästa butiken gör oss stolta! Nästa gång hoppas vi kunna hjälpa dig hitta precis rätt produkt för dig. Varmt välkommen tillbaka, Sara på POWER!⚡

Om butiken

POWER

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK på butikens sida.

Betalningsalternativ

KlarnaVisaMasterCard
  • Avbetalning
  • Direktbetalning
  • Faktura
  • Kortbetalning
  • Betalning via telefonräkning
  • Bitcoin
  • Förskottsbetalning
  • Postförskott
  • SMS-betalning

Kundtjänst

Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Erbjuder telefonsupport. Se butikens hemsida för mer information.

Erbjuder installationsassistans på plats. Se butikens hemsida för info och eventuella regionala begränsningar.

www.power.se

Bolagsinformation

Fullständigt firmanamn: Power Sverige AB

Organisationsnr: 556687-5216

Information hos allabolag.se