Prisjakt
Annons
POWER
  • MyPOWER – 2% bonus på alla köp
  • Öppet i 60 dagar
  • Hämta om 30 minuter
3.7Bra
312 betyg (senaste året)

Skrivna omdömen

Betyg äldre än ett år inkluderas inte i snittbetyget.

Skrivna butiksomdömen

C
Carina
1 omdöme
Utmärkten dag sedan

Första gången jag handlar där så hoppas det är bra.

POWER svarar:2025-04-07
Hej Carina, Så roligt att höra att det var din första gång hos oss, varmt välkommen! Vi hoppas att du blev nöjd med både produkten och servicen, och vi är alltid öppna för feedback om det är något du tycker vi kan göra ännu bättre. Tack för att du gav oss chansen, vi ser fram emot att få hjälpa dig igen! 😄 Ha en fin dag, Erika på POWER!⚡
t
tuxedomoon
1 omdöme
Bra2 dagar sedan

Fungerar smärtfritt !

POWER svarar:2025-04-07
Hejsan, Stort tack för ditt fina omdöme! Det gläder oss att höra att allt fungerade smärtfritt, precis så vill vi att det ska vara! Vi jobbar varje dag för att göra våra tjänster så enkla och bekymmersfria som möjligt, så det betyder mycket att du upplevde det så. Tveka inte att höra av dig om vi kan hjälpa dig med något i framtiden, vi hjälper dig gärna. 😊 Ha det fint, Erika på POWER!⚡
M
Marie
1 omdöme
Utmärkt4 dagar sedan

Toppen, bra priser, snabb leverans

POWER svarar:2025-04-04
Hejsan Marie! Tack så mycket för ditt omdöme! Vi är superglada att du tycker att både priserna och leveransen var på topp. Vi är stolta över våra priser och snabba leveranser, och det känns toppen att du uppskattar det. Vi ser fram emot att få hjälpa dig snart igen! Ha det fint, Saga på POWER!⚡
L
Linda
1 omdöme
Utmärkt5 dagar sedan

Smidigt och bra support!

POWER svarar:2025-04-03
Hejsan Linda! Smidigt och bra är precis de ord vi vill höra. Vi försöker alltid göra supportupplevelsen så enkel och trevlig som möjligt, och ditt omdöme gör oss riktigt glada. Stort tack för att du tog dig tid att skriva! Ha det fint, Saga på POWER!⚡
a
arianfazl
4 omdömen
Usel5 dagar sedan

Produkten var tydligt använd och hade synliga repor.

POWER svarar:2025-04-02
Hej där! Stort tack för ditt omdöme! Vi beklagar verkligen att produkten inte kom i det skick du hade förväntat dig. Vi vill ju att varje produkt ska vara i perfekt skick när den når våra kunder! Tveka inte att kontakta oss på [email protected] så kikar vi på ditt ärende! Ha det fint, Saga på POWER!⚡
A
Anders MR
1 omdöme
Usel6 dagar sedan

För en månad sedan beställde jag varor online för 16 600 kr och de skulle finnas för omgående avhämtning. Dagen efter vid avhämtning fanns de inte och det var lång leveranstid. Avbeställde då mitt köp och fick meddelande att det skulle återbetalas inom 2-5 dagar. Nu har det gått snart en månad och ingen återbetalning och bara svar som hela tiden förhalar återbetalningen.

POWER svarar:2025-04-01
Hej Anders, Tack för att du delar med dig av din upplevelse. Vi beklagar det som hänt och förstår att det är frustrerande att vänta så länge på en återbetalning. Det är inte den upplevelse vi vill att våra kunder ska ha. Vi vill gärna hjälpa dig att lösa detta så snabbt som möjligt. Kontakta oss gärna direkt på [email protected], så ser vi till att följa upp ditt ärende omedelbart. Tack för ditt tålamod, och vi hoppas kunna göra detta rätt för dig! Hälsningar, Erika på POWER!⚡
P
Pierre101
1 omdöme
UselRedigerades 11 dagar sedan

Köpte mobilen från power efter två veckor ångrat mig o vill lämna tillbaka men dem vägrar och vill att jag ska betala 1000:- för att returnera mobilen sämsta aldrig mer trots det stor i deras kvitto att det är ditt garantibevis. För att du som kund ska känna dig trygg med ditt köp så erbjuder vi 60 dagars öppet köp* Ta hem och testa produkten, är du inte nöjd så har du möjlighet returnera detta är bullshit och sämsta affär aldrig mer

POWER svarar:2025-03-28
Hej Pierre, Tack för din input. Vi vill självklart att alla våra kunder ska vara nöjda med sitt köp, så det är trist att du känner dig besviken. Våra 60 dagars öppet köp gäller på många produkter, men just mobiltelefoner är undantagna eftersom de snabbt blir en personlig vara vid aktivering. Vi försöker vara så tydliga som möjligt med detta i våra villkor och i butiken, men vi tar såklart till oss din feedback! Om du vill läsa mer om varför mobiler inte ingår hittar du all info på vår hemsida. Hoppas vi får en ny möjlighet att överträffa dina förväntningar! 😊 Trevlig dag, Sara på POWER!⚡
K
Khatoian
1 omdöme
Usel11 dagar sedan

*håll er borta från denna butik* Efter att ha stått i en halvtimme i kö klockan 9 i iskall kyla på deras så kallade nyöppning kommer jag in möts av en kille som ger oss en stor påse för att handla varor! Man skulle kunna tro att dom här sakerna dom annonserat ut! Frågar direkt vart kaffemaskinerna är pekar åt bryggarna går dit frågar vänligt vart den anonserade moccamastern är, till min förvåning är den självklart slut. Finns en snarlik till nästan samma grundpris att köpa men nej istället försöker den trötta tanten i butiken sälja på mig all annan skit verkligen skitbryggare och försöker då förklara att dom är bättre än den jag skulle köpa. Faktiskt två av deras trötta tanter! Nej jag har jobbat som säljare för ett av Sveriges största kafferosteri och vet vad kaffe är och ingen lättlurad nykomling. Vilket den trötta tanten trodde sig vara expert på (pinsamt). Det är inte alls samma och det smakar inte samma och gör man få koppar har det med malningsgrad att göra och inget annat istället väljer ni att ljuga. Du ljög för mig och alla andra runt att du inte skäms! Moccamaster har en garanti på 10 år jag kom dit för att köpa en kvalitetsmaskin istället prackar du på mig skit med påhittad fakta! Rutten butik rutten service (oärlig) ruttna priser! Föreslår hellre att ni går till Elgiganten ner i gatan med jättetrevlig personal och prismatchning(något de otrevliga människorna på denna oseriösa förhandlare inte gör även fast det är deras policy på det norska bolaget). Hoppas innerligt dom går i konkurs och slutar handla mina elektronikprylar där då det finns en bra butik på samma område som inte lurar sina kunder och garanterar lägsta pris och lever upp till det! (Finns bra power har varit kund i 10 år på power sedan dom öppnade på Alnabru men Uppsala är inte värd att kallas butik ens)

POWER svarar:2025-03-28
Hejsan, Tack för att du tar dig tid att dela din upplevelse med oss. Det är alltid vår ambition att ge våra kunder en positiv upplevelse, och vi är ledsna över att vi inte lyckades leva upp till det denna gång. När det gäller nyöppningar kan det vara svårt att förutse exakt hur stor efterfrågan blir på vissa produkter, och dessvärre händer det ibland att populära varor säljer slut snabbare än vi önskat. Vi försöker alltid erbjuda jämförbara alternativ när en produkt inte längre finns i lager, men vi beklagar verkligen om du upplevde att det skedde på ett sätt som inte kändes bra. Vår intention är alltid att guida våra kunder till den bästa lösningen för just deras behov, inte att sälja något de inte vill ha. Vi tar din feedback på allvar och kommer att se över hur vi kan förbättra oss, både vad gäller lagerhållning och kundbemötande. Vi vill att alla som besöker oss ska känna sig nöjda och trygga i sina köpbeslut. Om du fortfarande letar efter en Moccamaster eller har andra frågor är du varmt välkommen att kontakta oss på [email protected], så ser vi hur vi kan hjälpa dig på bästa sätt. Tack igen för att du delade med dig, Sara på POWER!⚡
K
Katja
1 omdöme
Utmärkt11 dagar sedan

Snabb och bra leverans av laptop med tillbehör. Toppen!

POWER svarar:2025-03-28
Hallå där Katja! Vad roligt att höra att allt kom fram snabbt och smidigt! Vi vet att väntan på ny teknik kan vara olidlig, så vi gör vårt bästa för att få ut paketen i raketfart. 🚀 Hoppas din nya laptop lever upp till dina förväntningar och varmt välkommen tillbaka! 😊 Ha det bäst, Sara på POWER!
A
Annika80
1 omdöme
OK11 dagar sedan

Försening x 2 gånger på över 4v på frysen (köpte kyl och frys). Bring som levererade, visste inte ens vad jag beställt. Så kunde blivit utan underläggen första gången och återvinning av kylen. 2:a gången vägrade de ta med gamla frysen, då fraktsedeln ej sa det. Trots bokat. Efter ett samtal med deras chef löstedet sig. Men sjukt dålig kundservice av stöddig leverantör!, den andra stackarn sa inte ett ord. Tur man kanstå uppförsinsak!, annars hade den gamla frysenstått kvar här.

POWER svarar:2025-03-28
Hej Annika! Tack för din feedback. Vi får verkligen be om ursäkt för den här struliga leveransen och vi förstår verkligen din frustration i detta. Det är verkligen inte den upplevelse vi vill att någon av våra kunder ska behöva ha. Vi uppskattar att du delar med dig av din upplevelse, även om vi önskar att den hade varit betydligt bättre! Det här är absolut något vi tar vidare för att säkerställa att vi och våra leveranspartners kan göra det bättre. När du bokar hämtning av gammal utrustning ska det självklart genomföras som avtalat, helst utan strul. Vi hoppas att allt fungerar som det ska nu och att du är nöjd med din nya kyl och frys. Tack för ditt tålamod, och tveka inte att höra av dig till oss på kundservicepower.se om det är något vi kan hjälpa till med! Allt gott, Sara på POWER!⚡

Om butiken

POWER

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK på butikens sida.

Betalningsalternativ

KlarnaVisaMasterCard
  • Avbetalning
  • Direktbetalning
  • Faktura
  • Kortbetalning
  • Betalning via telefonräkning
  • Bitcoin
  • Förskottsbetalning
  • Postförskott
  • SMS-betalning

Kundtjänst

Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Erbjuder telefonsupport. Se butikens hemsida för mer information.

Erbjuder installationsassistans på plats. Se butikens hemsida för info och eventuella regionala begränsningar.

www.power.se

Bolagsinformation

Fullständigt firmanamn: Power Sverige AB

Organisationsnr: 556687-5216

Information hos allabolag.se