(500+)
Hade skickat in en trasig datormus som fortfarande var under garanti. Fick svar på e-post att varan hade kommit in men att den varken kunder repareras eller bli utbytt mot en likadan då den inte längre ingick i deras sortiment. De bad mig i samma mejl svara så fort jag fick möjlighet för att antingen få en annan vara för samma pris eller ett presentkort. Jag gav då besked samma dag om att jag ville ha ett presentkort (fast egentligen ville jag ha pengarna tillbaka). De svarade aldrig på mejlet. Jag hade fått för mig att returneringar av felaktiga varor var en simpel process, men tydligen inte hos Netonnet. Vill dock erkänna att jag lyckades få kontakt med dem igen via deras livechatt på hemsidan där jag fick mitt ärende löst hyfsat snabbt (tog de 30 minuter att bekräfta mina kontouppgifter utöver de 47 minuterna jag redan hade lagt på att ha väntat i kö.) Mer eller mindre nöjd i slutändan då presentkortet skickades till min epost inom en dag. Nu ska jag sälja vidare de varor jag köpte för att i alla fall få tillbaka nästan allting jag spenderade från första början. Kan tillägga att deras sortiment av elektronik - speciellt datorkomponenter - inte är så stort i min mening. Kommer vända mig till andra företag i framtiden.
Mycket enkelt och hittade snabbt produkten som passade mig. Perfekt prisklass. Fick bekräftat om leverans dagen efter, vilket är mycket bra och uppskattat.
Bara nöjd rätt av med hela butikskedjan
Snabbt och enkelt att beställa, i vanlig ordning. Nöjd kund än sålänge men upp till produkterna att avgöra resterande :)
Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK på butikens sida.
Kontakt med butiken kan ske på Svenska.
Erbjuder telefonsupport. Se butikens hemsida för mer information.
Erbjuder installationsassistans på plats. Se butikens hemsida för info och eventuella regionala begränsningar.
www.netonnet.seFullständigt firmanamn: NetOnNet AB
Organisationsnr: 556520-4137
Information hos allabolag.se