Prisjakt
Black Week – se reans bästa deals
Annons
  • Wexthuset

    (18)

  • se
1.3Dålig
4 omdömen
Omdömen äldre än ett år inkluderas inte i snittomdömet.
Y
Usel2 månader sedan

Ylva support och Svea bank samarbetar bedrägligt, vad jag tror. Ylva var oerhört tillmötesgående. Jag hade betalt för 15 st lökmix Alaska Aurora men fick 10 st. Hon menade att Svea bank skulle dra av 30kr för misstaget. Svea bank fick mycket bråttom att få min betalning genom Swish men jag väntade på rätt belopp. Ylva försäkrade än en gång att Svea bank skulle ge mig pengar tillbaka. Först skulle fel faktura betalas. Vid kontakt med Svea bank sa man på det bestämdaste att de dragit 189kr 23 sept istället för 219kr. Enligt min Banks information drogs 219kr 23 sep. Är pensionär 84 år så 30kr bedrar man inte en gammal och fattig om god moral finns. Ordernummer: 782738 Kundnummer: 351143 Orderdatum: 2024-09-15

M
Mikaela
1 omdöme
Usel5 månader sedan

Går inte att få tag i kundtjänsten och mina varor kom aldrig fram.. handla inte här!

M
Maria
1 omdöme
Usel7 månader sedan

Urusel kundservice. Skämtföretag. Köp inte här. Jag ville returnera en vara och de hänvisar till att skicka som vanligt paket. Efter att ha returnerat får jag fakturan(över en vecka efter) och jag anmäler att jag har redan returnerat varan. 6 veckor senare får jag påminnelseavgift. Jag kontaktar dem och de säger att de har inte fått någon vara och att jag måste betala. Jag mejlar igen med bilder på deras mejl och bilder på paketet som jag skickade, de svarar inte. De bara ignorerar. Nu måste jag betala för nåt jag har returnerat. De bryr sig inte om oss kunder i överhuvudtaget. Spendera inte era pengar här, gå nån annanstans.

N
Nik
1 omdöme
Usel7 månader sedan

Kommer aldrig beställa här igen. Förra året var det fel dahliasort. Ville ha ett par dahlior i år, den ena var i ok skick, den andra dahliaknölen är i ett bedrövligt skick med nästan samtliga knölar avbrutna. Jag har aldrig sett en knöl i sämre skick. Lägg till att de har dyrare frakt än vissa konkurrenter och att de inte besvarar ens mejl där jag även skickat in många bilder. Gjorde en beställning idag nån annanstans.

u
un1corn
2 omdömen
Uselett år sedan

Kundtjänsten på Wexthuset är under all kritik. De är svåra att få tag och inte alls noga med att hjälpa till när problem uppstår.Så, jag kan bara djupt avråda alla från att handla här. Visst, har du tur kanske du får dina fröpåsar men om något är på tok kommer hjälpen från kundtjänst, som många fler än mig skriver, vara nära nog obefintlig. Det finns många alternativ där ute, min rekommendation är att inte slösa sin tid och pengar på Wexthuset.

Gästanvändare
UselRedigerades ett år sedan

Urusel kundservice! Skulle rekommendera alla att handla från annat företag. Beställde växter som var totalt förstörda vid leverans. Trots bilder och att jag hade alla rätt på min sida var företaget otroligt nonchalanta och ville lägga skulden på mig. Uruselt bemötande. Håll er borta från wexthuset.

Gästanvändare
Bra2 år sedan

Alltid snabb leverans och rätta produkter. Information om växter och trädgårdsvård. Mycket intressant och informativt. Jätte bra.

Gästanvändare
Usel2 år sedan

Marknadsför sig med att köpet ska levereras till kunds närmaste utlämningsställe. När detta inte sker som utlovat skyller de på sin leverantör och ger mig som kund i uppgift att lösa omdirigering eller betala extra för en omdirigering av paketet. Inte ens en ursäkt levereras.

Gästanvändare
Usel2 år sedan

Försenad leverans. När jag idag skulle ta emot leverans av två träd så hade budet bara ett träd med sig. Istället för att lämna trädet han hade med sig för att leta efter andra trädet så tog han med sig det. Jag vill varna alla för att handla av detta företag. Frustration och irritation. Aldrig mer wexthuset

Gästanvändare
Usel2 år sedan

Köpte ett bevattningssystem med solceller. Först vägrade dom acceptera att det var fel på det. Till slut hörde dom av sig till tillverkaren som skickade rätt grejer efter flera månader. Väldigt dålig kundservice och bemötandet ska vi inte tala om.

Om butiken

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK på butikens sida.

Betalningsalternativ

KlarnaSwish
  • Avbetalning
  • Direktbetalning
  • Faktura
  • Förskottsbetalning
  • Kortbetalning
  • Betalning via telefonräkning
  • Bitcoin
  • Postförskott
  • SMS-betalning

Kundtjänst

Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Erbjuder telefonsupport. Se butikens hemsida för mer information.

Bolagsinformation

Fullständigt firmanamn: Honey Pot Garden AB

Organisationsnr: 556855-2896