Prisjakt
Black Week – se reans bästa deals
Annons
Adlibris
  • Alltid låga priser
  • Fri frakt över 299 kr*
  • Smidiga leveranser
2.3OK
8 omdömen
Omdömen äldre än ett år inkluderas inte i snittomdömet.
C
Chris
2 omdömen
Dåligen månad sedan

Har i mitt fall alltid varit mycket försenade leveranstid jämfört med vad som angivits på webbsidan vid beställningen. Och när man beställer flera böcker så skickar de ingen av de böcker som finns i lager trots att "bara" vissa av böckerna är försenade. Kommer att välja andra leverantörer i fortsättningen.

E
Erkan Zengin
1 omdöme
Dålig3 månader sedan

Påstås fri frakt…. Ändå 39kr… vad fan!

V
Viktor
1 omdöme
Utmärkt6 månader sedan

Ärligt talat tror jag bara folk ger omdömme till denna butiken om dem har haft något fel 90% av tiden. Personligen är det min go-to online butik för böcker (försöker hitta det lokalt först dock), och har aldrig haft något strul vare sig med frakttider eller böckerna jag fått (och det har varit uppt ill ett dussin böcker åt gången ibland) och enligt orderhistoriken har jag beställt 10 gånger sedan 2011 från dem (6 av gångerna de senaste 4 åren). Så jag skulle personligen ta det generella butiksomdömmet med en nypa salt.

M
Mille2000
130 omdömen
Usel7 månader sedan

VARNING. Extremt långa leveranstider. Väldigt ofta fel i leveranserna eller fel produkt eller annat omslag på böcker än de som visas på hemsidan. Har haft mycket dålig erfarenhet av deras kundtjänst. Finns inget alls jag kan rekommendera med denna butiken. Håll er borta.

M
Martin H
6 omdömen
Bra9 månader sedan

Ofta väldigt nöjd med Adlibris, snabbare levernas än vissa andra i samma bransch.

E
Emil
1 omdöme
Usel9 månader sedan

Katastrof kundservice. Får hem defekta varor och får sedan kontakt med oförstående kundservice.

h
hansolofo
5 omdömen
Dåligett år sedan

Köpte "träpussel", men bitarna vara snarare tunna som faneer.n

Z
Zimonio
1 omdöme
Uselett år sedan

Helt värdelösa, beställde ett spel veckan innan jul och så stod det att det skulle ta 2-3 vardagar men så får jag mail direkt efter om att den är framme efter jul. Som tur är har det bra rutiner för att avboka för i deras pisstjänst är väl det här vanligt förekommande

Gästanvändare
UselRedigerades ett år sedan

Tydligen har nån på Adlibris fått uppdraget att ta fram en ny kartong som de skickar enskilda böcker med. Vet inte hur länge de använt den, men den ör ny sedan jag handlade sist. I den nya kartongen är det gott om luft vilket ger dyrare inbundna böcker med skyddsomslag prima tillfälle att bli kantstötta och få bucklor på skyddsomslaget under transporten. I det tidigare emballaget de använde var boken fixerad och kom så gott alltid fram i befintligt skick när man beställde enskilda böcker. Reklamerade det första exemplaret jag fick av en bok, eftersom den var horribelt kantstött. Dock var inte heller ersättningsexemplaret i perfekt skick. Jag skulle säga att transportskador är oundvikliga på grund av emballaget. Som en extra knäpp på näsan har Amazon numera ofta betydligt bättre priser på böcker jämfört med svenska konkurrenter som Adlibris, vilket man tycker borde motivera de att inte "innovera" bort fungerande transportlösningar och tillika konkurrensfördelar.

Gästanvändare
UselRedigerades ett år sedan

Hur kan man som webb-handel ha så extremt långa hanteringstider är obegripligt. Min order har i tre dagar legat i statusen: "Beställning hanteras på lagret Vi förbereder för att skicka din beställning. Du får ett mail så snart ditt paket är på väg."

Om butiken

Adlibris

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK på butikens sida.

Betalningsalternativ

KlarnaAmerican ExpressVisaMasterCard
  • Direktbetalning
  • Faktura
  • Kortbetalning
  • Postförskott
  • Avbetalning
  • Betalning via telefonräkning
  • Bitcoin
  • Förskottsbetalning
  • SMS-betalning

Kundtjänst

Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Erbjuder telefonsupport. Se butikens hemsida för mer information.

www.adlibris.com

Bolagsinformation

Fullständigt firmanamn: Adlibris Aktiebolag

Organisationsnr: 556261-3512

Information hos allabolag.se