Prisjakt
Annons
Samsung
  • Flexibla leveranser
  • 30 dagars öppet köp
  • Delbetalning via Klarna
3.5Bra
43 betyg (senaste året)

Skrivna omdömen

Betyg äldre än ett år inkluderas inte i snittbetyget.

Skrivna butiksomdömen

s
Uselen dag sedan

Jag har köpt samsung produkter i många år, men efter att ha handlat direkt av dem så är det slut på det. Deras väldigt oseriösa samarbetspartner för trade-in enheter saboterade min fullt fungerande telefon för att betala mindre för den. Samsungs kundtjänst bidrog inte med någon hjälp och jag fick helt enkelt välja mellan att acceptera deras skambud eller att få tillbaka, vad som nu var en trasig telefon.

p
pfab
2 omdömen
Utmärkt6 dagar sedan

Supersnabb leverans dagen efter order. Väldigt nöjd!

u
ullis016
32 omdömen
Utmärkten månad sedan

De var som helst inga problem. Lätt att hitta det jag sökte efter

Samsung svarar:2025-03-11
Hej! Tack för din fina feedback, roligt att höra att du är nöjd! Med vänliga hälsningar, Liv på Samsung
S
Smirnoff86
10 omdömen
Uselen månad sedan

Jag har så mycket teknik från Samsung: kylskåp, dammsugare Jet AI, två Book 4 Pro, två Samsung S25 Ultra, både Fold och Flip samt en Frame 85 tum. Ändå blir man behandlad på sämsta möjliga sätt. Jag köpte en Samsung Frame 85 ram, men det visade sig att ramarna har olika namn på olika sidor, vilket ledde till att jag fick fel färg. Jag hämtade den hos Elgiganten och åkte dagen efter för att göra ett återköp. Då fick jag höra att de inte kunde ta emot den och att jag istället skulle åka till Samsungs huvudkontor i Kista. Väl där sa en tjej i receptionen att jag inte skulle lämna in den där utan åka till Kanalvägen 1 i Upplands Väsby. Jag åkte dit och spenderade en massa tid, bara för att sedan få höra att Samsung huvudkontor hade fel – jag skulle egentligen åka tillbaka till dem. Tillbaka i Kista fick jag nu av en annan person veta att jag hade fått fel information tre gånger. Jag måste istället ringa Samsungs onlinebutik. Detta har nu kostat mig tre timmar av min tid. Jag ringer och pratar i 29 minuter med en jättetrevlig kille som säger att han löser allt. Snart ska jag få ett mejl med en retursedel. Men det går över en dag – ingen retursedel kommer. Jag ringer igen dagen efter och får höra att allt är i sin ordning och att mejlet snart kommer. Ännu ett dygn går, och jag ringer igen. Då får jag höra att det inte ens finns något ärende registrerat. Det här är ett skämt! Nu får jag höra att ett ärende ska skapas – och att jag måste betala 650 kr i frakt, trots att ramen bara kostar 900 kr. Ingen verkar veta någonting. Det här är den sämsta service jag någonsin har upplevt. Jag vill aldrig mer köpa era produkter!

Samsung svarar:2025-03-07
Hej! Vi beklagar verkligen din upplevelse och passar på att tacka för att du tar dig tiden att lämna dina synpunkter! Vi vill gärna få veta mer om vilka problem du hade när du försökte handla, så vi kan kika på detta så fort som möjligt. Vi vore tacksamma om du kunde skicka in ditt namn och en beskrivning av problemet till [email protected] eller starta en chatt med en av våra experter genom chattfunktionen som finns på vår hemsida (öppet Måndag – Fredag 08-20 och Lördag-Söndag 9-17). Med vänliga hälsningar Liv på Samsung.
K
Utmärkten månad sedan

Mycket bra sajt. Fick ett specialerbjudande som var väldigt bra och mycket snabb leverans.

Samsung svarar:2025-03-07
Hej! Tack för dina vänliga ord och att du har valt Samsung. Vi är otroligt glada att höra att du är nöjd med din Produkt/service och hoppas att du handlar hos oss igen i framtiden :) Med vänliga hälsningar Liv på Samsung :)
J
Jojo
5 omdömen
Utmärkt2 månader sedan

Snabb hantering och grym kundsupport i kombinerat med grymt kvalitet på kyl/ frys - högsta betyg välförtjänt

Samsung svarar:2025-03-07
Hej kära kund! Tack för dina ord och tack för att du handlar på Samsung. Vi är glada att höra att du är nöjd! Med vänliga hälsningar, Liv på Samsung :)
L
Lena
1 omdöme
Utmärkt2 månader sedan

Smidigt och enkelt

Samsung svarar:2025-02-10
Hej Lena! Tack för din fina feedback, roligt att höra att du är nöjd! Med vänliga hälsningar, Liv på Samsung
J
JGM
1 omdöme
Utmärkt2 månader sedan

Snabbt och enkelt att handla med snabb leverans. Var lite osäker först på Samsung skaftdammsugare Jet75E pga av den specificerade ljudnivån. Men jösses, antingen är den felspecificerad eller så är ljudet på traditionella tråddammsugare skyhögt. Den är ju extremt tyst och väldigt effektiv. Köpte till ena barnet. Slutade med att vi köte en till själva 😄

Samsung svarar:2025-02-10
Hej! Tack för dina vänliga ord och att du har valt Samsung. Vi är otroligt glada att höra att du är nöjd med din Produkt/service och hoppas att du handlar hos oss igen i framtiden :) Med vänliga hälsningar Liv på Samsung :)
E
Ehwa
5 omdömen
Utmärkt2 månader sedan

Snabbt och enkelt frakt. Den 27” stora curved skärmen är riktigt bra.

Samsung svarar:2025-01-29
Hej Ehwa! Tack för dina ord och tack för att du handlar på Samsung. Vi är glada att höra att du är nöjd! Med vänliga hälsningar, Liv på Samsung
S
Utmärkt2 månader sedan

Snabb leverans och bra pris! Kommer helt klart handla avdom igen :)

Samsung svarar:2025-01-28
Hej Stefan! Tack för din fina feedback, roligt att höra att du är nöjd! Med vänliga hälsningar, Liv på Samsung

Om butiken

Samsung

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK på butikens sida.

Betalningsalternativ

Klarna
  • Avbetalning
  • Direktbetalning
  • Faktura
  • Kortbetalning
  • Betalning via telefonräkning
  • Bitcoin
  • Förskottsbetalning
  • Postförskott
  • SMS-betalning

Kundtjänst

0

Erbjuder telefonsupport. Se butikens hemsida för mer information.

www.samsung.com

Bolagsinformation

Fullständigt firmanamn: Samsung Electronics Nordic Aktiebolag

Organisationsnr: 556445-4345

Information hos allabolag.se