Prisjakt
Bole.se
  • Välj bland 12000 produkter
  • Kunnig o Personlig service
  • Fri frakt över 500 kr

Bli först med att skriva ett omdöme!

Vad tycker du om Bole.se?

Omdömen äldre än ett år inkluderas inte i snittomdömet.
Gästanvändare
UtmärktRedigerades ett år sedan

Superbra butik! Alltid varit nöjda

a
aenea
24 omdömen
Utmärkt2 år sedan

Bra pris, snabb leverans!

Gästanvändare
Bra3 år sedan

Har inte haft några problem . Leveransen tog kanske några dagar längre än angivet men annars helt ok . Trevlig tjej i kund mottagningen .

Gästanvändare
Usel4 år sedan

Bole.se har varit väldigt bra en gång för länge sedan. Nu är de opålitliga och otrevliga . Jag har haft väldiga problem med väntetider på mina beställningar som tar åtta gånger längre tid än utlovat på deras hemsida. När jag sen ringer och vill få ett svar för en slutlig leverans i tid, får jag otrevligheter tillbaka och så lägger kundtjänst på luren ( en manlig) som avslutar samtalet. I mitt fall verkar de krånglat till köpet, så de ville att jag skulle göra en ny beställning med ny betalning fast de redan hade tagit betalt för första beställningen. Jag har handlat en del på "Bole.se", men nu är det SLUT för min del. Jag har tagit bort dem från min "köplista" i datorn och satt in dem på "svarta listan". Det finns många bra ställen som jag handlar på via internet, där jag beställer varor på söndag eller måndag morgon och får hem dem på torsdag-fredag.

Gästanvändare
Usel4 år sedan

Förut ett bra företag - nu verkar ingenting fungera. Jag har handlat av detta företag i mer än 20 år och alltid varit nöjd. Men ... nu har det hänt något med företaget. Det verkar inte fungera längre. Jag beställde för för ca 2 månader sedan en äggkläckningsmaskin - när den kom var den defekt. Jag försökte ringa dom flera gånger - långa väntetider. Först trodde dom inte på mig - men långt om länge sa dom att jag skulle få en annan. Dom skickade dock ingen returpacksedel - jag fick ringa flera gånger och påminna (och långa telefonköer varje gång). Till slut skickade dom en returpacksedel - och lovade att skicka en annan "vi har på lager". Jag skickade tillbaka maskinen men sen hörde jag inget från dom. Jag ringde igen (långa köer igen) - då var beskedet "vi har inga i lager". Då krävde jag pengarna tillbaka, vilket jag nu fått. Dock, några dagar efter att jag returnerat, ringer en person till mig och frågar om maskinen. Denna stackars person har nu fått min defekta maskin - man har alltså sålt den defekta maskinen igen utan att ens packa upp den för i paketet ligger mina personuppgifter som nu den nya köparen får se (bara det förmodligen ett brott mot GDPR). Detta är häpnadsväckande dåligt - hur kan det ha blivit så med ett tidigare fungerande företag? När jag kollar på nätet ser jag att dom ganska nyligen fått en ny ledning - jag gissar att detta är förklaringen. Hur som helst - JAG KOMMER ALDRIG MER ATT HANDLA NÅGOT AV DETTA FÖRETAG.

K
KristianO
7 omdömen
Usel4 år sedan

Expeditionsavgift?

Om butiken

Bole.se

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK på butikens sida.

Betalningsalternativ

SveaWebPayVisaMasterCard
  • Avbetalning
  • Direktbetalning
  • Faktura
  • Förskottsbetalning
  • Kortbetalning
  • Betalning via telefonräkning
  • Bitcoin
  • Postförskott
  • SMS-betalning

Kundtjänst

Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Erbjuder telefonsupport. Se butikens hemsida för mer information.

www.bole.se

Bolagsinformation

Fullständigt firmanamn: Bole Sverige AB

Organisationsnr: 556540-3010

Information hos allabolag.se