(500+)
Polisen säger att man aldrig ska betala varor i förskott. Hos Lyko (Qliro) får man betala avgift för att kunna betala i efterskott. Jättedåligt!
Fake produkter köp inte !
Enkelt att handla men riktigt uselt att inte kunna betala efter leverans utan att betala en extra avgift.
Uruselt företag, ingen känsla för kundservice. Beställt på nätet och betalt express frakt. Dem har mage att skylla på utkörning bolaget när dem inte ens har skickat ut paketet 3 dagar efter lovad leveransdatum. Kundtjänst säger att paketet kommer att leverans till boxen vilken sekund som helst, här sitter jag 3 dagar senare och fortfarande inget paket. Ni borde skämmas över er kundtjänst och företag.
Lykos kundtjänst är den absolut bästa i Sverige. Vilka stjärnor! Lyko i övrigt har gått från att vara bra till sämre. Numer får man vänta för länge på leverans och ofta är produkterna I dåligt skick och satta till överpris. Riktigt synd när det var toppen för bara två år sen.
Uruselt. Överprisade produkter de själva hävdar är värda tusentals kronor
Superbra, snabba leveranser, bra att hämta på plats i butiken i Vansbro.
Mycket bra! Jag menar att, det är alltid smidigt handla. Går fort med direkta leveranser!
Det skulle vara fraktfritt över 200 kr Men se det blev det inte Dåligt
Lätt och smidigt! Bra och prisvärd vara!
Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK på butikens sida.
Kontakt med butiken kan ske på Svenska.
Erbjuder telefonsupport. Se butikens hemsida för mer information.
lyko.comFullständigt firmanamn: Lyko Sverige AB
Organisationsnr: 556575-3018
Information hos allabolag.se