Prisjakt
Black Week – se reans bästa deals
Annons
ASUS eShop
  • 14 dagars fri retur
  • Fri frakt för köp över 1100kr
  • ASUS Officiella eShop
3.6Bra
3 omdömen
Omdömen äldre än ett år inkluderas inte i snittomdömet.
R
Robert
1 omdöme
Utmärkt3 månader sedan

Beställde en ny laptop via ASUS webshop, mycket bra upplevelse och datorn funkar kanon, toppen, 5+!

F
Filip
1 omdöme
Utmärkt3 månader sedan

Bra priser och snabb leverans!

C
Chris
1 omdöme
Dålig7 månader sedan

du måste läsa de små bokstäverna noga! Jag antog som det stod i beskrivningen av den bärbara datorn att den skulle ha en 1T hårddisk, men i beställningens produktbeskrivning står det 512Gb med små bokstäver.

ASUS eShop svarar:2024-05-07
Hej Chris, det var inte roligt att höra att du hade en dålig upplevelse med oss. Kan du skicka vad som hänt tillsammans med ditt ordernummer till [email protected] så ska vi se till att lösa detta!
f
fyran
45 omdömen
Utmärktett år sedan

Fantastiskt bra sajt. Enkelt att navigera, bra med information och framförallt lätt att beställa. Handlar gärna igen!

ASUS eShop svarar:2023-10-10
Hej, vad kul att du gillade vår hemsida. Varmt välkommen tillbaka :)
Gästanvändare
BraRedigerades ett år sedan

Snabb och säker leverans

Gästanvändare
BraRedigerades ett år sedan

Fin sida men att Asus borde kolla lite på kodningen för mobil. Många gånger hakade upp sig samt att det inte gick och bläddra vidare eller scrolla, tur att jag har tålamod som heter duga när det kommer till sånt. . I övrigt vart jag jättenöjd och att det var lätt och hitta på hemsidan.

ASUS eShop svarar:2023-10-10
Hej, tack för din värdefulla feedback! Vi ska se genast se över vår kodning på mobil och hoppas förbättra din användarupplevelse inom kort!
v
vinddraken
5 omdömen
Utmärkt2 år sedan

Snabb leverans, varan kom dagen efter betalningen var genomförd. Bra support som kan svara på mina frågor!

ASUS eShop svarar:2023-10-10
Tack för din beställning och jag ska meddela supporten att du uppskattade deras hjälp!
G
Grodman
31 omdömen
UselRedigerades 2 år sedan

Det bästa med ASUS shop är att det var hyffsat enkelt av annullera ordern. 3 arbetsdagar har gått och ordern har fortfarande inte rört på sig. Beställde en annan telefon istället, ska komma imorgon vid 15.40, där har ASUS en del att lära.

ASUS eShop svarar:2023-10-10
Hej, detta var ett problem vi hade under en kortare tid. Vi ber hemskt mycket om ursäkt för detta - men problemet är nu löst och det är inte problem att lägga en order. Tack för din feedback!
P
PNR
5 omdömen
Usel2 år sedan

Eftersom köpet utan vidare förklaring bara raderades av ASUS E-shop SE finns det ingenting jag kan vara nöjd med. Det vill säga: Något köp blev aldrig av, trots att jag fick ordern bekräftad inom ett dygn. Någon förklaring till varför köpet avbrutits har jag heller aldrig fått från ASUS, trots upprepade förfrågningar till butikens e-post support. För övrigt den enda kontaktmöjlighet som ASUS Shop SE erbjuder. I 8 dagar angavs "Väntar på extern validering" på den statussida som länkade från orderbekräftelsen. Jag försökte få klarhet i varför, eftersom ASUS vid beställningen lovade en leveranstid på mellan 2-8 dagar. Jag fick aldrig något svar från butiken, men prövade också med generella ASUS-supporten, som menade att detta var en "Legitim order" och trodde att det nog skulle lösa sig. Döm om min förvåning när jag 9 dagar efter beställningen upptäcker att statusen på min order plötsligt hade ändrats till "Avbruten"!? Utan någon förklaring. Jag har därefter skrivit upprepade mail till ASUS Store SE utan någon som helst respons. Till saken hör att jag checkade ut köpet med Klarna och där finns fortfarande mitt (icke-) köp noterat som "Behandlas av butiken, snart 2 veckor efter att ASUS ensidigt har avbrutit min beställning. Ett seriöst företag behandlar under inga omständigheter sina kunder på detta sätt. Vill därför varna och starkt avråda andra från att handla hos ASUS Shop SE. Detta är ett bedrägligt företag. Något som också många andra recensioner vittnar om.

Gästanvändare
DåligRedigerades 2 år sedan

Se upp med Asus, andra har säkert haft en bra upplevelse, beställde nya Zenfone 9, ordern avbröts utan anledning 10 dagar efter beställningen var lagd. Fortfarande ingen förklaring för att ordern avbröts. Underkänt från mig. Tvivlar inte på att Asus produkter är bra, men deras eShop behöver förbättras markant.

Om butiken

ASUS eShop

Butiken finns i Tyskland. Priserna visas i SEK på butikens sida.

Betalningsalternativ

KlarnaPayPalVisaMasterCard
  • Avbetalning
  • Faktura
  • Kortbetalning
  • Betalning via telefonräkning
  • Bitcoin
  • Direktbetalning
  • Förskottsbetalning
  • Postförskott
  • SMS-betalning

Kundtjänst

Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

estore.asus.com

Bolagsinformation

Fullständigt firmanamn: ARVATO DISTRIBUTION GMBH

Organisationsnr: NL8237.07.684.B.01

Information hos allabolag.se