Prisjakt
Zoo.se
  • Stort sortiment till rätt pris
  • Fri frakt vid köp över 599:-
  • Snabba hemleveranser
4.0Bra
145 omdömen
Omdömen äldre än ett år inkluderas inte i snittomdömet.
O
Uselen månad sedan

Säljer Tractive GPS Mini för lägsta pris på prisjakt. Jag beställer. Två dagar senare kommer mail om att denna produkt ”inte finns i lager” och inte kommer återkomma i närtid, trots att ALLA andra nätbutiker säljer den. Sanningen är förstås att zoo.se insett att dom sålt varan billigare än dom ville och istället för att ta det som ett reko företag sä blåser dom kunden istället och jag står utan halsband. Detta beteende borde vara olagligt.

Zoo.se svarar:2024-02-29
Hej, Anledningen till varför din order behövde makuleras var för att vi tyvärr hade ett saldofel på varan och vi har ingen ny beställning hos vår leverantör än vilket gör att det ka ta ett par veckor innan den finns i lager igen. Vi ber självklart om ursäkt för detta men kommer att se över lagersaldot för att detta inte ska råka hända för fler av våra kunder. Önskar dig en fin dag! Mvh ZOO.se Kundservice
A
Anneli W
1 omdöme
Utmärkten månad sedan

Funkar alltid bra. Har det jag vill ha både till katt och hund. Bra priser och ofta bra rabatter.

Zoo.se svarar:2024-02-27
Hej Anneli, Kul att höra att du är nöjd med oss. Välkommen åter! :) Mvh ZOO.se Kundservice
G
Gert
1 omdöme
Utmärkten månad sedan

Allt fungerar väldigt bra. Bra att även ha varumärken som t.ex. "Hunter"

Zoo.se svarar:2024-02-27
Hej Gert, Härligt att höra. Hoppas att du besöker oss igen :) Mvh ZOO.se Kundservice
A
Andrea
1 omdöme
Dåligen månad sedan

När jag började lägga till varor skulle det vara fri frakt från 400kr. När jag gick till varukorgen efter jag uppfyllt kvoten så var det helt plötsligt 700kr som gällde för fri frakt när jag gick vidare för att betala? Dessutom funkade inte min Mecenat-rabattkod, även efter att jag provade ta bort rabatterade varor ur varukorgen.

Zoo.se svarar:2024-02-20
Hej Andrea, Tack för ditt betyg. Vi erbjuder ett gratis fraktalternativ när man handlar över 599kr. Avgiften som tillkommer om man handlar under 400kr är en hanteringsavgift som vi varit tvungna att lägga till då våra fraktkostnader ökat i samband med ökade drivmedelspriser för fraktbolagen. Vi beklagar att du missförstod detta när du besökte vår hemsida och ska se över så att detta framgår tydligt. Gällande rabattkoden kan du maila till oss på [email protected] så att vi kan hjälpa dig med det. Ha en fin dag! Mvh ZOO.se kundservice
J
Jesse
1 omdöme
Dålig2 månader sedan

Förutom en väldigt sen beställning levererades även skadedjur i form av fläskängrar på köpet. Rekommenderas inte.

Zoo.se svarar:2024-01-19
Hej, Tack för din review. Skulle du kunna maila till oss på [email protected] kring vilken vara detta gällde? Vi har inte haft några problem med skadedjur så vi skulle uppskatta om du kunde ge oss närmre information så att vi kan se över det snarast. Vi beklagar att din beställning var sen. Eftersom jag inte ser vilken order det gäller kan jag tyvärr inte svara på vad som hänt men om du hör av dig till oss så kikar vi självklart på det. Vi önskar dig en fin dag! Mvh ZOO.se kundservice
L
Lovisa
1 omdöme
Utmärkt3 månader sedan

Väldigt nöjd med enkelheten och priserna! Det enda är att flera av de produkter jag ofta behöver beställa är slutsålda (mat och olja). Bortsett från det är jag mycket nöjd.

Zoo.se svarar:2024-01-09
Hej, Tack för din fina recension. Jag hoppas att de varor du ofta beställer kommer finnas i lager framöver. Om problemet fortsätter får du gärna maila oss på [email protected] och ange vilka produkter det gäller så att vi kan kika på detta. Ha en fin dag! Mvh ZOO.se kundservice
J
Jamilah
1 omdöme
Usel3 månader sedan

Jag beställde en stor kaninbur Tog express väntade på leverans firman i 2 dagar när buren kom hem Väl hemma så öppnade jag paketet gösses bur golvet trasigt Fanns burtak 1 långsida fattades 1 långsida och 2 så kort sidor och en långsida Skulle inte recomendera att köpa på nätet åk till någon butik Men fick pengarna tillbaka efter att mailat och ringt 3 gånger.

Zoo.se svarar:2024-01-08
Hej, Tack för din review. Det var verkligen tråkigt att höra. När något liknande sker informerar vi alltid vårt lager så att vi kan se vad som hänt samt för att förebygga att något liknande ska hända igen. Beklagar igen det som inträffat med din beställning, Vi önskar dig en fin dag! Mvh ZOO.se kundservice
K
Krister
1 omdöme
Utmärkt3 månader sedan

Finns enkla sökvägar om det är något särskilt man söker. Man kan välja vilken tillverkare man vill ha för exempel foder. Eventuellt kan det stora utbudet göra det lite omständigt att hitta. Vill man bara "strötitta" är utbudet av saker enormt stort. Lätta att beställa och sedan ta bort eller lägga till saker i kassan.

I
Usel3 månader sedan

Rekommendera absolut inte att beställa från zoo.se om du behöver mat etc i tid, beställde 27/11 och idag 14/12 så har jag fortfarande inte fått några varor. Massa dåliga ursäkter när man kontaktar kundtjänst att det är mycket etc etc. Aldrig igen från detta bluff företag.

Zoo.se svarar:2023-12-14
Hej, Tack så mycket för din feedback och vi ber verkligen om ursäkt för de besvär och förseningar du har upplevt med din senaste beställning hos oss på ZOO.se. Vi förstår fullständigt att dessa fördröjningar har orsakat bekymmer för dig och ditt husdjur. Vi vill transparent dela med oss av anledningen till de förseningar som har inträffat. Under Black Week upplevde vi en exceptionellt hög efterfrågan, vilket överträffade alla våra estimat och förväntningar. Tyvärr var vi inte tillräckligt förberedda med resurser på lagret för att möta den ökade efterfrågan, och det har orsakat de påföljande leveransförseningarna vi nu upplever. Vi beklagar djupt för det inträffade och vill försäkra dig om att vi vidtar omedelbara åtgärder för att rätta till situationen. Vårt team arbetar nu med maximal kapacitet för att komma ifatt och skicka ut alla beställningar så snabbt som möjligt. Vi har ökat våra resurser på lagret och optimerat våra processer för att minimera risken för liknande förseningar i framtiden. Vi bedömer att vi kommer vara helt tillbaka till normala leveranstider i mitten av nästa vecka. Då just snabba leveranser är ett av våra absolut viktigaste kundlöften (se betyg och kommentarer i Trustpilot i perioden fram till 23 nov) så har detta högsta prioritet hos oss just nu. Om du har ytterligare frågor eller behöver ytterligare hjälp, tveka inte att kontakta vår kundtjänst på [email protected] eller på 08-280740. Vi finns här för att hjälpa och försäkra oss om att du är nöjd med ditt köp hos oss. Vi uppskattar ditt tålamod och förståelse medan vi arbetar igenom dessa utmaningar och vi hoppas att du ger oss en chans att återvinna ditt förtroende. Vänliga hälsningar, ZOO.se Kundservice
F
Utmärkt4 månader sedan

Toppen! Bra priser och bra produkter för Fröken Katt.

Zoo.se svarar:2023-12-18
Hej! Tack för ditt fina omdöme till oss. Vi önskar dig en fin jul! Mvh ZOO.se kundservice

Om butiken

Zoo.se

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK på butikens sida.

Betalningsalternativ

KlarnaSwishAmerican ExpressVisaMasterCard
  • Avbetalning
  • Direktbetalning
  • Faktura
  • Kortbetalning
  • Betalning via telefonräkning
  • Bitcoin
  • Förskottsbetalning
  • Postförskott
  • SMS-betalning

Kundtjänst

Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Erbjuder telefonsupport. Se butikens hemsida för mer information.

www.zoo.se

Bolagsinformation

Fullständigt firmanamn: Hulthén Trading AB

Organisationsnr: 556376-3332

Information hos allabolag.se