(29)
Det har gått 60 dagar sedan vi skickade… Det har gått 60 dagar sedan vi skickade in en del av dammsugaren som gick sönder, och vi har inte fått någon hjälp. Kundsupporten via telefon är lika med ingenting. Produkten är av låg kvalitet och supporten usel. Tänk två gånger innan du investerar i en Dyson produkt.
Inte bra. Förvisso väldigt snabb leverans. MEN, om man köper deras V15 Absolute Detect så innehåller den inte samma produkter som om man köper från tex Netonnet. Jämförelsen haltar då flera tillbehör inte finns med. Dessutom - enda sättet att ha kontakt med dem är via Whatsapp, uselt!
Snabb leverans. Inte varit i behov av deras kundtjänst så kan inte utvärdera den
Köpte en V15-dammsugare från dom där efter 1,5 år så slutade funktionen med partikelräkning att fungera. Chattade med dyson på facebook/messenger och fick snabb hjälp och de skickade mig en hel ny dammsugare på bara några dagar. Jag försökte först chatta med dom via whattsapp och där svarade de mer eller mindre inte. Jag misstänker att det var indier som körde med google translate. Rekommenderar starkt att chatta med dom via messenger istället vid problem!
Fina produkter, men den absolut värsta kundtjänsten jag någonsin haft att göra med. Det är en kundtjänst som är belägen utomlands som använder google translate. Varje meddelande man får från dem är en ny person och tar ditt ärende längre än en dag börjar allt om igen. Ringer man hamnar man också utomlands. De har 0 vilja att rätta till fel. Kommer aldrig i mitt liv handla ifrån dem igen.
Usel service! Ingen återkoppling på min reklamation på deras plattång efter det att jag skickat tillbaka den. Dom lovade skicka en ny - men efter en månad och inga svar börjar jag bli tveksam. Skickat ett flertal mail, suttit i telefonkö i timmar och inga svar via Whatsup... Kommer (tyvärr) inte att köpa något igen från Dyson efter detta mycket dåliga bemötandet.
Usel kundservice. De påstår att de har garanti och att deras dammsugare håller länge. Vi hade vår i mindre än ett år och när vi fick problem så kom de med nya ursäkter konstant och nya ’problem lösningar’ det är nu 6 mån sedan vi startade vårt claim - det är fortfarande inte löst!
Helt otrolig bra support gällande v11 dammsugare startknappen trasig , inom garanti , skickat del/ hela partiet så det är bara sätta på filter o damm behållare på nya del får se hur snabb leverans , hoppas snabbt , men är riktigt bra service o hjälp , tack Dyson
Terrible experience with my order. I ordered a Airwrap Gift Edition Long on Dyson website and on product page it was on stock and I was able to add it to cart and finish my order. The delivery time was 1-3 days and I did not get any action for 10 days. I contacted with Support and they replied "We do not have it in stock and we do not know when it will be available. You can click 'Watch Product' button and get notified when the product is in stock. Are you kidding me? Even though I like Dyson products, their operations in Sweden is joke!
Har två olika dammsugare, både V8 och V11, både funkar bra, men V11 är kung. Tyvärr lyckades jag slå i displayen när jag städade en gång så den gick sönder. Dyson skickade en helt ny motordel utan kostnad på garantin till mig. Tog inte många minuter att montera den i stället och nu är den som ny igen. Deras kundtjänst är väldigt proffsig och det enda är väl att jag fick vänta ett tag innan delen kom i lager och att jag fick hålla koll på detta själv och sedan återkomma men det gick bra i alla fall med deras epostnotifieringar. När jag ska ha en ny maskin i framtiden så vet jag vart jag ska vända mig utan tvekan blir det en Dyson även nästa gång.
Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK på butikens sida.
Kontakt med butiken kan ske på Svenska.
Erbjuder telefonsupport. Se butikens hemsida för mer information.
www.dyson.seFullständigt firmanamn: Dyson Sweden AB
Organisationsnr: 559069-1076
Information hos allabolag.se