Prisjakt
Electrolux Home
  • Samma pris på nätet & butik
  • Alltid 5-års garanti på
  • vitvaror från Electrolux, AEG

Bli först med att skriva ett omdöme!

Vad tycker du om Electrolux Home?

Omdömen äldre än ett år inkluderas inte i snittomdömet.
Gästanvändare
Utmärktett år sedan

Enda problemet är att det är svårt att få överblick över alla olika produkter som ibland bara skiljer i färg. Det skulle vara bra med en gruppering av något slag inom kategorierna och smartare filtreringsfunktioner

Gästanvändare
Dålig2 år sedan

Förbannat krångliga betalningssätt!😡

Electrolux Home svarar:2022-10-10
hej, tråkigt att höra att du tyckte det var krångligt. Vi ser ständigt över vår hemsida och tittar på att uppdatera våra betalsätt framgent. ElectroluxHome
Gästanvändare
Usel2 år sedan

jag köpte en frys och en kyl av er vi en som jobbade på er sida det gick bra jag gjorde det för att era produkter har bra rykte men sen sköttes det på ett sätt som bara kan vara avsett för att fokusera på billigaste anbud och förakt för kunden någon bland er tyckte att det var en god ide att låta bring köra ut och installera varorna *jag gissar att dom var billiga * det kom hit 2 killar varav ingen kunde svenska och en kunde lite engelska dom ställde in kyl och frys på medföljande plastunderlägg så att plastunderläggen vart skadade och det här med att väga av med det vattenpass dom hade med sig i fickan ... det gav dom fan i så när man öppnade dörren så var hela skåpet så skevt att det for iväg med en jävla fart när jag sa till den ene som inte förstod mera engelska än en förstaklassare efter 2 veckor så log han sa we have to go efter det ringde jag er och jag fick ringa flera samtal innan nån fattade att det var ett uselt jobb och nån måste fixa det men då tog det självklart tid ...., ca 2 veckor innan det kom hit en annan montör *som den på telefon av er var jätteduktigt * han drog ut och fixade men han hade inget spikband eller liknande och det var hans ord ... som kunde fästa ihop enheterna så nu har jag en kyl och en frys som står på plats och när jag öppnar dörren på kylen eller frysen så rör dom sig fram och tillbaka dom förra frys och kyl som var i lägenheten som även dom var från er stod stadigt så där var det nån som kunde installera ni har förbrukat ert förtroende hos mig så jag ger fan i att ens försöka att få hit ännu en som ska ställa hela jävla skiten på plats så det står stadigt och spå man kan öppna dörrarna utan att allt glider fram och tillbaka och ja ... den andre som kom hit talade inte bra svenska alls men var bättre på engelska han svor en del över dom första som hade monterat jag kommer nu att dels aldrig köpa en enda sak från er och med all rätt berätta för folk hur uselt ni behandlar kunder tack för att jag fick betala för en tjänst som vart kass till halvdan och som i alla fall med usla firmor så var det inga problem när man skulle betala ...DÅ funkade allt exemplariskt så jag kommer nu att anlita nån som kan detta och lösa det på egen hand och betala igen för nått som ni redan har fått betalt för jag undvek att beskriva er med mera målande ord och utan erat rätta namn men jag lärde mig att erat rykte inte stämde det var ingen viktig person ni lurade .... det var bara kunden mvh patric edlund / farsta

Gästanvändare
Utmärkt2 år sedan

I had an issue with my kettle, contacted Elisabeth from customer support and she was so kind, reply so quick and act so fast, really appreciate the support and the product.

Gästanvändare
Bra2 år sedan

Fungerar alldeles utmärkt.

Gästanvändare
Usel2 år sedan

Avbeställer order utan att meddela detta. Uppdaterar ej heller orderstatus så man tror att allt är korrekt. Har nu förstört en julklapp som inte hinner ordnas i tid. Trodde man kunde lita på ett företag som har Electrolux i sitt namn. Är väl bäst hålla sig borta från det märket med nu.

Gästanvändare
Dålig2 år sedan

Fick inte varan jag beställt, istället annullerad order pga. "tekniskt fel".

T
Trisse
3 omdömen
Dålig2 år sedan

Min recension är tyvärr bara av Electrolux Home's oförmåga att leverera en produkt som inte är transportskadad. För andra gången har jag rest 7 mil enkel resa sam anpassat mitt arbete för att ta emot installatörerna, och ännu en gång är produkten skadad. Jag har beställt inklusive installation, men i bägge fallen kunde installatörerna själva konstatera att spisen var skadad och inte gick att använda. I dagsläget står köksrenoveringen stilla och min dotter kan inte flytta in i sin nya lägenhet. E-lux support ringde och informerade mig om att spisen inte gick att få förrän tidigast om ytterligare sex veckor, varvid jag avbeställde varan...

Gästanvändare
Usel2 år sedan

Konstant felaktiga ”i lager” på hemsida . När man väl har beställt så får man reda på att varan inte finns utan kommer in om en dryg månad. Hänt när vi skulle köpa både spis och diskmaskin, vid olika tillfälle.

Gästanvändare
Utmärkt2 år sedan

Det gick enkelt och snabbt att beställa, sånt gillar jag :)

Om butiken

Electrolux Home

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK på butikens sida.

Kundtjänst

Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Erbjuder telefonsupport. Se butikens hemsida för mer information.

Erbjuder installationsassistans på plats. Se butikens hemsida för info och eventuella regionala begränsningar.

www.electroluxhome.se

Bolagsinformation

Fullständigt firmanamn: Electrolux Hemprodukter AB

Organisationsnr: 556010-6626

Information hos allabolag.se