Beställde en dator från denna butik. Fick datorn inslagen i brunt papper liknande det man kan slå in blommor med på Coop forum. Datorn verkade vara begagnad då den hade en buckla under skärmen men ovanför tangentbordet. Kontaktade deras kundtjänst om detta och blev utlovad en retursedel samma dag. Fick dock ringa och tjata om denna retursedel vid 3 tillfällen under en helvecka innan dom ens kunde skicka mailet till mig. Ville returnera datorn mot pengarna tillbaks och såg då att det stod följande text på deras hemsida: "PROSHOP GÖR DIG UPPMÄRKSAM PÅ FÖLJANDE: Vid retur av defekta eller felaktiga varor till Proshop, där inga fel kan konstateras, skickas varan tillbaka till kunden, inklusive en testavgift. Man blir också debiterad testavgift om orsaken till defekten eller felet är felbehandling eller fysisk skada, såsom vattenskada eller liknande. Testavgiften är 500 sek/tim inkl. moms. Testavgiften beräknas på den tid som gått åt till test och felsökning. Skickas varan in för reklamation inom 14 dagar efter köpet, förlängs ångerrättsperioden tills varan är i dina händer igen. Du görs i den anledningen ocskå uppmärksam på, att du debiteras testavgift, om fel ej hittas på varan. Varan skall returneras snabbast möjligt efter RMA-nummer upprättats . Returpaket udan RMA-nummer på behandlas manuellt och behandlingstiden kan därmed förlängas. Vi förbehåller oss rätten att vidaresälja varor, som ej avhämtats, inom 3 månader efter avslutning av reparationen. Vi förbehåller oss rätten att vidaresälja varor som kommer i retur till oss efter första framsändningsförsöket, om det inte avtalas en ny försändelse eller avhämtning, inom 3 månader efter reparationen avslutats. Varor ombedes returneras i originalemballage. Inget bör skrivas eller klistras på originalemballaget. Orsaken till detta är att en del varor ej kan räknas vara returnerade i väsentligt samma skick, om originalemballaget är skadat eller bortkommet. Kom därför ihåg att alltid spara emballaget tills du är säker på att du önskar behålla varan. Om du önskar att använda dig av din 14 dagars ångerrätt och det handlar om en bärbar eller stationär pc eller liknande, skall allt tillbehör dvs. cd, manualer osv. skickas med. Vidare skall software(ex. windows) ej vara använt eller aktiveret. Om softwaren har varit använd eller aktiverad betraktas varan ej, som i väsentligt samma skick, varav ångerrätten bortfaller. Varor som returneras mot förskottsbetalning eller som skickas utan porto mottages ej av Proshop. Genom att trycka "Acceptera", så bekräftar jag, att jag har läst ovanstående punkter, och att jag accepterar/är införstådd med dem." Dvs. dom depiterar dig 500:-/h för att deras driftkille ens ska titta på varan. Sedan efter lite bråkande med dom i ytterligare 2 veckor att ens få dom att titta på datorn då jag blev utlovad att få det fulla beloppet i retur och att detta skulle ske samma dag. Nu en vecka senare har jag inte sett skymten av pengarna alls. Köp inte av Proshop, blir det problem med din beställning så är du helt körd!