Köper alltid mitt espressokaffe härifrån. Hade leveranserna varit lite snabbare hade det blivit 5/5, tar ca 1 v för leverans
Helt ok men inte mer. Har köpt några gånger av dem under våren. Tror att de vuxit lite för snabbt och inte hunnit med i svängarna... Jag anser att om det tar tre dagar att skicka varan efter beställning när den finns på lager så tar det för lång tid. Långa väntetider på telefon både till försäljningen och faktura frågor. Jag tycker dessutom personalen är uppenbart stressade när de svara och känns som man besvärar dem. I mitt fall kan jag säga att de missa merförsäljning när jag ringt, kände att jag inte ville fråga vidare och störa så jag kontaktade annan e-handlare som tog sig tid för mig. Har gjort en retur nu på vara som jag ångrat, förhoppningsvis blir det inga problem, fungerade att göra returanmälan på deras hemsida (som för övrigt känns rätt gammalmodig) Kommer jag handla här igen? Absolut, om priserna är rätt och jag vet exakt vad jag skall ha. Är jag det minsta tveksam kommer jag välja någon annan som tar sig mer tid för kunderna. Eller om jag vill jag har varorna snabbt så väljer jag också en annan butik.
Beställde cykel till ett bra pris. Fick den snabbt levererat, dock lite strul med Postnord men det klandrar jag inte Cykloteket för. Har nu gjort en tilläggsbeställning på lite delar till cykeln, utleverans samma dag som jag beställde, snyggt! Synd att de inte har butik i Göteborg så jag kan utnyttja gratis service som ingår vid cykelköpet.
En helt OK scooter men enligt mitt tycke så är den lite för klen. Jag har en liten backe på hemvägen och den fixar inte den så det är bara att sparka sig upp för backen. Möjligt att den skulle klara det med extrabatteriet, men då blir priset väldigt högt. Jag har valt att byta till en M365 Pro och den fixar backen utan problem och den kostar bara 500 kr mer än ES2an
Har handlat både online och i butik hos Inet och det är en fröjd att göra det. Service man får är fantastisk och leveranstiderna är bra. Nu har jag även fått erfara hur de handskas med reklamationer och det var precis så bra som man vill att det skall vara. Inga konstigheter eller tjafs och allt gick otroligt snabbt! En av de bättre handlarna jag har erfarenhet av!
Jag har inte hunnit köra så långt ännu men är redan helt såld på den här! Vilken kvalitetskänsla! Jag hade en Ninebot ES2 förut men hade oturen att den pajade och skulle bytas ut på garantin. Efter lite funderande så bestämde jag mig för att byta modell till M365 Pro och jag ångrar mig inte en sekund. Jag menar verkligen inte att Ninebot ES2 är ett dåligt alternativ, tvärt om, det är en trevlig och fin scooter. Men det är ett stort kliv upp i kraft och kvalitetskänsla när jag bytte till M365 Pro. 500 kr extra för att få den här är det värt alla gånger. Pendlingen till jobbet kommer bli en dröm med min nya scooter!
Funkar inte! Synkroniserar och ser att den mäter när jag häller vatten i den men mäter inte när det regnar. Siken skit! Köp inte! Edit: Har reklamerat den förra och har fått en ny regnmätare. Den nya funkar lika dåligt, ibland mäter den och ibland mäter den inte. Oerhört opålitlig. Inte värd en ända krona!
Något dyr men värd varenda krona. Så enkel och smidig och stabil!
Står på sida att om man beställer före ett visst klockslag så skickas varorna samma dag. Beställde tre varor som fanns i lager fyra timmar innan sluttiden. Nu har det gått två dagar och varorna är fortfarande inte skickade! Sicken skitbutik!
OBS! OBS! OBS! Tänk på att svensk konsumenträtt INTE gäller den här butiken. Extremt krångligt att få igenom en reklamation. När du skapar en reklamation MÅSTE du godkänna att du kan komma debiteras en kostnad på knappt 2000 kr i felsökningsavgift. Om du inte godkänner detta tillåts du inte reklamera! Bra pris på produkten som jag letade efter. Levererades på utsatt tid. So far, so good...men sen börjar strulet... Verkar vara en OK leverantör så länge du inte behöver reklamera varorna. Skapade en reklamation på deras sida och fick sen en fraktsedel skickat till mig. När ärendet sen inte uppdateras försöker jag få kontakt med Coputersalg per telefon och det är inte lätt. Det ringer och ringer och till slut bryts samtalet... Efter 20-30 försök får jag äntligen ett svar... Försökte även få kontakt via mail och det tar lååång tid innan de svara. Efter ett flertal kontakter och många timmars "arbete" med att få tag på dem, visar det sig att paketet legat hos dem i 4-5 dagar utan att de tagit tag i ärendet. Förklaringen jag får är "vi har mycket att göra". Nu skall produkten skickas tillbaka till tillverkaren som skall felsöka och det tar ca 2 veckor... Jag kommer alltså få vänta i DRYGT EN MÅNAD innan jag har fått tillbaka en lagad produkt eller en ny. När jag framför att det är helt oacceptabelt att behöva vänte i mer än en månad så får jag bara till svar att det hör är så vi arbetar och det är normalt i Danmark. För min del blir det inte mer köp från Computersalg och om det är så det fungerar i Danmark så bojkottar jag butiker i Danmark fortsättningsvis. Nu är det bara att vänta i drygt två veckor och hoppas allt löser sig... Tre veckor har gått och inte ett ljud från dem....Försöker få kantakt med dem men det går inget vidare... Fortsättning följer...