Bra produkt till rätt pris och skapligt snabb leverans. Leveranstiden är 3-5 arbetsdagar så det går inte att klaga utan kan bara konstatera att det går snabbare om man beställer från butiker i Sverige.
Det finns mycket som kan bli bättre på kundtjänst, t.ex som att svara på frågor och hantera reklamationer. Antingen är kundtjänst fullt sysselsatta med allt skräp som säljs eller är det underbemannat. Hur eller hur så är det segt att få svar eller att få vettiga besked om vad som händer med garantiärenden. Anställ fler eller sparka igång folken på kundtjänst!
Total kass efter några månader, går inte ens att steka ägg på låg värme utan att det bränner fast.
Bra produkt och bra leveranstid. Men att klarna ska bli inblandade i mitt köp gör mig galen. Nu fick jag snigelpost om att jag hade lagt upp mitt köp på 295:- på avbetalning i 24 månader, detta mot en massa avgifter. Jag är säker på att jag inte valde kredit utan bara ville betala för min produkt. Sammanfattningen är att er betalningsdel på ProShop är rörig och dålig och upplagd för missförstånd.
Valde LensOn för att dom var billigast. Beställde 1/6 och fick linserna i brevlådan idag 13/6, leveranstid i absolut längsta laget. När linserna väl kom så var det i en bra förpackning och rätt enligt beställningen jag gjorde. Vet inte om mina linser var något speciellt med eftersom det var så lång leveranstid men har man bråttom så ska man välja någon annan butik.
Bra priser och snabba leveranser. Kundtjänst har jag aldrig behövt kontakta eftersom jag aldrig haft problem. Superbra!
Har beställt hockeyutrustning. Tisdag eftermiddag, kollar lagersaldot på de produkter vi behövde. Allt fanns hemma. Ringer in för att kontrollera att det finns möjlighet att få leverans före fredag. Den mycket trevliga killen som svarar undrar om det är läger på gång. Eftersom det är på det viset tar han mitt namn och lovar att ta min order morgonen efter samt se till att den plockas, packas och går iväg. Order skickas in via webbutiken 40 min senare och blir bekräftad. Känner mig supertacksam och inte ett dugg orolig då jag fick ett superbra bemötande på telefon. Onsdag, inget leveransbesked. Börjar bli lite orolig. Försöker ringa hela dagen men blir bortkopplad då det är för mycket samtal. Skickar ett mail som autosvaret ber mig att göra. Torsdag, får ett mail sent på eftermiddagen att ordern är på väg. Kollar sändningsnr och där finns ingen info. Nu är det fredag eftermiddag, har inte fått svar på mitt mail och har heller inte fått avi på sms att grejorna kommit. Så trots bra bemötande och löfte om leverans senast idag står vi här nu utan utrustning. Edit: Måndag kväll och fortfarande ingen leverans.... Edit: Länna säger sig ha skickat mina varor men enligt trackingnumret så är det bara en elektronisk förhansbokning, och så har det sett ut i 3 dagar. Nu har jag hävt köpet och fått tillbaka mina pengar. Konstigt att det gick så enkelt att få köpet hävt om varorna redan var skickade.... Länna, ärlighet vara längst!
Bra pris och fin hemsida, allt gick perfekt vid beställningen. Men leveranstiden är sådär om man jämför med konkurenterna på nätet. Artiklar som finns i lager förväntar jag mig skickas samma dag eller senast dagen efter beställning.