Beställde en barnsits till cykeln på Spobike hemsida. När sitsen kom så upptäckte jag att lås med vajer saknades (lås med vajer var till för att kunna låsa fast cykeln mot stöld) samt fanns ytterligare en rem på sitsen som inte visades i manualen och på bilden. Tog kontakt med Spobike kundtjänst via mejl och ville ha en förklaring om varför min sits hade denna rem samt inget tillhörande lås med vajer medföljde. Fick endast svar från kundtjänst, att remmen skulle fästas runt cykeln och att lås med vajer skulle skickas. Det tog ett bra tag innan lås med vajer dök upp och när det väl anlände så var vajern väldigt kort och det visade sig att vajern var för kort för att fästas runt min cykel som manualen visade. Försökte återigen få kontakt med kundtjänst via mejl och en ”Simon” svarade i varje mejl samt att detta lås med kort vajer var det enda de hade och korrekt tillhörande lås med längre vajer (som manualen beskrev) var restnoterad till våren. När jag bad Spobike beställa ett korrekt lås med vajer som manualen beskrev samt ville få en förklaringaring var genomföringen till vajern på sitsen skulle sitta någonstans, fick jag svar att de inte kunde göra mer och bad om ursäkt. Upplevdes som mejlen jag fick, skrevs av en AI robot eftersom de var snarlika. Nej, fy vad trist det är att handla på internet när man inte får den vara man beställer inte uppfyller produktspecifikationen samt det krånglar med företaget man beställer från. Rekommenderar inte att handla från Spobike, de verkar inte seriösa eller måna om sina kunder utan ursäktar sin inkompetens hela tiden.