Kan inte rekommenderas. Min klocka håll närapå att skapa en brand då fästet för laddkabeln smälte. Fick ett nytt armband, utan ens en ursäkt eller kompensation. Tyvärr - aldrig mer TomTom överhuvudtaget (har en gammal GPS man det får vara nog där)... Finns ju många som är bättre...
Hittills en mycket negativ upplevelse: - Närapå omöjligt att skapa en användare på live.telldus.com - Tog mig 1 timme att få en dörrsensor aktiverad, med diverse buggiga händelser i webbgränssnittet - Försöker nu att skapa en enkel händelse, och skicka notis till mobilen. Men, går inte att få mobilen aktiverad att ta emot pushnotiser. - För att skicka mail - krävs PRO, rent uselt dåligt... - All konfig görs via ett långsamt och buggigt web-gränssnitt... Mycket missnöjd hittills, fattar inte alla positiva kommentarer - kan de verkligen stämma? Denna produkten är för tidigt lanserad känns det som - låt kunden ta smällen...
Har 2 st. Den ena "försvinner" regelbundet, och kan inte längre nås via appen med mindre än att man gör en total reset. Bra koncept, men kan inte rekommendera pga detta. Dessutom skapar Muzo ett eget nätverk som inte kan deaktiveras - går bara att gömma det. Känns inte så bra, och stör ut normala wifi-nätverket.
Har spelat 4 filmer - nu vägrar den att spela upp den 5e... Säger att det är fel format eller skadad skiva... På en helt nyöppnad skiva... Blir lite mörkrädd... Får se om jag kan få igång den... Försökt att maila Samsung Support - den absolut värsta supportsida jag sett hittills... Trots inloggning måste man age alla uppgifter på nytt. Dessutom ange produktens serienummer minst 2 gånger. Och när man väl är klar - så säger sidan "timeout, eller motsvarande" och så får man börja om på nytt... Uppenbarligen är man bara intresserad av kunden före köp, när man väl är lurad så struntar man i kunden... Har ingen tidigare erfarenhet av Samsung, men detta lär vara första och enda gången. Och nu har den funkat igen... Lät den starta och stoppa en massa gånger, och nu verkar den funka... Får hoppas det håller i sig...
Uppdatering: Har nu använt lurarna i några månader på kontoret. Förutom att de låter väldigt bra så funkar Bluetooth lysande och samtal låter väldigt bra. Mycket nöjd. Mycket nöjd. Har primärt använt dessa med Bluetooth på kontoret. Har funkat hyfsat med samtal tillsammans med min Xperia Z3, en del klagomål dock att man haft svårt att höra mig och en del "knäppningar" i ljudet. Musiken har mestadels varit Spotify i mobilen, och det har låtit riktigt bra (så bra det kan låta med Spotify). Inget att anmärka på. Hade gärna provat med Dirac, men hittar inte någon app för Android. Har funderat på Tidal för att se vad luren klarar, men tyvärr funkar (funkade åtminstone) Tidal uselt och med lika usel support - tror annars det skulle lyfta ljudet ytterligare och bättre visa vad lurarna går för. Har spelat lokal musik på PC med Dirac och en hyfsad DAC - mycket trevlig upplevelse. Tyvärr inte min normala lyssningssituation då jag mest lyssnar på strömmad musik. För pengarna, knappt 1.500:-, tror jag inte det går att klaga - betvivlar att det finns någon bättre konkurrent i prisklassen. Tar bort en stjärna pga ljudkvaliteten vid telefonsamtal samt avsaknaden av Dirac till Android.
Skön maskin, men pinsamt att Apple fortfarande inte löst wifi-problemen med nyare MBA/MBP. Att sedan Apple och Microsoft fortfarande inte kan skapa ett stabilt Office är pinsamt! I dagens läge skulle jag avstå från MAC och OSX. Win10 är bättre, och bra HW är billigare.
Köpte 4 st till min NAS. 1 disk trasig efter 1 månad. Ingen vidare kvalitet, Tillägg: nu rasade disk 2 av 4. Skandal. Köp inte för guds skull... Tillägg: nu rasade disk 3 av 4... Katastrof. Seagate borde skämmas att sälja detta skräpet.
Helt otroligt dåligt. Köpte en skruvdragare 25 juli. När jag fick den var den inte komplett. Har ringt och mailat upprepade gånger sedan dess - men jag har ännu inte fått de delar som jag saknar. På mail får man inget svar överhuvudtaget, på telefon svarar man att man skall ta tag i det men inget händer. Borde ha kollat tidigare feedback - verkar vara deras sätt att sköta en webbshop. Inte OK - håll er undan!
Jättenöjd, men när man steker så blir det ojämnt varmt i stekpannan. Använder panna i gjutjärn. Kan vara avkänningen på kärlets storlek eller nåt som inte funkar som det skall. Tyvärr blir det att fixa en garantireparation omedelbart. Kan därför inte ge bra betyg. Update: Hade en reparatör på besök. Hittade 2 problem: 1. Våra nyköpta stekpannor från Le Creuset är ojämna undertill - vilket ger dåligt stekresultat. Inte lysande mht att de är fantastiskt dyra. Har nu returnerat båda... Våra gamla Hackmann funkade avgjort mycket bättre... 2. Ev är glashällen något ojämn. Repisen återkommer efter helgerna för uppföljning. Höjer betyget lite - känns som spisen kanske har mindre skuld i detta... Ny update: - Mina problem låg hos stekpannorna. Är numera supernöjd med spisen.