Jag beställde 19 varor på panduros webbplats, när det var rea. En vecka senare fick jag ett paket som var liten och lätt, men på fraktsedeln stod det att paketet väger 5,268 gram. När jag öppnade paketet fanns det bara 1 artikel av totalt 19 jag hade beställt, men på sedeln i paketet stod det att alla 19 artiklar var med. Jag loggade in på mina sidor för att se om beställningen kanske var uppdelad, men där stod det också att alla 19 varor var skickade och att jag hade hämtat ut det. Jag skrev i chatten och förklarade problemet, men fick i princip bara höra ”Oj, det har blivit tokigt, vi ska skicka dina resterande varor, men en del är slut i lager, därför ska du få återbetalning”. Jag förklarade att jag hade spenderat mer än 1 timme för att gå genom alla sidor på hemsidan och välja allt jag behövde, som var rabatterat, erbjöd sig inte kundtjänst att skicka något likvärdigt istället för varor som var slut i lager på grund av deras grova misstag att skicka 1 vara istället för 19 och markera att allt var skickat. Jag hade valt födelsedagspresenter och kommer nu inte hinna köpa något annat, för att jag ska resa. Bemötandet var verkligen inte bra. Vi konsumenter kan inte betala en nittondel av en faktura och sedan bara säga ”Oj, det har blivit tokigt, jag ska betala resten nu”, när vi får kontakt av företaget. Vi hade behövt betala en kompensation för vårt misstag, men det ville panduro inte göra. Jag brukade handla där ofta, men kommer aldrig mer göra det.