Beställt för mer än 12000 kr och stora paketet är inte skickat på fyra dagar och Jollyroom ber mig vänta, eller att jag ska kolla med Posten som i sin tur säger att det är Jollyroom som inte skickat något. Jag borde nog ha handlat från en annan butik. Beställde Thule Chariot + jogging-kit. Jogging-kitet har kommit fram men vagnen har inte scannats någonstans, bara förhandsinfo. Jag har frågat varje dag om var paketet befinner sig och de insisterar att det är skickat, när det enda som syns är att posten har fått förhandsinfo. Jag bor en timme från lagret. Med tanke på att kitet kommit fram så antar jag att paketet inte kommer att komma fram på 7 dagar och de vill att jag väntar minst 9 dagar innan jag hör av mig igen. De hänvisar till Posten som precis som jag misstänker bekräftar att de inte har fått något paket. Jollyroom hade alltså inte skickat paketet från lagret på 4 dagar och gjorde inget när jag frågade. Uppdatering: Efter mycket påtryckning blev jag till slut uppringd och en tjej lovade att kolla med lagret och följa upp dagen efter. Dagen efter var paketet på väg och det kom fram lite mer än en vecka efter beställning. Så jag redigerar detta från uselt till OK.