Beställde ett spel för några dagar sedan som fanns i lager enligt hemsidan. Betalade med kreditkort och allt verkade bra. Dagen efter får jag ett mail om att produkten var slut och att pengarna kommer in på mitt konto igen samt at jag måste beställa spelet igen om jag vill ha det. Inget fel med det kanske vissa av er tänker men saken är den att när jag går in på hemsidan igen, samma dag som jag mottagit deras mail så kostar samma spel 489 istället för 299. Vid mailkontakt så undviker de dessutom att svara direkt på mina frågor utan ger istället vaga generella svar.
Helnöjd med nya iPhone 3G S + iphone OS + Massor med apps + Mycket snabbare än 3G + Stöd för exchange - Batteriet tar slut på en dag - Kan bara synka med en dator - Begränsad Bluetooth funktionalitet
Gäller COD:MW2 utgåvan. Med tanke på priset på konsolen jämfört med andra xbox 360 utgåvor så får man inte speciellt mycket extra. På plussidan så är konsolen tystare än tidigare versioner som jag testat. Det negativa är att Microsoft gott kunde ha skickat med en hdmi kabel vilket inte hade kostat dem allt för mycket.
Jag har inte märkt av några av de problem med scalern som Agne256 nämnt men å andra sidan så har jag bara matat den med 1080p från Xbox 360 via hdmi samt native signal (1920x1200) över DVI från datorn. Det som däremot drar ner betyget är att om man inte har dynamic contrast aktiverat så är det omöjligt att få bra svärta och om man har dynamic contrast aktiverad så kan kan man knappt se något alls när det är mörka scener i filmer. Det är dessutom en påtaglig fördröjning av dynamic contrast effekten som tydligt märks av vid eftertexter.
Helnöjd med mitt par fast ångrar lite att jag inte köpte den ljusa varianten istället.
Sämsta filmen jag sett på länge, trodde den skulle vara lite bättre iom Starbucks e med
Absolut bästa TV köpet jag någonsin gjort, efter att ha spelat Forza2 på denna tvn kan jag knappt förstå hur jag klarade mig med bara 32" innan.