E-handeln riktigt dålig. Åtta dagar för att skicka en webborder med några småsaker som fanns på lager. Inte OK.
Att man skall betala extra för att de skall skicka samma dag känns inte så rätt år 2020.
Sämsta jag varit med om någonsin. Beställer vara som finns i lager för omgående leverans och får orderbekräftelse. Efter över tre veckor har jag inte hört någonting. Letar kontaktvägar och som de flesta urmåliga företag så har de ingen mailadress utan endast webbformulär. Kontaktar dem där och efter ytterligare ca en vecka få jag ett mail att ordern är makulerad och pengarna återbetalda. Inte en förklaring, inte en ursäkt. Undvik.
Trevlig enhet med smidig inställning från app i telefonen. Tyvärr har den riktigt dålig GPS-nogrannhet när man kör i skogen. Värdelös för tex Strava då den inte vet att man avslutat segmentet förrän man är långt förbi. Supporten på Wahoo väljer att blunda för problemet och säger att den är lika bra som alla andra GPS-enheter trots mycket info på nätet om användare som har problem och blivit lovade uppdateringar under lång tid. Hårdvaran i den vanliga Element skall vara samma så den har samma problem. Cyklar man bara väg kan den vara OK men det finns rapporter även där att den rapporterar för kort sträcka, låg medelhastighet m.m.
Rena skiten. Totalt okörbar inne och står uttryckligen att den är endast är för inomhusbruk. . . Laddbart batteri som man måste komma åt skruvmejsel för att ladda. Borde vara olagligt båda att konstruera och sälja sådan skit.
Riktigt dåligt. Lagt två ordrar där pga bra priser men leveranstiderna har dragit ut ordentligt vilket gör att jag inte haft nytta av grejerna. Skickar bara standardsvar när man efterlyser något. Undvik
Datorn känns OK för att vara en Acer. Tyvärr är Acers support helt värdelös. Datorn marknadsförs med att det finns plats för extra hårddisk. Det går inte att sätta fast hårddisken i datorn, skall troligtvis vara någon form av vagga, så jag ringer supporten. Får till svar att de inte ger sådan support via telefon. Makalöst. Acer har tidigare varit ett skitmärke men verkar ha fått upp kvalitén något, tyvärr är supporten riktigt dålig. Aldrig mer en Acer.
Riktigt dåligt. Beställer söndag innan jul och de skriver uttryckligen att de levererar innan jul. Ringer dem tisdag kväll då de inte svarar på mail och inte fått sändningsinformation, de försäkrar att det inte är några problem. Fredag kl 18.39 skickar de och dottern blir utan julklapp.
Efter strax över två år låter den som ett ånglok. Troligtvis lager som är sönder. Cylinda vill ha 1414 kr i startavgift för att kolla på det, sedan tillkommer reparationskostnader. Förra Cylinda torktumlaren pensionerades pga lagerljud också. Att man aldrig lär sig. Aldrig mer Cylinda. Två stjärnor för att den var bra innan den började låta.