Fungerar ofta utan problem. Denna gången blev det en annan förpackning än vad som beställdes, men varan i förpackningen var utbytt till den korrekta varan.
Jag beställde en broms som fanns i lager. Samma dag fick jag information om att varan har skickats, och fick en spårningslänk. Efter en vecka såg jag att varan ännu inte kommit till speditören. Jag kontaktade då TCM som inte hade hört av sig. Det visar sig att det var fel i lagersaldot och att de inte hade informerat mig om detta. Till slut fick jag min broms.
OK kunskap i butiken. Mycket bra webbshop. Jättebra kundtjänst när det gäller att återlämna saker som jag inte använt/passar.
Förvånande proffsiga. Jag trodde att det skulle vara en liten firma, men de skickade varan direkt, i ett paket som måttanpassats för varan och lite skydd för originalförpackningen. Jag hade förväntat mig ett mediokert paket med tanke på priset och hur få omdömen på prisjakt. Men det var ju jättetryggt att handla här och varorna kom som förväntat, och var original.
Beställde nagellack som finns i lager. 2 veckor senare efterlyser jag beställningen. Då återkommer de med att den inte finns längre. Trist att det inte gick att få reda på direkt efter beställningen lagts.
Betyg på köp och leverans: Beställning och betalning var inga problem. De var jättesnälla som delade upp leveransen när jag bad om det eftersom de inte fick hem allting i utsatt tid. Lång leveranstid, men det visste jag om när jag beställde varorna. Betyg på retur: Jag inte fick en USB Bluetooth adapter att fungera med Apple Airpod, och önskade då returnera varan. Det skulle dock kosta mig 120:- att returnera varan, vilket gjorde returen meningslös. Jag behöver alltså själv stå för frakten till Danmark. Då har jag lärt mig det, och får handla den typen av varor i butik istället.
Beställde en enkel HDMI kabel på söndag förmiddag. Fick inte kabeln förrän på torsdagen, 1 dag efter att jag behövde den. Detta trots att jag skrev den informationen som kommentar på ordern. Om kabeln fungerar eller inte vet jag inte, då jag inte testat den. Jag fick köpa en annan kabel hos kjell&co eftersom den inte levererades i tid. När jag sen skulle få en faktura så fick jag utan moms och det tog ett flertal mail, och över en vecka, att få detta. Har de aldrig själv betalat en faktura och bokfört den som företagare? Först tyckte de att bekräftelsen från paypal skulle vara kvittot - men inte heller den innehöll någon moms. Efter min beställning så fick jag ett mail med texten text_subject, och följande innehåll: text_order 203 text_date_added 11/01/2015 text_order_status Shipped text_comment Har de verkligen inte ens testat sin egen webshop? De har billiga priser, men så mycket strul gör att jag inte är intresserad av att handla där igen.