(500+)
Jag är supernöjd med produkter, priser och kundservice som är otroligt hjälpsamma!
De påstår sig ha prisgaranti men gör allt för att slippa följa den. Jag köpte en vara som var 800 kr billigare hos en konkurrent, men trots detta vägrade de att ge mig kompensation. Om de inte tänker hålla sitt löfte borde de sluta marknadsföra sig med prisgaranti. Det är vilseledande och känns som falsk marknadsföring. Jag är väldigt besviken på deras hantering.
24.se Det gick inte att beställa från Danmark. Det borde stå på hemsidan i Danmark! I Danmark så fick man dessutom 50 kr i bonus, men det fick man inte i Sverige!?? Det är visst skillnad på folk och folk!?? Jonny Johansson [email protected] +46706300610
Jag köpte en xbox series x/s handkontroll. Det första jag lade märke till var att den inte levererades i Microsofts originalförpackning utan den var invirad i bubbelplast. När jag tog ut kontrollen så märkte jag att den ena triggern stannade i intryckt läge och det var brytmärken på kontrollen. Den var helt enkelt inte ny men det stod det inget om på hemsidan.
Går ej att avbeställa nyhetsbrev. Tur att det finns spamfilter...
Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK på butikens sida.
Kontakt med butiken kan ske på Svenska.
Erbjuder telefonsupport. Se butikens hemsida för mer information.
www.24.seFullständigt firmanamn: 24 se Sverige AB
Organisationsnr: 556444-4593
Information hos allabolag.se