Prisjakt
Annons
  • Tre

    (134)

  • se
1.4Dålig
5 betyg (senaste året)

Skrivna omdömen

Betyg äldre än ett år inkluderas inte i snittbetyget.

Skrivna butiksomdömen

A
Alexander
1 omdöme
Usel5 dagar sedan

Oseriöst företag som lurar sina kunder. Rekommenderar definitivt inte Tre.

P
Per
1 omdöme
Dålig2 månader sedan

Det var en dörrknackare som jag kände var lite påtryckande, hsr dock inte öppnat försändelsen, det visade sig nämligen efter det att jag hade kollat en del att han sa en del direkta faktafel, när jag envist sa att jag har fibernät envisafes han med att operatören använder koppartråd (??) Eller den äldre typen av nät, sedan påpekade jag även att han måste räkna på toppanvändningarna ( på internet) vilket rejält stiger kring 1000 megabit(?) O han ser då snittanvändningen som det viktiga o fick mig till att skriva på för en lsämre hastighet ( = att jag måste lägga av med en stor hobby som jag då och då håller på med, släktforskningen) tog mig tid att kolla upp allt. Naturligtvis har jag inte släppt det fritt för byte ( ännu), sedan påpekade jag även att där jag bor kopplas lägenheterna över till just den oparatör jag har just nu varvid internet betalas via avgiften jag har via bostadsrättsavgiften ( vilket hen också vägrade att lyssna på ) så jag måste nu se om jag kan stoppa det bytet ( har fortfarande bindningstid kvar hos den som jag har nu) så jag är definitivt inte nöjd med deras försäljningsknep ! Jag hoppas att jag håller mig inom ramarna nu , egentligen kan jag ännu inte sätta ett omdöme eftersom jag skall försöka stoppa bytet av operatör ! Jag är ju mest irroterad på säljaren som varken lyssnade eller var korrekt i sin imfo !

A
Anders
15 omdömen
UselRedigerades 2 månader sedan

Överallt där folk skriver RECENSIONER om 3 så ser man tydligt att det är ett skojar företag som gör allt för att lura sina kunder.

K
Karolina
1 omdöme
Usel6 månader sedan

En dörrförsäljare (hos oss i juni 2024) som uppgav sig vara från 3 lovade lägre månadskostnad och fri surf om jag och barnen ändrade abonnemangstyp. Det skulle kosta totalt ca 580kr/mån. Jag sa att jag hade avbetalning på tfn och frågade om det skulle tillkomma till 580kr men nej, upprepade gånger försäkrade han mig att det endast skulle kosta 580 för allt. Nu skickar 3 faktura på ca 900kr! När jag ringde kundtjänst sa medarbetaren: ”du får väl polisanmäla oss”. Kunde inte tro mina öron. Har därefter ringt och mejlat 3 varje vecka i över en månad. De har fortfarande inte återkommit, trots upprepade löften att göra det. Har förstått att de använder ett säljbolag som knackar dörr åt dem och säger att de är från 3. Om det säljarna säger är medveten lögn (580kr när det sen blir 900kr) eller okunskap vet jag inte. Men 3 visar noll intresse att lösa ”missförståndet”. Har varit kund i många år och kan verkligen inte fatta den totala nonchalansen. Se upp för avtalen med 3, de har många tricks för att pumpa dig på pengar. De har också tagit betalt för en försäkring jag aldrig bett om samt lurat på oss en bindningstid på 24 mån. Maken till skurkaktiga metoder var det länge sen jag upplevde. Och som sagt, den totala ignoransen från ”kundtjänst”.

V
Uselett år sedan

Besökte deras ombud i Borås för att köpa ett kontantkort. Kom ut från affären så hade jag bytt mitt mobilabonnemang från TV 2 till 3. Dagen efter försökte jag häva köpet men det gick inte. Jag vill därför varna alla att om man handlar över disk så har man ingen ångerrätt. Så jag får nu gå till 3 som är den sämsta av alla. Återkommer när jag provat deras nät.

V
Uselett år sedan

Först avslutade jag mitt abonnemang hos tre, men insåg att jag betalat 2 ggr. Det tar 10 dagar tills pengarna är på kontot, sa de. Kontaktade den idag och de är inte villiga att hjälpa. Jag kommer nog aldrig att se röken av de pengarna om jag inte gör en anmälan!

H
Hni
1 omdöme
Uselett år sedan

Håll er borta, jag ångrar så otroligt mycket att jag bytte till er. Varje månad man får fakturan så är det påminnelseavgifter och andra avgifter hela tiden.. man får noll hjälp av kundtjänst gällande detta

Z
Zeeshan Ali
1 omdöme
Uselett år sedan

jag köpte abnomang med telefon, abnomangen var 299kr och telefonen var 200kr per månad. Jag har fått fakturer på 950+ kr några månader, det mesta har varit 600-700kr. Sen avslutade jag abnomangen i januari men har fått faktura nu i mars. tydligen sista fakturan.

D
DirtyDavey
7 omdömen
Uselett år sedan

Skäms man inte när man lurar på dementa pensionärer mobiler, surfplattor och abonnemang.

A
Ali Ibra
1 omdöme
Uselett år sedan

Okunniga och oprofessionella, inget jag skulle rekommendera. När man ringer till deras kundservice tar det flera timmar att komma fram, och när man väl gör det verkar de vara okunniga och går fram och tillbaka. Efter att ha haft ett ärende i 3 veckor lovar de varje gång att lösa det inom 3 arbetsdagar, men… Jag har nu övergått till Telenor och upplever deras tjänst som mycket professionell. Det tar endast 1-5 minuter att komma fram till deras kundservice, och de är både kunniga och professionella.

Om butiken

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK på butikens sida.

Kundtjänst

Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Bolagsinformation

Fullständigt firmanamn: HI3G Access AB

Organisationsnr: 556593-4899