Prisjakt
Annons
iPhoneButiken
  • iPhone-experter
  • Snabb leverans
  • Snabb & kunnig kundtjänst
3.1Bra
7 omdömen
Omdömen äldre än ett år inkluderas inte i snittomdömet.
H
Håkan J
1 omdöme
Utmärkt2 månader sedan

Snabbt och smidigt. fick hjälp av kundtjänst innan köp. Trevligt med livechat och ingen robot..

M
Utmärkt6 månader sedan

Det är supersmidigt att beställa! Bra att få chatta med en fysisk person. Emmie är duktig och trevlig!

i
Utmärkt7 månader sedan

snabb och praktisk, mycket bra

B
Usel7 månader sedan

Tyvärr det som verkade enkelt och snabbt blev en mardröm. Varorna blev transport skadade och kom aldrig fram och inget kommunicerades. Iphonebutiken meddelades men ingen återkoppling förrän vi tryckte på och då kom varorna, utan kommunikation, men då det är skrymmande och vi är ett företag så beslöt sig PostNord att inte ens försöka ringa oss utan bara skicka det till ett utlämningsställe där vi nu inte kan hämta varorna. Även om PostNord inte är dem så har ingen kommunikation förts med oss och det går inte att prata med dem personligen så nej aldrig mera från iphonebutiken.

iPhoneButiken svarar:2024-05-28
Vi beklagar verkligen att det blev krångel med leveransen. Vår kundtjänst svarade och informerade om att paketet gått i retur över sms och sedan över mejl. Vi har återbetalat er för köpet men beklagar återigen för krångel och att paketet ej nått fram.
L
Lotta
1 omdöme
Bra8 månader sedan

Det är lätt att hitta det jag är ute efter och det är lätt att beställa.

A
Anonym
1 omdöme
Uselett år sedan

Gör er själva en tjänst och beställ ingenting från denna sida så sparar ni er både tid, huvudvärk och pengar. Säljer skal som inte alls motsvarar det som visas upp på webbsidan utan kunde lika gärna kunnat beställa från Wish. Helt värdelös support där man inte får någon hjälp och några pengar fick man heller inte tillbaka.

iPhoneButiken svarar:2024-02-12
Ser att vi haft en mejlkonversation med dig angående ditt returärende, där bad vi dig skapa en reklamation för produkten du köpt, vid en reklamation mejlar vi kund med en fraktsedel så att vi står för returkostnaden. Du hade skapat ett ärende som öppet köp och betalat för fraktkostnaden själv. Vi kan tyvärr inte återbetala denna kostnaden i efterhand, det är som sagt den förbetalda fraktsedeln som gäller vid en reklamation. Ser att vi har återbetalat dig för köpet och förklarat i mejlkonversationen att vi inte kan kreditera kostnaden för frakten när du köpt denna på egen hand.
A
Anonym
1 omdöme
Uselett år sedan

Första och sista gången jag beställer från detta företag. Upplevde en väldigt dålig reklamationshantering, erbjuder inga kompensationer för de skador som deras produkt har orsakat. Jag skulle därför avråda er från att köpa härifrån. Inte fick man ett förlåt eller att de skulle ta ärendet vidare med leverantören för kompensation. Hoppas verkligen ni i framtiden kan förbättra er och erbjuda era kunder en bättre upplevelse och service, ni skulle verkligen växa på det här sättet.

iPhoneButiken svarar:2024-02-12
Beklagar att du känner så, nu kan jag inte se ditt ärende för att läsa vad detta gäller. En del produkter accepteras inte i retur, av t.ex säkerhets- eller hygienskäl, detta står i våra köpevillkor som godkänns vid utfört köp. Vi strävar alltid efter att ge bästa möjliga support, vi har även kontakt med våra leverantörer. Skickar man in den defekta produkten till oss vid en reklamation sker återbetalningen när vi hanterar ärendet.
Gästanvändare
UtmärktRedigerades ett år sedan

Som vanligt alltid bra

Gästanvändare
UtmärktRedigerades ett år sedan

snabbt elegant tryggt

Gästanvändare
DåligRedigerades ett år sedan

Butikens namn var nära att avskräcka mig, men butiken säljer tydligen mycket som saknar samband med varumärket som butiken är uppkallad efter. Nackdelar: · Butiken vill att man ska köra javascriptprogram från många utomstående parter. I början fungerade butiken bra utan de utomstående programmen, men när det blev dags att lägga en beställning blev det besvärligt att räkna ut vilka parter som måste få tillgång till mina personuppgifter och vilka som var överflödiga. Jag blev tvungen att börja om fler gånger än jag ids räkna. · Därefter visade det sig att både faktura och kortbetalning kräver BankID, och BankID-kartellen motarbetar fri konkurrens på programvarumarknaden. Jag blev tvungen att använda Trustly för att kunna betala. Att ge en tredje part tillgång till mitt bankkonto är en helt vansinnig idé, men det var den enda betalningsmetoden som inte försökte tvinga mig att byta operativsystem. · Man måste aktivt välja bort reklamutskick. Fördelar: · Informationen om varorna är bättre än hos många andra butiker. · Varor som fanns i lager levererades mycket snabbt.

Om butiken

iPhoneButiken

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK på butikens sida.

Betalningsalternativ

SveaWebPayVisaMasterCard
  • Avbetalning
  • Direktbetalning
  • Faktura
  • Kortbetalning
  • Betalning via telefonräkning
  • Bitcoin
  • Förskottsbetalning
  • Postförskott
  • SMS-betalning

Kundtjänst

Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Erbjuder telefonsupport. Se butikens hemsida för mer information.

www.iphonebutiken.se

Bolagsinformation

Fullständigt firmanamn: Skogstrollen AB

Organisationsnr: 556818-4880

Information hos allabolag.se