Vad tycker du om Speljätten?
Efter att nu ha gjort ett flertal beställningar från Speljätten, så är min personliga erfarenhet följande: Jag har fått snabb respons med ett stort mått av hjälpsamhet de gånger jag kontaktat Speljätten via e-mail. Leveranserna har varit snabba, omsorgsfullt förpackade och de varor jag beställt har anlänt i perfekt skick. Eftersom jag inte kan komma på någonting alls att anmärka på, så kan jag inte annat än att ge högsta betyg. Speljätten sätter enligt mig standarden för hur alla butiker borde vara, jag anser att man knappast kan önska sig mer som kund. Om det saker jag nämnt ovan är viktiga för dig, så kan jag varmt rekommendera dig att handla hos Speljätten!
Svarar snabbt på mail om frågor och det gick smidigt att köpa -betalade via PayPal. La ordern i lördags och varan är framme på tisdag. Inga klagomål på servicen.
Brutalbra personlig service.
Jag lyfter på hatten för den extraordinära servicen hos Speljätten! Mycket hjälpsamma och svarar snabbt på mail. *Guldstjärna*
Snabb mailkontakt och serviceinriktad personal. Konkurrensmässiga priser och mycket snabba leveranser. Speljätten är en av de onlinebutiker jag allra helst beställer från. Det enda som gör att jag inte kan ge 10 poäng i dagsläget är att sortimentet i vissa fall har luckor, ett mycket litet minus i slutändan.
Såg klockan 10 en onsdagskväll att de hade rea på ett spel jag förtvivlat ville ha till lördagen. Mejlade och fick svar efter 10 minuter (!). Satte in pengar smidigt via Paypal och spelet skickades nästa morgon för att komma fram på fredagen. Stort tack för snabb och smidig service, kan verkligen rekommenderas!
Nu är det över ett år sedan som jag beställde första gången av Mikael på Speljätten. Jag upplever Speljätten som en lite mindre butik än en del av de andra svenska butikerna, eller rättare sagt iaf än WorldofBoardgames. Men jag föredrar fackbutiker och egna företagare som faktiskt bryr sig om sin verksamhet och sina kunder framför stora kedjor utan personligt engagemang, entusiasm och förståelse för vad deras service betyder för dig som kund. Speljätten har kanske inte alla spel i lager, de kanske inte ligger högst upp när du sorterar på pris, vem vet, kanske får du vänta en dag extra? Men Mikael bryr sig om sin butik och dig som kund. Han är inte oresonlig. Han fixar det du behöver. Han svarar på mail lite när som helst på dygnet och under veckan. Kort sagt han ger dig jättegod service och gör dig till en nöjd kund. Och är det inte det vi alla vill vara? Han får minus en stjärna för att butiken i ärlighetens namn inte har alla titlar som existerar i lager. Men som sagt, han kan ju försöka ta hem titeln du söker efter om du bara frågar honom :). Om det var kundservicen som skulle betygsättas hade den fått 10/10.
Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK på butikens sida.
Kontakt med butiken kan ske på Svenska.
Fullständigt firmanamn: Enskild firma