Prisjakt
Black Week – se reans bästa deals
Annons
  • Zoovillage

  • se

Bli först med att skriva ett omdöme!

Vad tycker du om Zoovillage?

Omdömen äldre än ett år inkluderas inte i snittomdömet.
R
Rebwar
5 omdömen
UselRedigerades 2 år sedan

Min upplevelse påminner mycket om användaren nedan. Köpte några märkeströjor till min son, en av dem var missfärgad. Jag tog direkt en bild på tröjan med paketet i bakgrunden för att visa att jag precis har öppnat. Jag skickade in bilden för reklamation. Sen efter nån vecka fick ett väldigt kort, dömande och otrevligt svar: "Vi nekar denna reklamation då denna produkt skickades från leverantör - till oss - från oss till er i obruten förpackning." Efter detta har de vägrat svarat på mina mail. Jag var tvungen att betala för en missfärgad tröja som inte kom till användning! De bortser helt och hållet från distansköplagen. Dessutom mistror de sina kunder. För mig blir det ALDRIG mer Zoovillage men vill även varna andra. KÖP INGET FRÅN ZOOVILLAGE!

Gästanvändare
Usel2 år sedan

De tar även bort negativa kommentarer.Blev tvungen att betala för deras tröja som saknade prislapp och var smutsig för jag kunde inte bevisa att den såg ut så. Den var två storlekar för stor också. Köper ALDRIG mer något härifrån för deras maffiametoder och urusla kundtjänst som svarar en gång varannan vecka. Nu filmar jag ALLA köp jag gör när jag öppnar paketen för jag litar inte på nätbutiker efter Zoovilllage upplevelse.

Zoovillage svarar:2022-08-31
Hej! Alla produkter som vi säljer får vi in direkt från leverantör, de har alltid tillhörande taggar och etiketter. För fullständig återbetalning är förutsättningen att alla varor returneras i samma skick som de var i vid leveransen till dig. Detta innebär att varorna inte får ha skadats, nedsmutsade, tvättats, ändrats eller burits (annat än för att prova varan) och att eventuella lappar och etiketter är intakta. I de fall en retur blir nekad, innebär det att dessa villkor inte uppfyllts. Om du önskar veta mer om våra villkor så är du varmt välkommen att läsa vidare här; https://se.zoovillage.com/kopvillkor Önskar er en trevlig dag! Med Vänliga Hälsningar Team Zoovillage
Gästanvändare
Utmärkt3 år sedan

Tycker att butiken hade bra utbud, och bra priser. Kändes bra att handla där

Gästanvändare
Utmärkt3 år sedan

Snabb leverans och bra uppdatering gällande leverans

Gästanvändare
Usel3 år sedan

Svarar inte på mail när man gjort en reklamation! Finns inte heller något telefonnummer till kundtjänsten så det är lätt att hålla sig undan =(

Gästanvändare
Utmärkt3 år sedan

Trevlig kundtjänst, snabb återkoppling och är supernöjd!

Gästanvändare
Utmärkt3 år sedan

Handlar ofta och får alltid det bästa bemötandet. Snabba och proffsiga!

Gästanvändare
Utmärkt3 år sedan

Jättenöjd med Zoovillage, stort utbud på märken, smidig hemsida och snabba leveranser. Köpte en jacka från Carhartt kom efter två dagar, mycket nöjd kund :).

Gästanvändare
Utmärkt3 år sedan

Snabba leveranser och trevlig kundsupport!

Gästanvändare
Utmärkt3 år sedan

Älskar zoovillage, snabba leveranser och aldrig några problem!

Om butiken

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK på butikens sida.

Betalningsalternativ

KlarnaSwishVisaMasterCard
  • Avbetalning
  • Direktbetalning
  • Faktura
  • Kortbetalning
  • Betalning via telefonräkning
  • Bitcoin
  • Förskottsbetalning
  • Postförskott
  • SMS-betalning

Kundtjänst

Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Erbjuder telefonsupport. Se butikens hemsida för mer information.

Bolagsinformation

Fullständigt firmanamn: Zoovillage AB

Organisationsnr: 556632-1914