(12)
Supporten är i princip obefintlig. Efter många påtryckningar via mail och telefon så fick jag en retursedel. Returnerade produkten men har efter 6 veckor inte fått någon kreditering för produkten.
Skickar ut reklammejl utan mitt medgivande, svarar inte på frågor angående hantering av mina personuppgifter och har nu blockerat mig då jag belyser att dom bryter mot GDPR och kan även bli skadeståndsskyldiga. Har anmält till Konsumentverket och IMY.
Mycket dålig support på köpt vara Köpte robot damsugare dec 2022. Till roboten finns en app så man kan sätta upp väggar eller blockera ytor. Ställde 2-5 frågor, fick något svar och sen skulle dom återkomma. Nu är vi i Juni 2023 fortfarande inget svar. Robotern huvudborste gick sönder 6 juni. Dom bad att skicka bilder så skulle en ny skickas 8 juni. 20 dagar har gått. Ingen borste. Ring dom, dom ringer inte upp, smsat och mailat... inget svar.. tråkigt att bli bemött så. Produkten är bra. Supporten suger
Gäller företaget, produkten packade jag inte ens upp. Helt värdelös kundservice, uppmanar till att inte handla av detta företag!
fick inte vad jag beställde
Går ej att nå när det blir fel
Skojare som inte betalar tillbaka pengar för fönsterputs som inte fungerar. Svarar inte på mej o hämtar inte ut paket som skickas i retur.
Recensionen gäller dite som företag, ej produkten. Beställde en fönsterputsrobot. Fick ordererkännande och räkning från Klarna väldigt snabbt. Därefter efter någon dag, ett mail om att produkten var levererad. Kikade på deras sida som inte hade den statusen. följde upp leverans via spårning vilket inte fungerade. Fanns ingen vara att spåra. Kontaktade leverantören och fick besked om att varan var på väg. Kontrolledade åter igen deras sida som ej var uppdaterad. Ingen spårning gick att göra. Efter någon dag kom varan dock lite plötsligt... Det var ju bra iofs. De behöver arbeta med sin websida och hur den presenterar information till kunderna. Varan kom efter 7 dagar (websidan säger 2-3 dagars leverans)
Kund måste sköta kontakten själv vid retur och dyr retur kostnad osv. De tog 150 kr för 1 retur vara , via internättköp. Och dåligt med betal alternativ. Jag rek de inte. Från IA . Eskilstuna
Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK på butikens sida.
Kontakt med butiken kan ske på Svenska.
Fullständigt firmanamn: Siamantaka AB
Organisationsnr: 556962-1682