Prisjakt
Black Week – se reans bästa deals
Annons
Hulténs
  • Möbler, grillar & inredning
  • Betalning med Klarna
  • Möbler för livsnjutaren
2.1OK
7 omdömen
Omdömen äldre än ett år inkluderas inte i snittomdömet.
K
Kattmat
1 omdöme
UselRedigerades 2 månader sedan

När jag skulle hämta ut paketet var det skadat. Tror inte det var postnords fel, paketeringen var dålig. Postombudet rekommenderade mig att returnera varan så det gjordes. Fick tillbaka mina pengar förutom returkostnaden på 437kr. Ringde och pratade med dem men personen jag pratade med hänvisade bara till deras returpolicy. Rätt kass policy kan man tycka när det är de som inte kan packa ordentligt. EDIT: Blev uppringd och har blivit kompenserad för returen.

M
Marcus
1 omdöme
Usel2 månader sedan

Solstolen Roxy motsvarar alla förväntningar. Man sitter som en kung i den och kan bara säga positiva saker om den. Men. Tag en fundering på vart Ni har för avsikt att köpa stolen... Rekommenderar INTE Hulténs någonstans. Visst, åker man till butik borde där väl inte vara någon fara men tänker man lägga en beställning knatar man ens på tunn is. Kollade på Prisjakt och där låg Hulténs lägst i pris men där stannade mina jämförelser med övriga försäljningsställen. Betyget låg på 2.1 i en 5-gradig skala. Jag förstår varför. Jag lade en beställning 8/8 och valde leverans till ombud, tror den summan skulle landa på 80:-. 19/8 skrevs ett mejl från mig gällande statusen på beställningen som besvarades samma dag (ändå positivt). Fick till svar att stolen packades i skrivande stund och ett bekräftelsemejl skulle skickas när vara var på väg. Inget sådant mejl landade i min inbox... 26/8 skrevs ett nytt mejl...som inte besvarades. Därför kontaktades Hulténs via telefon 29/9...när kundtjänst hittat min order fick jag uppfattningen att ordern trillat mellan stolarna. Personalen skulle ögonaböj gå ut på lagret för att själv packa och skicka iväg stolen. Efter några dagar var stolen hemma... Hade jag haft en stol om jag inte ringt och påminnt? Tveksamt... Jag kommer inte besöka eller ens ha för avsikt att beställa möbler från Hulténs i framtiden utan önskar dem lycka till.

b
bortek
3 omdömen
Usel3 månader sedan

Tomteverkstad. Dom har ingen koll på sin lager. Skulle skickat min order för en vecka sen men icke. Undvik köp nån annastans

N
Nicke165
8 omdömen
Utmärkt4 månader sedan

Trevligt bemötande när jag ringde. Bra pris på produkten. Snabb och smidig leverans. Fin och bra produkt. Bara bra att säga, fortsätt så.

K
Usel4 månader sedan

Alla produkter i lager vid beställning sen kom var vissa varor slut och order sköts fram, nästa gång när vissa varor kommit in hade varor som varit inne sålts så nu var de restade. Kundtjänst förstod inte vad som gott fel och skulle prioritera ordern och de sista stolarna skulle komma vecka 24, 10 veckor sent. När jag kontaktade dem vecka 26 var de oförstående, stolarna fanns ju i lager… sjukt lång svarstid från kundtjänst och de senaste kontakten har inte besvarats på 6 vardagar. Handlar aldrig mer hos dessa vilket är synd då hemsidan anger att de har mycket bra saker i lager…

H
Helena
1 omdöme
Dålig5 månader sedan

Beställning nr 1 skulle finnas i webblager. Efter nästan tre veckors tystnad fick jag efter några om och men reda på att produkten utgått. Beställning nr 2 hann jag inte hämta ut. Liggtiden var tre arbetsdagar, så nu är jag skyldig 450 kr. Aldrig varit med om liknande. Väldigt tråkigt.

G
Gus
1 omdöme
OK5 månader sedan

Har ej fått varan, ej fått annat än tack för ordern. Saknar info om leveransen. Det här med omvägen via Prisjakt är störande och onödigt, tycker jag. Avvaktar ert svar. GUS GUSTAFSSON

Gästanvändare
UselRedigerades ett år sedan

Lätt att handla från er. Men snurrbrickan snurrar inte utan våld och repor fanns på den. Inte bra

Hulténs svarar:2023-10-13
Hej! Tack för ert omdöme och feedback. Vad tråkigt att höra angående er snurrbricka, vi hjälper er gärna vidare på vår kundtjänst avdelning. Maila gärna till [email protected] så ska vi se över ert ärende. Önskar er en fortsatt fin dag!
L
Linda
1 omdöme
UtmärktRedigerades 2 år sedan

Snabbt, smidigt och bra pris! Svarar snabbt och mycket hjälpsamma!

Hulténs svarar:2023-03-28
Hej LindaMari, Vad roligt att se hur nöjd du blev med din order. Vi tackar för fint omdöme och feedback. Varmt välkommen åter! Mvh Hulténs
Gästanvändare
UtmärktRedigerades 2 år sedan

Enkelt och smidigt att beställa. +Bra pris i jämförelse med samma produkt hos andra återförsäljare +Snabb frakt +Smidigt att betala

Hulténs svarar:2023-03-28
Hej! Tack för den fina feedback och för det fina omdömet. Hoppas du blev nöjd med din produkt från oss, Varmt välkommen åter! Mvh Hulténs

Om butiken

Hulténs

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK på butikens sida.

Betalningsalternativ

KlarnaAmerican ExpressVisaMasterCard
  • Avbetalning
  • Direktbetalning
  • Faktura
  • Förskottsbetalning
  • Kortbetalning
  • Betalning via telefonräkning
  • Bitcoin
  • Postförskott
  • SMS-betalning

Kundtjänst

Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Erbjuder telefonsupport. Se butikens hemsida för mer information.

Erbjuder installationsassistans på plats. Se butikens hemsida för info och eventuella regionala begränsningar.

www.hultens.se

Bolagsinformation

Fullständigt firmanamn: Hulténs i Sverige AB

Organisationsnr: 556920-4836

Information hos allabolag.se