(500+)
När jag skulle hämta ut paketet var det skadat. Tror inte det var postnords fel, paketeringen var dålig. Postombudet rekommenderade mig att returnera varan så det gjordes. Fick tillbaka mina pengar förutom returkostnaden på 437kr. Ringde och pratade med dem men personen jag pratade med hänvisade bara till deras returpolicy. Rätt kass policy kan man tycka när det är de som inte kan packa ordentligt. EDIT: Blev uppringd och har blivit kompenserad för returen.
Solstolen Roxy motsvarar alla förväntningar. Man sitter som en kung i den och kan bara säga positiva saker om den. Men. Tag en fundering på vart Ni har för avsikt att köpa stolen... Rekommenderar INTE Hulténs någonstans. Visst, åker man till butik borde där väl inte vara någon fara men tänker man lägga en beställning knatar man ens på tunn is. Kollade på Prisjakt och där låg Hulténs lägst i pris men där stannade mina jämförelser med övriga försäljningsställen. Betyget låg på 2.1 i en 5-gradig skala. Jag förstår varför. Jag lade en beställning 8/8 och valde leverans till ombud, tror den summan skulle landa på 80:-. 19/8 skrevs ett mejl från mig gällande statusen på beställningen som besvarades samma dag (ändå positivt). Fick till svar att stolen packades i skrivande stund och ett bekräftelsemejl skulle skickas när vara var på väg. Inget sådant mejl landade i min inbox... 26/8 skrevs ett nytt mejl...som inte besvarades. Därför kontaktades Hulténs via telefon 29/9...när kundtjänst hittat min order fick jag uppfattningen att ordern trillat mellan stolarna. Personalen skulle ögonaböj gå ut på lagret för att själv packa och skicka iväg stolen. Efter några dagar var stolen hemma... Hade jag haft en stol om jag inte ringt och påminnt? Tveksamt... Jag kommer inte besöka eller ens ha för avsikt att beställa möbler från Hulténs i framtiden utan önskar dem lycka till.
Tomteverkstad. Dom har ingen koll på sin lager. Skulle skickat min order för en vecka sen men icke. Undvik köp nån annastans
Trevligt bemötande när jag ringde. Bra pris på produkten. Snabb och smidig leverans. Fin och bra produkt. Bara bra att säga, fortsätt så.
Alla produkter i lager vid beställning sen kom var vissa varor slut och order sköts fram, nästa gång när vissa varor kommit in hade varor som varit inne sålts så nu var de restade. Kundtjänst förstod inte vad som gott fel och skulle prioritera ordern och de sista stolarna skulle komma vecka 24, 10 veckor sent. När jag kontaktade dem vecka 26 var de oförstående, stolarna fanns ju i lager… sjukt lång svarstid från kundtjänst och de senaste kontakten har inte besvarats på 6 vardagar. Handlar aldrig mer hos dessa vilket är synd då hemsidan anger att de har mycket bra saker i lager…
Beställning nr 1 skulle finnas i webblager. Efter nästan tre veckors tystnad fick jag efter några om och men reda på att produkten utgått. Beställning nr 2 hann jag inte hämta ut. Liggtiden var tre arbetsdagar, så nu är jag skyldig 450 kr. Aldrig varit med om liknande. Väldigt tråkigt.
Har ej fått varan, ej fått annat än tack för ordern. Saknar info om leveransen. Det här med omvägen via Prisjakt är störande och onödigt, tycker jag. Avvaktar ert svar. GUS GUSTAFSSON
Lätt att handla från er. Men snurrbrickan snurrar inte utan våld och repor fanns på den. Inte bra
Snabbt, smidigt och bra pris! Svarar snabbt och mycket hjälpsamma!
Enkelt och smidigt att beställa. +Bra pris i jämförelse med samma produkt hos andra återförsäljare +Snabb frakt +Smidigt att betala
Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK på butikens sida.
Kontakt med butiken kan ske på Svenska.
Erbjuder telefonsupport. Se butikens hemsida för mer information.
Erbjuder installationsassistans på plats. Se butikens hemsida för info och eventuella regionala begränsningar.
www.hultens.seFullständigt firmanamn: Hulténs i Sverige AB
Organisationsnr: 556920-4836
Information hos allabolag.se