Prisjakt
Annons
Hulténs
  • Möbler, grillar & inredning
  • Betalning med Klarna
  • Möbler för livsnjutaren
2.1OK
7 betyg (senaste året)

Skrivna omdömen

Betyg äldre än ett år inkluderas inte i snittbetyget.

Skrivna butiksomdömen

K
Kattmat
1 omdöme
UselRedigerades 7 månader sedan

När jag skulle hämta ut paketet var det skadat. Tror inte det var postnords fel, paketeringen var dålig. Postombudet rekommenderade mig att returnera varan så det gjordes. Fick tillbaka mina pengar förutom returkostnaden på 437kr. Ringde och pratade med dem men personen jag pratade med hänvisade bara till deras returpolicy. Rätt kass policy kan man tycka när det är de som inte kan packa ordentligt. EDIT: Blev uppringd och har blivit kompenserad för returen.

Hulténs svarar:2025-03-12
Hej, Tack för att du tog dig tid att dela din upplevelse. Vi beklagar verkligen att paketeringen inte höll måttet och att det orsakade besvär för dig. Det är självklart viktigt för oss att våra produkter levereras i perfekt skick, och vi uppskattar att du uppmärksammade oss på detta. Vi är glada att höra att du har blivit kontaktad och att en lösning nu är på plats. Din feedback hjälper oss att förbättra både vår paketering och våra rutiner framåt. Tveka inte att höra av dig om du har några fler frågor eller om vi kan hjälpa dig med något annat. Vänliga hälsningar, Hulténs
M
Marcus
1 omdöme
Usel7 månader sedan

Solstolen Roxy motsvarar alla förväntningar. Man sitter som en kung i den och kan bara säga positiva saker om den. Men. Tag en fundering på vart Ni har för avsikt att köpa stolen... Rekommenderar INTE Hulténs någonstans. Visst, åker man till butik borde där väl inte vara någon fara men tänker man lägga en beställning knatar man ens på tunn is. Kollade på Prisjakt och där låg Hulténs lägst i pris men där stannade mina jämförelser med övriga försäljningsställen. Betyget låg på 2.1 i en 5-gradig skala. Jag förstår varför. Jag lade en beställning 8/8 och valde leverans till ombud, tror den summan skulle landa på 80:-. 19/8 skrevs ett mejl från mig gällande statusen på beställningen som besvarades samma dag (ändå positivt). Fick till svar att stolen packades i skrivande stund och ett bekräftelsemejl skulle skickas när vara var på väg. Inget sådant mejl landade i min inbox... 26/8 skrevs ett nytt mejl...som inte besvarades. Därför kontaktades Hulténs via telefon 29/9...när kundtjänst hittat min order fick jag uppfattningen att ordern trillat mellan stolarna. Personalen skulle ögonaböj gå ut på lagret för att själv packa och skicka iväg stolen. Efter några dagar var stolen hemma... Hade jag haft en stol om jag inte ringt och påminnt? Tveksamt... Jag kommer inte besöka eller ens ha för avsikt att beställa möbler från Hulténs i framtiden utan önskar dem lycka till.

Hulténs svarar:2025-03-12
Hejsan Tack för att du delar med dig av din upplevelse. Vi är glada att höra att du är nöjd med solstolen Roxy och att den lever upp till dina förväntningar! Samtidigt beklagar vi verkligen de problem du stött på i samband med din beställning hos oss. Det är självklart inte den upplevelse vi vill att våra kunder ska ha, och vi uppskattar att du tog dig tid att både kontakta oss och ge oss möjlighet att rätta till felet. Vi tar din feedback på stort allvar och ser över våra rutiner för att säkerställa att liknande situationer inte uppstår i framtiden. Om det är något mer vi kan göra för dig eller om du har ytterligare frågor, är du alltid välkommen att höra av dig. Vi värdesätter din återkoppling och hoppas få chansen att ge dig en bättre upplevelse framöver. Vänliga hälsningar, Hulténs
b
bortek
3 omdömen
Usel8 månader sedan

Tomteverkstad. Dom har ingen koll på sin lager. Skulle skickat min order för en vecka sen men icke. Undvik köp nån annastans

Hulténs svarar:2025-03-12
Hej, Tack för att du hör av dig och delar med dig av din upplevelse. Vi beklagar verkligen att din order blivit försenad och att du upplever bristande hantering av vårt lager. Det är självklart inte den service vi strävar efter att erbjuda. Vi uppskattar din feedback och tar den på största allvar. Om du vill, får du gärna kontakta oss direkt så att vi kan undersöka din order närmare och hitta en lösning så snart som möjligt. Du når vår kundtjänst på [email protected] Tveka inte att höra av dig – vi finns här för att hjälpa till! Vänliga hälsningar, Hulténs
N
Nicke165
8 omdömen
Utmärkt9 månader sedan

Trevligt bemötande när jag ringde. Bra pris på produkten. Snabb och smidig leverans. Fin och bra produkt. Bara bra att säga, fortsätt så.

Hulténs svarar:2025-03-12
Hej Stort tack för din fina feedback! Det gläder oss att du är nöjd med både bemötandet, produkten och leveransen. Vi strävar alltid efter att ge våra kunder den bästa möjliga upplevelsen, och det betyder mycket att du tog dig tid att dela med dig. Vi uppskattar ditt stöd och ser fram emot att få hjälpa dig igen i framtiden – vi ska absolut fortsätta så! Vänliga hälsningar, Hulténs
K
Usel9 månader sedan

Alla produkter i lager vid beställning sen kom var vissa varor slut och order sköts fram, nästa gång när vissa varor kommit in hade varor som varit inne sålts så nu var de restade. Kundtjänst förstod inte vad som gott fel och skulle prioritera ordern och de sista stolarna skulle komma vecka 24, 10 veckor sent. När jag kontaktade dem vecka 26 var de oförstående, stolarna fanns ju i lager… sjukt lång svarstid från kundtjänst och de senaste kontakten har inte besvarats på 6 vardagar. Handlar aldrig mer hos dessa vilket är synd då hemsidan anger att de har mycket bra saker i lager…

Hulténs svarar:2025-03-12
Hej Tack för att du delar med dig av din upplevelse. Vi beklagar verkligen den förvirring och de förseningar som uppstått i samband med din order. Det är självklart inte den service vi strävar efter att erbjuda, och vi förstår din frustration över den långa väntetiden och den bristande kommunikationen. Vi tar din feedback på stort allvar och kommer att se över våra rutiner för att förbättra både lagerhantering och svarstider hos kundtjänst. Om det fortfarande är något vi kan göra för att lösa situationen, tveka inte att höra av dig – vi vill gärna hjälpa till. Vi uppskattar att du tog dig tid att uppmärksamma oss på detta och hoppas att vi får möjlighet att återfå ditt förtroende i framtiden. Vänliga hälsningar, Hulténs
H
Helena
1 omdöme
Dålig10 månader sedan

Beställning nr 1 skulle finnas i webblager. Efter nästan tre veckors tystnad fick jag efter några om och men reda på att produkten utgått. Beställning nr 2 hann jag inte hämta ut. Liggtiden var tre arbetsdagar, så nu är jag skyldig 450 kr. Aldrig varit med om liknande. Väldigt tråkigt.

Hulténs svarar:2025-03-12
Hej Tack för att du hör av dig och delar med dig av din upplevelse. Vi beklagar verkligen den bristfälliga kommunikationen kring din första beställning och den korta uthämtningstiden för den andra. Vi förstår att detta har orsakat både frustration och besvikelse, och det är självklart inte den upplevelse vi vill att våra kunder ska ha. Vi vill gärna undersöka detta närmare och se vad vi kan göra för att rätta till situationen. Kontakta oss gärna direkt så att vi kan hjälpa dig vidare. Vi uppskattar din feedback – den hjälper oss att bli bättre – och vi hoppas att vi får möjlighet att återfå ditt förtroende framöver. Vänliga hälsningar, Hulténs
G
Gus
1 omdöme
OK10 månader sedan

Har ej fått varan, ej fått annat än tack för ordern. Saknar info om leveransen. Det här med omvägen via Prisjakt är störande och onödigt, tycker jag. Avvaktar ert svar. GUS GUSTAFSSON

Hulténs svarar:2025-03-12
Hej Gus Gustafsson, Tack för att du kontaktar oss. Vi beklagar att du ännu inte har fått din vara och att du saknar information om leveransen. Det är förståeligt att situationen känns frustrerande, och vi uppskattar att du tagit dig tid att meddela oss. Vi kommer omedelbart att undersöka statusen på din order och återkommer till dig så snart som möjligt med en uppdatering. Om du har några ytterligare frågor eller önskemål under tiden, tveka inte att höra av dig – vi finns här för att hjälpa till. Vänliga hälsningar, Hulténs
Gästanvändare
UselRedigerades 2 år sedan

Lätt att handla från er. Men snurrbrickan snurrar inte utan våld och repor fanns på den. Inte bra

Hulténs svarar:2025-03-12
Hej! Tack för ert omdöme och feedback. Vad tråkigt att höra angående er snurrbricka, vi hjälper er gärna vidare på vår kundtjänst avdelning. Maila gärna till [email protected] så ska vi se över ert ärende. Önskar er en fortsatt fin dag!
L
Linda
1 omdöme
UtmärktRedigerades 2 år sedan

Snabbt, smidigt och bra pris! Svarar snabbt och mycket hjälpsamma!

Hulténs svarar:2023-03-28
Hej LindaMari, Vad roligt att se hur nöjd du blev med din order. Vi tackar för fint omdöme och feedback. Varmt välkommen åter! Mvh Hulténs
Gästanvändare
UtmärktRedigerades 2 år sedan

Enkelt och smidigt att beställa. +Bra pris i jämförelse med samma produkt hos andra återförsäljare +Snabb frakt +Smidigt att betala

Hulténs svarar:2023-03-28
Hej! Tack för den fina feedback och för det fina omdömet. Hoppas du blev nöjd med din produkt från oss, Varmt välkommen åter! Mvh Hulténs

Om butiken

Hulténs

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK på butikens sida.

Betalningsalternativ

KlarnaAmerican ExpressVisaMasterCard
  • Avbetalning
  • Direktbetalning
  • Faktura
  • Förskottsbetalning
  • Kortbetalning
  • Betalning via telefonräkning
  • Bitcoin
  • Postförskott
  • SMS-betalning

Kundtjänst

Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Erbjuder telefonsupport. Se butikens hemsida för mer information.

Erbjuder installationsassistans på plats. Se butikens hemsida för info och eventuella regionala begränsningar.

www.hultens.se

Bolagsinformation

Fullständigt firmanamn: Hulténs i Sverige AB

Organisationsnr: 556920-4836

Information hos allabolag.se