Prisjakt
Black Week – se reans bästa deals
Annons
Astro Sweden
  • Stor optikbutik
  • Djup kunskap, enorm passion
  • för våra produkter, fråga oss.
3.7Bra
8 omdömen
Omdömen äldre än ett år inkluderas inte i snittomdömet.
J
Joj
1 omdöme
Usel6 dagar sedan

Bra försäljning - bedrövlig support

T
Utmärkten månad sedan

Mycket kunniga och trevliga.

A
Anonym
1 omdöme
Utmärkten månad sedan

Mycket trevlig och hjälpsam kundtjänst.

J
Jan Stenberg
1 omdöme
Utmärkt3 månader sedan

Jag har fått höra av fotografi- och jaktkompisar att medarbetarnas kunskap är imponerande. Min personliga erfarenhet är dock begränsad till Simon, som jag hade kontakt med. Simons kombination av produktkunskap och framför allt hans kundfokus och service var exceptionellt bra! Rekommenderas starkt.

Astro Sweden svarar:2024-09-18
Tusen tack för din feedback och ditt fina omdöme! Härligt att du är nöjd med din upplevelse hos oss, vi hälsar Simon extra mkt från dig. Varmt välkommen åter!
S
Seppo
1 omdöme
Utmärkt3 månader sedan

Snabba och kunnig personal som svarar snabbt när man mejlar sina funderingar. Toppen!

Astro Sweden svarar:2024-09-18
Hej, vad roligt att du är nöjd med supporten från oss! Tack så mycket för ditt fina omdöme och feedback!
M
Magnus Ronner
1 omdöme
Bra4 månader sedan

Snabb hantering och utleverans.

Astro Sweden svarar:2024-09-18
Fantastiskt, tusen tack för ditt toppenomdöme och fina återkoppling! Varmt välkommen tillbaka
h
hjelmgren
9 omdömen
Utmärkt5 månader sedan

Trevligt bemötande och hjälpsamma i butiken. Beställningar online har funkat perfekt.

Astro Sweden svarar:2024-07-08
Vad roligt, tack så mycket för fint omdöme och härlig feedback!
M
Mats E
1 omdöme
Usel7 månader sedan

Hemsk upplevelse. De verkar inte ha mycket koll på sin verksamhet och ringa intresse för kundvård. Visst, så länge som allt funkar så går det bra, snabba leveranser, men gud nåde den som har något problem... På något sätt lyckades de fakturera mig två gånger för samma vara och det är strul till ingen ände till att reda ut det. Det är en struntsumma i sammanhanget, men det totala ointresset från Astrosweden är beklämmande och indikativt på deras inställning till kunder.

Astro Sweden svarar:2024-07-08
Detta var verkligen inte bra och inte så som vi vill att våra kunder ska uppleva oss! Tvärtom, då du inte skriver något ärendenummer så kan vi inte bemöta just detta ärendet. Vi står för kundvård och bra bemötande, tråkigt att det inte lyckades i detta fallet. Vi kan bara be väldigt mycket om ursäkt och hoppas att vi får fler chanser. Önskar dig en fin dag.
Gästanvändare
UselRedigerades ett år sedan

Bland dom sämsta butikerna jag beställt ifrån. Beställde ben till en hällmark stekhäll. De visade sig att se var fel storlek så skickade tillbaka varan i oförändrat skick som de står i deras retur policy stt de ska vara. Men dom nekar min retur och säger ett de är för jag tejpat lådan och satt retur fraktsedel än på lådan som var häftad då den kom. Absolut inget fel på produkten den är helt orörd. Men de är lådan som gör att dom inte kan reklamera för de sitter en fraktsedel och tejp på den. De står inget alls om att när man ska göra retur ska de va emballag och att fraktsedel inte får sitta på lådan. Från astroswedens hemsida: ” Om du vill utnyttja din ångerrätt Fyll i bifogad retursedel och ange vad det gäller, packa produkten och använd bifogad retursedel. När vi mottagit varan debiteras du returfrakten, resterande köpesumma och ursprunglig fraktkostnad återbetalas till dig inom 30 dagar från det att vi kontrollerat att varan är i oförändrat skick.” VARAN ÄR HELT ORÖRD! endast lådan som öppnats. Kommer få anmäla till ARN för att kunna strida detta då jag försökt prata med astrosweden om att dom bråkar om en retur för lite tejp och fraktsedel. Men dom är helt omöjliga att göra med. Jag rekommenderar absolut ingen att köpa nåt från detta företaget då dom inte har koll överhuvudtaget vad deras retur policy innehåller.

Astro Sweden svarar:2024-04-08
Detta låter inte bra, dock kan vi se att ärendet är löst och du kände dig nöjd. Vi ber återigen om ursäkt då du upplevt oss omöjliga, men allt är möjligt och det enda som är viktigt för oss är nöjda kunder. Allt gott!
Gästanvändare
UtmärktRedigerades 2 år sedan

bra prier stort utbud.

Astro Sweden svarar:2023-09-06
Tack för feedback och fint omdöme!

Om butiken

Astro Sweden

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK på butikens sida.

Betalningsalternativ

KlarnaSwishPayPalVisaMasterCard
  • Avbetalning
  • Direktbetalning
  • Förskottsbetalning
  • Postförskott
  • Betalning via telefonräkning
  • Bitcoin
  • Faktura
  • Kortbetalning
  • SMS-betalning

Kundtjänst

Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Erbjuder telefonsupport. Se butikens hemsida för mer information.

www.astrosweden.se

Bolagsinformation

Fullständigt firmanamn: Astro Sweden AB

Organisationsnr: 556763-6476

Information hos allabolag.se