(360)
Blev garanterad en kontakt vara kom utan Fick svar att kontakt utlovades det kom ingen på två veckor. Mailade igen tog över 2 veckor svara o lösningen va köp en själv o visa kvitto.
Mycket bra och snabb leverans. Prisvärt!
Oerhört uselt. Efter två veckors väntan och ett par mail om att paketet är levererat och att de hoppas att jag är "nöjd med min köpupplevelse" - har jag ännu inte fått någon vara levererad. Under mina tre samtal med kundtjänsten fick jag motstridiga uppgifter ("jag vet inte"... "den finns nog hos utlämningsstället"... "den verkar inte ha lämnat vårt lager"). Det hela slutade med att de fick registrera retur av en vara som aldrig levererats - och jag kommer få vänta på denna "retur" innan jag får tillbaka mina pengar... Suck!
Snabb leverans och lägsta priset för en Electrolux dammsugare som fungerar utmärkt, framförallt en av marknaden absolut tystaste dammsugare. Nöjd!
Beställde en torktumlare för tre veckor sedan och fick beställningsbekräftelse. Jag har fortfarande inte hört mer och inget svar på mail som skickades för 1,5 vecka sedan. Kan inte rekommendera, känns väldigt oseriöst.
Har öppet köp men det har de inte. Köpte fotmassage apparat. Denna funkade ej bra för mig och ville nyttja öppet köp. Detta nekades med hänvisning att det är en hygien artikel. Dyrt att prova skor isf. Oseriöst företag i mitt tycke!
För ett år sedan köpte jag en AC Delonghi . Den hann vi använda i ca 1 månad och sedan ställdes undan. När det var dag för ACn i maj så visade den en felkod. Jag kontaktade Enemo och snabb fick jsg information om att den måste skickas på reparation. Här slutar i stort sätt en bra kommunikationen för under två månader har jag behövt mejla företaget om information om hur ärendet går. Efter en och en halv månad får jag hem AC:n och när jag packar upp den ser jag att den är skadad. Kontaktar dem och får information om att den behöver skickas in igen och att teknikern ska "snabbt" reparera den. Det har nu gått över en och en halv vecka och AC:n är ff hos teknikern. Det är under all kritik hur återkoppling och uppföljning sker. Inte ens en låneexemplar har jag erbjudits med tanke på att AC varit på lagning nu i 2 månader eller annan kompensation. Har ringt upp företaget som hänvisar att jag ska mejla, vilket jag har gjort och svaret är att de förstår min frustration och att fraktskador kan uppstå och de inte kan göra något åt varken det eller att det tagit lång tid att laga. Måste säga att deras sätt att hantera ät uruselt. Hade problem med Dyson luftfuktare och inom två veckor efter anmälan skickade de en ny luftfuktare och dessutom bad om ursäkt för att de dröjde med leveransen. Verkligen serviceminded! Aldrig ett köpt till från detta företag!
Fungerade som det ska göra. Som hos de flesta nätsäljare så skickar dom för många mail
Tretti, Whiteaway och Enemo är alla samma koncern, som opererar från samma adress i Stockholm. Dom prisplanerar för att alltid ha ett "Rea-pris" i en affär, och sätter "vanliga priset" i dom två andra affärerna för att det ska se bra ut och hamna långt upp på prisjämförelser. På så sätt låtsas dom att ha stora rabatter och därmed lura sina kunder.
Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK på butikens sida.
Kontakt med butiken kan ske på Svenska.
Erbjuder telefonsupport. Se butikens hemsida för mer information.
Erbjuder installationsassistans på plats. Se butikens hemsida för info och eventuella regionala begränsningar.
www.enemo.seFullständigt firmanamn: WhiteAway AB
Organisationsnr: 29780595
Information hos allabolag.se