Prisjakt
Black Week – se reans bästa deals
Annons
Trendrum
  • Högsta kvalitet & låga priser
  • Snabb produktion & leverans
  • Fri frakt över 999 kr
1.4Dålig
3 omdömen
Omdömen äldre än ett år inkluderas inte i snittomdömet.
T
Usel5 månader sedan

Riktigt tråkig upplevelse. Beställde möbeln Malou avlastningsbord. När den kom så lossnade muttrarna i ena benet på en gång vid montering. Nedre hyllplanet var sprucket undertill samt att översta skivan var spräckt längs hela skivan. Fick endast 50% tillbaka när jag reklamerade.... Undvik....

F
Fåtöljer
1 omdöme
Usel10 månader sedan

Beställt 4 fåtöljer för 6000kr st fick 2, sen hävdar dom att dom sänt 4 fåtäljer har serverat dom bevis från fraktbolaget att det bara var 2, får till svar att dom ska kolla med lagret, när jag beställde fanns 17 på lagret när jag fick mina 2 så redovisas att dom har 15 stolar på lagret vilket ytterligare bevisar att jag bara fått 2 , dom svarar knappt på mail och finns ett telenummer men det är avstängt, så passa er för företaget, jag har råd att bli lurad men inte en småbarnsfamilj. PS dom har ett standardsvar på mailen " Vi återkommer snarast när vi fått svar från lagret"

D
David Y
1 omdöme
Usel10 månader sedan

Köpte 8st stolar av modellen Hannah i ek, med beige sittdyna. Sittdynan var grå. Stolarna var från Rowico och på Rowicos hemsida står det att dom är ek/grå. När jag mejlade Trendrum om detta fick jag ingen återkoppling förrän 1 månad och 3 påminnelsemejl senare. Och deras svar var att dom "upplevde" att färgen var ek/beige, trots att stolarna är från Rowico och att Rowico själva skriver att dom är ek/grå. Hade vi vetat att det var samma stolar hade vi beställt dom direkt från Rowico och fått dom för över 200 kr billigare per stol (8 stolar). Tredrum säger att vi kan ångra vårt köp men då vill dom ha 749 kr i returavgift. Enda och sista gången vi beställer någonting från Trendrum.

Gästanvändare
UselRedigerades ett år sedan

Fel produkt och nu försöker de lura oss på extra pengar för att skicka rätt stol Anmäld till ARN! Kämpa och ge inte upp!

Gästanvändare
UselRedigerades ett år sedan

Långa leveranstider. När väl produkten kom var den fel borrad. Det går inte att ringa kundtjänst utan du hänvisas till mejl. Oproffsigt bemötande på mejlen och språkligt på låg nivå. Aldrig mera kommer vi köpa här! Så besvikna och känner oss lurade.

Gästanvändare
UselRedigerades ett år sedan

Dom skickar fel färg på en soffa och kundtjänst svarar inte på tel eller mail. Vi anmäler till ARN

Gästanvändare
UselRedigerades 2 år sedan

Svarar inte trots flera försök att returnera varan enligt deras egna instruktioner på hemsidan. Beställda stolar stämmer inte med beskrivningen.

K
Kurt
1 omdöme
Usel2 år sedan

Har försökt få en retursedel för att skicka tillbaka varorna i en månad med företaget svarar inte på någon plattform. Det är helt absurt. Det är 4000 spänn rätt i sjön tack vara detta scambolag.

Gästanvändare
Usel2 år sedan

VARNING! Butiken väljer att inte följa svensk lagstiftning och för min del blir det en anmälan till ARN och eventuellt polisanmälan för bedrägeri om inte Trendrum gör rätt för sig och skickar rätt ben till mitt köksbord, samt ersätter mig för både sen leveranstid, repor i bordsskivan samt oduglig kundtjänst på både telefon och mail. ALDRIG varit med om något liknande! Det ända rätt de har lyckats med, är att skicka faktura !

Gästanvändare
Usel2 år sedan

Skickat fel vara två ggr, uselt kundbemötande.

Om butiken

Trendrum

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK på butikens sida.

Kundtjänst

Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Erbjuder telefonsupport. Se butikens hemsida för mer information.

www.trendrum.se

Bolagsinformation

Fullständigt firmanamn: Trendrum AB

Organisationsnr: 556719-1894

Information hos allabolag.se