Prisjakt
Annons
Veterinärbutiken
  • Legitimerad smådjursveterinär
  • Veterinärmottagning i Malmö
  • Veterinärbutik online

Bli först med att skriva ett omdöme!

Vad tycker du om Veterinärbutiken?

Skrivna omdömen

Betyg äldre än ett år inkluderas inte i snittbetyget.

Skrivna butiksomdömen

Gästanvändare
UtmärktRedigerades 2 år sedan

Konkurrenskraftiga priser och snabba leveranser, ibland även med en extra liten överraskning till katten. Det är svårt att få tag på Virbacfoder på andra ställen men här finns det! Extra roligt att gynna eftersom det är en liten privatägd butik och veterinärklinik. Svarar alltid på mail om de inte hinner svara i telefonen. Nöjd kund!

Gästanvändare
BraRedigerades 2 år sedan

Beställt Specialfoder till katt!. Konkurrenskraftigt pris o snabb leverans! Allt till belåtenhet mycket bra!

Gästanvändare
OKRedigerades 3 år sedan

Obs - endast baserat på 2 köp hittils. Första leveransen: Oerhört snabbt och smidigt. Rent av förvånande att jag inte såg några omdömen om dem. Andra leveransen: Ingen som helst kommunikation, inte ens en bekräftelse på att man lagt ordern. Långsam respons på support och leveranstiden var lätt över en vecka. Trots att man hört a sig om att man avbeställer ordern ifall den inte kommer inom en viss dag, så verkar man inte kunna ens svara förrän den är på väg - 1 dag senare än första uppsatta sluttid. Sådär uppfattar jag dem som, men man kan lita på att man får bra produkter och det är inte något som verkar konstigt i övigt med företaget.

Gästanvändare
OK5 år sedan

Beställde hundmat (2x 8kg). Väldigt dåligt förpackat. På utleveransstället sa man att det verkar som om man spelat fotboll med kartongen. Mer trasig än hel. Så klart ett resultat av speditörens dåliga hantering. Lämpligt att varor packas bättre?

Gästanvändare
Utmärkt6 år sedan

Oerhört snabba. Fick även en gratis överraskning. Uppskattas.

Gästanvändare
OKRedigerades 10 år sedan

Beställt för 8 dagar sedan. Går inte att logga in för att se orderstatus. kundtjänst svarar ej på telefon:( Det visade sig vara underleverantören som hade brist. Dålig kommunikation dock.

Veterinärbutiken svarar:2015-08-14
Hej, vi är smärtsamt medvetna om att vi haft en situation där vår leverantör haft helt slut i sitt lager och att vi därför inte kunnat leverera beställda varor. Vad vi borde ha gjort är så klart att skyndsamt meddela berörda kunder och där har vi helt klart missat. Det har helt enkelt kört ihop sig och vi har inte kunnat hålla den servicenivå som vi skulle vilja. När det gäller att vi ibland inte hinner svara i telefon så beror det på att vi allt för ofta är upptagna med patienter i vår lilla veterinärklinik. Säkraste sättet att få kontakt är per e-post eftersom vi då kan ta hand om svar mellan och efter patienterna. Med vänlig hälsning, Veterinär Anna-Karin Andersson Landgren
B
Blazter
308 omdömen
UtmärktRedigerades 10 år sedan

Bra priser och snabb leverans! Rekommenderas!

Om butiken

Veterinärbutiken

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK på butikens sida.

Betalningsalternativ

Klarna
  • Direktbetalning
  • Faktura
  • Kortbetalning
  • Avbetalning
  • Betalning via telefonräkning
  • Bitcoin
  • Förskottsbetalning
  • Postförskott
  • SMS-betalning

Kundtjänst

Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Erbjuder telefonsupport. Se butikens hemsida för mer information.

www.veterinarbutiken.se

Bolagsinformation

Fullständigt firmanamn: Onsalaveterinären AB

Organisationsnr: 559101-0094

Information hos allabolag.se