(190)
Katastrof! Paket kom bort. Mängder av samtal och mail. Nästan 1 månad senare fick jag mina produkter.
Katastrofalt!🤬 Paketet kom bort, instabox meddelade dem, inget hände! Jag mailade och ringde, inget svar! Jag mailade igen efter 3 dagar, väntar fortfarande på svar… och forfarande inget paket levererat! Så, aldrig mer detta företag!
Jag beställde 4 testprodukter, men fick bara 2 av dem. Mejlade kundtjänsten som direkt skickade resterande 2 + 2 extra utan kostnad. Tycker det har funkat bra med Harmoniq
Harmoniq går ut med kraftigt nedsatta kampanjpriser, men tar i praktiken ordinarie pris. Dessutom har de svårt att skaka fram de beställda varorna och efter veckor beslutar de - utan att kunden får säga sitt - att leveransen blir inkomplett så att leverans kan ske så skyndsamt som möjligt. Men den är ju redan väldigt sen?! Och kanske föredrar kunden att få hela sin order än att få den halvsent men ofullständig? Nä, nu har jag gett er några chanser, men ni är för dåliga. Aldrig mer.
- Leveransen "ok", men tog ungefär dubbelt så lång tid som tänkt. Tekniskt: - Lyckades få igenom beställningen utan att godkänna deras köpvillkor. - Fick mail-utskick trots att jag inte godkänt detta i samband med beställning. - Kunde inte välja leveransställe, när jag ändrade mitt val så refreshades sidan med nollställda leveransalternativ om och om igen, testade i flera webbläsare. + Priset för varan var helt OK, men de har en del att jobba med, inte värt att beställa om inte prisskillnaden är väldigt stor. + I skriven stund har de bra betalningsalternativ, Klarna m.fl.
Problem has been solved Don’t ever order anything They don’t accept returns! And their return policy is not clear on their page. Customer service is rude and try to fool you. I will never ever order anything from them. They basically steal my money by forcing me to purchase something I will not use. Don’t even open their page. Don’t buy anything from them
Ok, men se upp för att priserna inte alltid är så låga som man kan uppfatta. Googla priserna.
Fyra arbetsdagar har gått och inget paket har skickats iväg. Inte heller någon info om försening "mailledes", vilket är det som utlovas under "köpvillkor". Vid ett tidigare köp fick jag fel vara och ingen har svarat på mitt mejl ang detta.
Super bra, snabbt och professionellt =). Tog kontakt genom chatten och fick svar redan efter någon minut av en Harman. Personen hade en riktig fixar inställning och kolla upp ett par saker jag behövde få svar på. Personen hjälpte mig också få rätt på en beställning. Kommer handla fler gånger =)
Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK på butikens sida.
Kontakt med butiken kan ske på Svenska.
Erbjuder telefonsupport. Se butikens hemsida för mer information.
harmoniq.seFullständigt firmanamn: HARMONIQ AB
Organisationsnr: 556732-5369
Information hos allabolag.se