Prisjakt
Annons
Harmoniq
  • Logga in för bättre priser.
  • Auktoriserad återförsäljare.
  • Kundservice 021-4481850.
1.5Dålig
2 omdömen
Omdömen äldre än ett år inkluderas inte i snittomdömet.
C
Carin
1 omdöme
Usel2 månader sedan

Katastrof! Paket kom bort. Mängder av samtal och mail. Nästan 1 månad senare fick jag mina produkter.

Åsa
2 omdömen
Uselett år sedan

Katastrofalt!🤬 Paketet kom bort, instabox meddelade dem, inget hände! Jag mailade och ringde, inget svar! Jag mailade igen efter 3 dagar, väntar fortfarande på svar… och forfarande inget paket levererat! Så, aldrig mer detta företag!

Gästanvändare
UtmärktRedigerades ett år sedan

Jag beställde 4 testprodukter, men fick bara 2 av dem. Mejlade kundtjänsten som direkt skickade resterande 2 + 2 extra utan kostnad. Tycker det har funkat bra med Harmoniq

K
KajsaBergvall
1 omdöme
Usel2 år sedan

Harmoniq går ut med kraftigt nedsatta kampanjpriser, men tar i praktiken ordinarie pris. Dessutom har de svårt att skaka fram de beställda varorna och efter veckor beslutar de - utan att kunden får säga sitt - att leveransen blir inkomplett så att leverans kan ske så skyndsamt som möjligt. Men den är ju redan väldigt sen?! Och kanske föredrar kunden att få hela sin order än att få den halvsent men ofullständig? Nä, nu har jag gett er några chanser, men ni är för dåliga. Aldrig mer.

T
TheDaemon
9 omdömen
DåligRedigerades 2 år sedan

- Leveransen "ok", men tog ungefär dubbelt så lång tid som tänkt. Tekniskt: - Lyckades få igenom beställningen utan att godkänna deras köpvillkor. - Fick mail-utskick trots att jag inte godkänt detta i samband med beställning. - Kunde inte välja leveransställe, när jag ändrade mitt val så refreshades sidan med nollställda leveransalternativ om och om igen, testade i flera webbläsare. + Priset för varan var helt OK, men de har en del att jobba med, inte värt att beställa om inte prisskillnaden är väldigt stor. + I skriven stund har de bra betalningsalternativ, Klarna m.fl.

Gästanvändare
OKRedigerades 2 år sedan

Problem has been solved Don’t ever order anything They don’t accept returns! And their return policy is not clear on their page. Customer service is rude and try to fool you. I will never ever order anything from them. They basically steal my money by forcing me to purchase something I will not use. Don’t even open their page. Don’t buy anything from them

Harmoniq svarar:2022-10-27
Hello Thank you for your review. This is your second order with us. You placed this order on Oct 4th and we shipped on Oct 5th. You picked up on the 12th of Oct. You had until the 26th of October to return it according to the law. This means handing it in to the agent up to and including the 26th. The information is available on our website in English and Swedish. On Oct. 27, you talk to us about wanting to return your shipment. We refer to 14 days and you get angry and threaten to write reviews in all channels. You have written here and Trust Pilot. We follow the law as our policy and you don't want to accept that. If you think we are a fraud because we follow the law, you can return the shipment and I hope we can make your day better. Return Policy You as a customer have open purchase and right of withdrawal for 14 days after you have received your order according to the Consumer Agency (http://www.konsumentverket.se/). Please note that you must pick up the item before making a return. You cannot have it returned from the agent. Unfetched packages are handled according to the conditions for this. You are responsible for the return cost yourself, choose the shipping method and shipping company. We recommend that you choose an insured and traceable service because you are responsible for the return coming to us. We can obtain recommended and bulky letters from the representative if needed. If you use the box services that were used for delivery when you return, the return cost is deducted from the purchase price. Your return needs to include order number and contact information for you in order for us to handle the return correctly. We look forward to contacting us before sending your goods back to us so we can prepare your case.
e
erikafzelius
5 omdömen
OK2 år sedan

Ok, men se upp för att priserna inte alltid är så låga som man kan uppfatta. Googla priserna.

Gästanvändare
DåligRedigerades 2 år sedan

Fyra arbetsdagar har gått och inget paket har skickats iväg. Inte heller någon info om försening "mailledes", vilket är det som utlovas under "köpvillkor". Vid ett tidigare köp fick jag fel vara och ingen har svarat på mitt mejl ang detta.

Gästanvändare
Utmärkt3 år sedan

Super bra, snabbt och professionellt =). Tog kontakt genom chatten och fick svar redan efter någon minut av en Harman. Personen hade en riktig fixar inställning och kolla upp ett par saker jag behövde få svar på. Personen hjälpte mig också få rätt på en beställning. Kommer handla fler gånger =)

B
Borche
48 omdömen
Utmärkt3 år sedan

Köpte en ansiktskräm härifrån (mitt första köp). Leveranstid var snabb (2 dagar?) och det var inga konstigheter. Produkt som beskriven. Betalsätt Swish.

Om butiken

Harmoniq

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK på butikens sida.

Betalningsalternativ

KlarnaSwishAmerican ExpressVisaMasterCard
  • Avbetalning
  • Direktbetalning
  • Faktura
  • Kortbetalning
  • SMS-betalning
  • Betalning via telefonräkning
  • Bitcoin
  • Förskottsbetalning
  • Postförskott

Kundtjänst

Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Erbjuder telefonsupport. Se butikens hemsida för mer information.

harmoniq.se

Bolagsinformation

Fullständigt firmanamn: HARMONIQ AB

Organisationsnr: 556732-5369

Information hos allabolag.se