Prisjakt
Annons
POWER
  • MyPOWER – 2% bonus på alla köp
  • Öppet i 60 dagar
  • Hämta om 30 minuter
4.0Bra
500+ omdömen
Omdömen äldre än ett år inkluderas inte i snittomdömet.
J
JE3519
66 omdömen
UselRedigerades 4 timmar sedan

Har nu fått två stycken döda enheter på raken. Första laggade och hackade och frös totalt hela tiden, den andra vägrade ens starta oavsett vika tips garmins support gav. Otur, men kan hända. MEN.... Power sålde mig först en returnerad enhet trots att jag köpte en ny, och sedan fick jag en gammal hyllvärmare som legat så länge att batteriet urladdats bortom räddning. Kontakten med "kundtjänst" har varit en praktexempel på hur en service INTE ska vara. Butiker som inte går att ringa till, och som inte ringer upp efter flera dagars väntan trots att man sagt till nätkundtjänsten flera gånger. En nätkundtjänst där man om och om igen måste förklara vad som hänt, de beklagar ärendet, lovar höra av sig, men inte ett pip, och så måste man ringa igen och förklara för en ny person, och så börjar cirkusen om från början igen. Tragikomiskt. Sista köpet jag gjort på power.

S
Satu
1 omdöme
Usel2 dagar sedan

Uruselt kundbemötande. Inga fria frakter trots att man handlar för tusentals kronor. Extremt krångligt och tidskrävande att hämta i butik. Du ska anmäla dig på två olika ställen i i butik innan du kan hämta din vara, var dessutom långa köer så tog nästan en halvtimme att hämta förbeställa och förbetalde varor.

T
Dålig2 dagar sedan

Spisen var sönder vid leverans. Efter att jag fått tag på kundtjänst efter 3h, så tycker Power att det är rimligt att vänta fem dagar på ny leverans.

K
Kaithai
1 omdöme
Utmärkt2 dagar sedan

Gillar jättemycket 😊 Hittade det jag sökte !

G
Goran
1 omdöme
Bra3 dagar sedan

Lätt att hitta samt en snabb och bra leverans.

P
Powerstation
1 omdöme
Utmärkt3 dagar sedan

Fungerar bra och de håller en bra prisnivå.

J
Janne Hall
1 omdöme
Utmärkt4 dagar sedan

Bra vara som funkar mycket förträffligt

S
Utmärkt5 dagar sedan

Snabba leveranser även om varan inte finns på lager

N
Nisse
1 omdöme
Utmärkt5 dagar sedan

Enkelt snabbt och bra.

J
Johan
1 omdöme
Usel5 dagar sedan

Försändelsen kunde inte levereras trots påkallad fel i postnummer. Trots flertalet kundkontakter händer inget. När återköp begärs så lossnar knuten och det löser sig för Power (enl. PN appen). Som kund har jag bara ett verktyg och jag använder det. Ni har förlorat en kund som investerat 50K senaste året.

POWER svarar:2024-05-06
Hej, Tack för att du tog dig tid att dela din upplevelse med oss. Vi beklagar djupt att du inte fick den smidiga och snabba leveransupplevelse som du förväntade dig. Härligt att du nu har mottagit din order! Vi hoppas att din produkt nu fungerar som förväntat och att du får möjlighet att njuta av den. Om det finns något annat vi kan göra för att kompensera för besväret, eller om du har ytterligare frågor, tveka inte att kontakta mig på [email protected]. Med vänliga hälsningar, / Umit på POWER! ⚡

Om butiken

POWER

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK på butikens sida.

Betalningsalternativ

KlarnaVisaMasterCard
  • Avbetalning
  • Direktbetalning
  • Faktura
  • Kortbetalning
  • Betalning via telefonräkning
  • Bitcoin
  • Förskottsbetalning
  • Postförskott
  • SMS-betalning

Kundtjänst

Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Erbjuder telefonsupport. Se butikens hemsida för mer information.

Erbjuder installationsassistans på plats. Se butikens hemsida för info och eventuella regionala begränsningar.

www.power.se

Bolagsinformation

Fullständigt firmanamn: Power Sverige AB

Organisationsnr: 556687-5216

Information hos allabolag.se