Vad tycker du om Newgarden?
Har beställt en grej där lagersaldo visar 2-7 dagar. Efter 2 veckor mejlar jag och frågar hur det går med min order men inget svar på en vecka. Väntar fortfarande.
Usel kundservice! Fick fel vara vid beställning. Noll respons/svar på mina mejl angående detta. Mycket besviken på detta företag!
Jag köpte 12-pack myrr refill, fick bara en. Har skrivit in för kontakt på deras hemsida utan svar på lång tid. Väntar fortfarande på 11 till.
Gav dem en chans trots det dåliga omdömet. Priset på varan jag beställde var för lockande. Deras sänkning av priset gav träff på prisbevakningen mitt i natten. La ordern vid 07 på morgonen (fanns i lager) men fick mejl dagen efter att produkten utgått.
Beställt en vara den 14/1-23 efter 2 veckor efterlyser jag min vara som dessutom förskottsbetald Får ett svar att varan kommer in på lager samma dag och skall skickas snarast. Nu har det gått ytterligare 2veckor och under föregående vecka har jag ringt vid flera tillfällen och skickat flera mail, det senaste idag där jag annullerar min order och kräver tillbaka mina pengar. Får se om jag blir tvungen att anmäla till ARN.
Snabb leverans, allt precis som beställt. Vid Swishbetalning kan status gärna uppdateras direkt, tog lite tid.
Fick ingen orderbekräftelse och får inte svar på mail till kundtjänst. Ringt dem ett tiotal gånger vid olika tidpunkter och det är aldrig någon som svarar. Beställ aldrig något här.(mer info nedan) Edit: Letade upp nummer till vd:n online. Ringde honom och fick hjälp. Jag är fortfarande skeptisk, men det verkar som varorna packas. Uppdaterar med mer info. Edit2: Efter god kommunikation med vd så fick jag min order avbeställd. Jag skulle fortfarande inte rekommendera ett köp här men de verkar inte vara en bluff. Bara mycket dålig kundtjänst och bristande mailutskick.
Beställde växtbelysning och fröer. Beställning och leverans motsvarade helt förväntan. Enda abret är möjligtvis fakturahanteringen där jag hade föredragit Klarna, Qliro eller motsvarande
Efter lämnat omdöme 21-10-18 tog representant för företaget kontakt med mig via SMS och förmedlade att orderbekräftelse etc. kunde ha hamnat i min skräppost. Vid kontroll fanns där info från företaget, tråkigt att detta inte kunde förmedlats tidigare. Vidare fick jag info om att kontakt med kundservice antingen via telefon eller mail hade kunnat reda ut vad som hänt. Trots både mail och åtskilliga försök per telefon fick jag aldrig något svar via dessa kanaler.
Beställde en vara för drygt en månad sedan, men har inte fått något. Skickat fyra mail, varav ett besvarats med "Det skall ha skickats, har vi rätt telefonnummer? ". Telefonnummer är rätt.. Hittar inget telefonnummer till företaget, och hemsidan ligger nu nere.
Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK på butikens sida.
Kontakt med butiken kan ske på Svenska.
Erbjuder telefonsupport. Se butikens hemsida för mer information.
www.newgarden.seFullständigt firmanamn: New Home Sverige AB
Organisationsnr: 556810-4615
Information hos allabolag.se