Prisjakt
Black Week – se reans bästa deals
Annons
  • Batterioutlet

    (25)

  • se
1.8Dålig
1 omdöme
Omdömen äldre än ett år inkluderas inte i snittomdömet.
G
Gert
1 omdöme
Usel2 månader sedan

Värdelöst skickade tillbaka ett batteri i företagspaket med postnord och dom säger att dom inte fått det i retur

Gästanvändare
Usel2 år sedan

beställde ett batteri 27:e februari i år har inte fått batteriet "betalade direkt med kort" enda info jag fått från batterioutlet är att det var restat. har mailat ringt ca: 20 gånger under en 10 mån tidsperiod de har inte svarat på nåt nu har jag begärt pengarna tillbaka enligt ångerrätten sista månaden de svarar inte på detta heller. UNDVIK DETTA BLUFF FÖRETAG DE BLÅSER FOLK PÅ PENGAR!

Gästanvändare
Dålig2 år sedan

Väntade i över två veckor, efter ett tag fick jag ett meddelande om att ordern inte var komplett och dem saknade grejerna skulle komma senare. Det gick så lång tid att ett halvår hade passerat. Jag hörde av mig till batterioutlet, dem undrade varför jag hörde av mig så sent, men det var eftersom jag inte hade fått varken pengar eller prylar tillbaka.

Gästanvändare
Usel2 år sedan

Ej fått ngn vara, de svarar varken på mail, telefon eller på deras fb. Jag vill nu ångra mitt köp men svårt när man inte får tag på företaget. Undvik.

t
toka57
2 omdömen
UselRedigerades 3 år sedan

2022-01-28 Bluff Snabb leverans, jovisst ! Betalade direkt, efter mer än en vecka ingen leverans,, kontaktade dom via mejl, inget svar. Kontaktade dom en gång till om att jag gärna vill ha ett svar, fick då detta svar. "Hej, Vi har skickat ditt paket men tyvärr så gör postNord av med ca 1 000 000 brev/paket om året och tyvärr verkar det som att ditt är ett av dem. Det som brukar hända när det blir såhär är att vi kontaktar PostNord och söker ditt paket samt ber dem att skicka det till dig omgående, om de kan lokalisera ditt paket så kommer du att få leverans inom kort om inte de kan lokalisera paketet så brukar det kunna ta ett bra tag innan vi eller du får paketet tillhanda. Om du inte har fått paketet i slutet av nästa vecka så hör gärna av dig till oss så kommer vi att skicka nytt/nya brev/paket till dig, håll gärna koll på din brevlåda i det närmaste, skulle du få det andra brevet/paketet så är vi tacksamma om du kan skicka tillbaka det till oss eller kontakta oss om du vill behålla det brevet/paketet också" Nu har en månad gått och ingen leverans, inget svar på mejl där jag frågar vad som händer i ärendet, visst är det billigt men ändå dyrt för ingenting. Riktigt uselt ! Uppdatering 2022-03-30 Fick till slut svar(2022-02-23) att dom ska skicka varan när den kommer in på deras lager igen. Tror jag på det ? Svar: Nej Firman har tydligen funnits ett tag och i min värld verkar det konstigt. Dom hade kunnat fått en framtida kund i mig, nu tappar dom en kund istället. Lämnar nu detta bakom mig, jag köpte produkten i annan nätbutik Rekommendation från mig är att undvika denna firma.

Gästanvändare
Usel3 år sedan

Uselt, låtsas ej få returer, undvik detta blufföretag!

Gästanvändare
Usel3 år sedan

Fick ingen leverans och de skyller på Postnord. De verkar ha satt detta i system.

Batterioutlet svarar:2021-12-13
Hej, Vi beklagar om det har blivit något fel vid hanteringen på din beställning, Det jag kan se så har vi skickat din leverans den 11/11. Om det inte har kommit fram så är du välkommen att kontakta kundtjänst så löser vi det. Mvh Mikael
Gästanvändare
Utmärkt3 år sedan

Trevligt bemötande. Snabb leverans. Perfekt !

h
henke s
2 omdömen
Usel3 år sedan

Uselt blufföretag! Veckorna går och jag har fortfarande inte fått min batteriorder, trots att leveranstiden skulle vara 2 arbetsdagar... De svarar inte heller på mina mail. Trist att bli blåst på pengar av detta oseriösa företag. 😠 Håll er borta!

j
jay-jay
46 omdömen
DåligRedigerades 4 år sedan

Önskar att jag hade kollat betygen här innan. Fick ingen orderbekräftelse men beställningen kom in till Klarna dock. Går ej att kontakta. Svarar inte på mail. Efter en vecka så får jag nog förlika mig med att inget kommer. * Varan "försvann i posten". Inte omöjligt iofs men det var ju inte helt oväntat att jag inte skulle få paketet. Ändrar däremot betyget från usel till dålig för de skötte trots allt min avbeställning ganska snyggt utan krångel.

Om butiken

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK på butikens sida.

Betalningsalternativ

Klarna
  • Avbetalning
  • Direktbetalning
  • Faktura
  • Förskottsbetalning
  • Kortbetalning
  • Betalning via telefonräkning
  • Bitcoin
  • Postförskott
  • SMS-betalning

Kundtjänst

Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Erbjuder telefonsupport. Se butikens hemsida för mer information.

Bolagsinformation

Fullständigt firmanamn: Star Brands AB

Organisationsnr: 556553-8054