(500+)
Det hade lägste pris robotgräsklippare Aspire R4. 1000kr billigare än de billigaste 😊 Hemleverans 2 dagar senare. Inga konstigheter. Tråkigt prisjakt har inte länk till deras produkter så man missar dem och går miste om rean.
Undermålig kundservice Köpte en Napoleon pro 665 via deras onlinebutik. Trots att de utlovar att produkten skall skickas inom 2-5 dagar via hemsidan så är det efter 10 dagar svårt att ens nå kundservice. Multipla mejl, försök till samtal, lämnar önskemål om att bli uppringd etc. Flera gånger har jag varit i kontakt med butiken via telefon utan att de återkom. Trodde att jag kastar 50papp i sjön när de var så svåra att nå, men till slut kom grillen. Längtar inte efter den dagen jag behöver service eller byta ut en del.
Inga konstigheter, som det ska vara när man handlar på nätet. Snabb leverans och bra service.
Alltid lika bra service och bemötande hos Liljeqvist. Rekommenderar starkt Krille
Jag köpte ett par Sievi-kängor på nätet, som levererades inom utsatt tid. Innan köpet mailade jag en fråga om kängorna, och fick svar inom någon timme. Hela köpet gick problemfritt.
Handlat på black week, klart bäst priser av alla på det jag ville ha. De skickade varorna direkt och svarade mycket snabbt på mail. En vara blev fel och ny vara skickades omedelbart. Fick snabba mailsvar på mina frågor och blev uppringd redan efter nån timme när jag bad om det.
Nästan omöjligt att få personlig service via telefon! (lättare att komma i kontakt med skatteverket!) Långa väntetider på reparationer,blivit lovad 1-2 veckors väntetid( på en tvätt som var på rep, för ca 12 månader sedan) har väntat över 4 veckor, ännu ej klart.
Liljekvist support-sida via en telefonröst är så jävla störande att man önskar man handlat av en seriös firma som iaf kan svara i telefon. här måste man fylla i varenda liten uppgift som pinkod, område och annat för minsta lilla fel, och när kommer ni och avhjälper felet, det har man ingen aning om... För ni svarar efter behag. Nej SERVICE-nivån finns inte alls könns det som. Less som fan på att bli behandlad som nåt slgs drygt virus när man inte ens kan få ett svar på En enkel fråga, då har vi ändå handlat en robotklippare för nästan 50000:- av dem. Hur gör en äldre person som inte klarar av det tekniska, får han ingen hjälp då eller? I butiken är de trevliga och bra att ha att göra med, men vi kan inte köra 4mil för att ställa en fråga... Gubbsur kund som saknar en röst att prata med
Lätt att söka upp rätt vara. Fri frakt för köpbeloppet (899:-) Många olika betalningsalternativ. Klarna-utcheckningen föredömligt enkel. Bra kommunikation. Reklamkarameller i paketet.
Missvisande lagersaldo och dålig uppföljning från butiken. Saker jag beställde fanns tydligen inte i lager, dock så visar lagerstatus fortfarande en grön bock vilken i min värld betyder att sakerna finns i lager. Det gick en vecka efter att jag hade lagt min order utan att orderstatus uppdaterades, förvisso beställde jag fredag kväll efter nationaldagen men när jag väl kontaktade butiken via ett formulär på hemsidan (alltså en vecka senare) så fick jag svar efter 4-5 timmar att sakerna jag beställt hade sålt slut och att min order skulle annuleras. Två stjärnor tack vare relativt snabb återkoppling när jag som kund väl tog kontakt. Dock dåligt av Liljekvists att inte omgående meddela mig som kund att varorna var slut och ännu sämre att lagerstatus på de sakerna jag beställde fortfarande har en grön bock och en leveranstid på mellan 1-4 dagar. Nä, här handlar jag troligtvis aldrig mer och kan på grund av ovanstående heller inte rekommendera butiken...
Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK på butikens sida.
Kontakt med butiken kan ske på Svenska.
Erbjuder telefonsupport. Se butikens hemsida för mer information.
Erbjuder installationsassistans på plats. Se butikens hemsida för info och eventuella regionala begränsningar.
www.liljekvists.comFullständigt firmanamn: Liljekvists Motor Aktiebolag
Organisationsnr: 556331-8293
Information hos allabolag.se