Prisjakt
Annons
  • Velltra

  • se

Bli först med att skriva ett omdöme!

Vad tycker du om Velltra?

Omdömen äldre än ett år inkluderas inte i snittomdömet.
Gästanvändare
UtmärktRedigerades ett år sedan

Proffesionellt hanterat, snabba leveranser och bra orderinformation. Rekommenderas!

Gästanvändare
UtmärktRedigerades ett år sedan

Super service, snabba svar och återkopplar för att säkerställa att allt skall bli korrekt och gå fort.

Gästanvändare
Utmärkt2 år sedan

Hjälpsam och trevlig kundtjänst! Snabba svar och lösningsorienterade!

Gästanvändare
Utmärkt2 år sedan

Inget att klaga på alls! Supersnabb leverans!

Gästanvändare
Usel3 år sedan

Priserna stämmer inte det är dyrare om man väljer att hämta i butik utan priset gäller bara postorder men många varor skickas inte för dom är skrymmande dvs går inte att köpa på något sätt till det pris som står.

Velltra svarar:2022-11-24
Hej! I vissa fall kan det vara dyrare att hämta i vår butik i Vellinge, det kan bl. a. bero på att vi lagerför produkten på ett annat ställe och behöver utföra en lagerflytt. Vissa produkter går inte att köpa utan att få en fraktkostnad först. Fraktkostnaden i dessa fall beror på så pass många faktorer, vilket gör att vi inte sätta en fast fraktkostnad. Önskar dig en fortsatt fin dag ☺️
M
MASJ0
1 omdöme
Usel3 år sedan

Lade en beställning och betalade för 23 olika artiklar…för att senare under dagen få HELA ordern annullerad. Tydligen har varorna tagit slut. Hur kan fler än tjugo helt skilda artiklar finnas säljbara på deras sida, gå att trycka igenom betalsteget…och sedan inte kunna levereras, inte en enda av dem?! Pinsamt. (Eller så fiskar de efter kundregistreringar)

Velltra svarar:2022-11-24
Hej! Vår webbplats har varit igång i över 10 år och bytt system några gånger. I situationer likt din så är det väldigt gamla produkter som ligger kvar som vi missat att ta bort även fast de har utgått. Vi beklagar. Önskar dig en fortsatt fin dag ☺️
m
mdmar
24 omdömen
Usel3 år sedan

listar varor som inte finns -många dessutom... undvik!

Velltra svarar:2022-11-24
Hej! Ibland händer det att leverantören missar att uppdatera oss angående slutförsäljningar. Tyvärr. Vi försöker dagligen se över vårt sortiment för att förbättra det. Önskar dig en fortsatt fin dag ☺️
Gästanvändare
Utmärkt3 år sedan

Köpte ett HABO handtag. Fick meddelat via mail kort efter att den inte fanns i lager just nu men att det fanns samma modell fast utan sån rosettgrej (fick köpa till separat). Blev lite dyrare att köpa separat men fick mitt handtag snabbt och det blev den jag ville ha. Bra kundservice, kom med alternativ när det jag beställt inte fanns i lager. De skickade ut både mail och sms (sms var bra då mailet hade hamnat i skräpposten)

Gästanvändare
UselRedigerades 3 år sedan

Beställde två olika artiklar från detta företag och precis såsom många andra upplevt så stämmer inte deras beräknade leveranstider alls. Vid ordertillfället var lagersaldo: ”Lev. normalt inom ca 2 till 5 vardagar”. Fick Mail efter betald order att dessa produkter inte fanns i lager utan att en artikel skulle komma in i lager om ca 3-4veckor och den andra artikeln skulle först komma i lager om 4-5 månader?? Jag påpekade den långa leveranstiden mot vad som var angivet på deras hemsida och fick då följande svar; ”Det som står på hemsidan är den beräknade normala leveranstiden OM varan finns i lager.” Tyvärr så har detta blivit en riktigt dålig köpupplevelse. Man kan inte som seriös aktör på marknaden ha ett lagersaldo som bygger på beräknad leveranstid ”OM” varan finns i lager. På en hel badrumsrenovering är det nu tyvärr bara dessa artiklar som fortfarande saknas. Personligen kommer jag inte att handla där fler gånger och det är kanske inte den bästa affärsidén för att stötta kunden i sitt projekt så jag säger: - Tack men nej tack till det.

Velltra svarar:2022-11-25
Hej! Vi är återförsäljare av flera olika varumärken och i vissa fall, som i ditt, missar leverantören att uppdatera oss om slutförsäljning. Vi ber om ursäkt för problemen som detta orsakat. Önskar dig en fortsatt trevlig dag 😊
o
oscarwww
14 omdömen
Utmärkt4 år sedan

Snabb leverans, bra förpackat

Om butiken

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK på butikens sida.

Betalningsalternativ

SveaWebPaySwishVisa
  • Avbetalning
  • Direktbetalning
  • Faktura
  • Kortbetalning
  • Betalning via telefonräkning
  • Bitcoin
  • Förskottsbetalning
  • Postförskott
  • SMS-betalning

Kundtjänst

Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Erbjuder telefonsupport. Se butikens hemsida för mer information.

Bolagsinformation

Fullständigt firmanamn: Velltra AB

Organisationsnr: 556597-9712