Prisjakt
Black Week – se reans bästa deals
Annons
emusic.se
  • En av de största på musik-
  • utrustning. Brett utbud
  • Snabb leverans och support
2.4OK
3 omdömen
Omdömen äldre än ett år inkluderas inte i snittomdömet.
R
Rasmus
2 omdömen
Utmärkt4 dagar sedan

Bra priser och utbud samt väldigt hjälpsam kundtjänst!

W
Winter
1 omdöme
Usel9 månader sedan

Det lagersaldo som visas hos emusic (och således även Prisjakt) är en lögn. Min produkt hade status "i lager" med leveranstid "1-3 dagar". Nu har det gått 4 dagar och enligt supporten "väntar de på leverans från leverantör". Produkten har under hela veckan stått som "i lager" med leveranstid "1-3 dagar" så det handlar inte om att de hade produkten i lager och den tog slut innan de han plocka min order. Tyvärr verkar det vara ett systematiskt beteende då det finns flera omdömen på samma tema.

emusic.se svarar:2024-08-22
Hej Winter, tack för ditt lämnade omdöme. Vi beklagar att din köpupplevelse inte blev vad du förväntar dig - 1-3 dagar ska vara att vi har varan i lager och således så ska varan skickas inom 3 arbetsdagar. Om det är så lagersaldot inte stämde så beklagar vi att vi inte direkt hörde av oss till dig om ny leveranstid.
M
Mike
1 omdöme
Usel10 månader sedan

På hemsidan stog det leveranstid 2-5 dagar. Efter en vecka hörde jag av mig till kundtjänst som sa att jag skulle ha varan i slutet av denna vecka. Nu är veckan slut och ingen vara. Sämst, kommer aldrig mer handla där och avråder andra ifrån det om du inte vill vänta över 2 veckor på varan.

emusic.se svarar:2024-08-22
Hej Mike, tack för ditt lämnade omdöme. Vi beklagar att din köpupplevelse inte blev vad du förväntar dig - 2-5 dagar ska vara att vi har varan i externt lager och således så ska varan skickas inom 5 arbetsdagar. Om det är så lagersaldot inte stämde så beklagar vi att vi inte direkt hörde av oss till dig om ny leveranstid.
Gästanvändare
UtmärktRedigerades ett år sedan

Var i kontakt med kundtjänst om ett problem som dom fixade per omgående. Trevlig person var det jag fick tala med också.

k
kiwi
25 omdömen
Utmärktett år sedan

Helt perfekt från beställningen till leverans.

S
Sweetspot
38 omdömen
Uselett år sedan

Butiken konkurrerar med att ange massa varor i lager men man menar hos leverantör. Skyller ifrån sig om angivna leveransdatumen gäller som de sen inte kan hålla om de inte får in varorna i tid. I mitt fall uppdagades det att man sålde en vara där man inte ens visste när den skulle komma in i lager trots att man på produktsidan stod det att man hade den i lager. Uselt sätt att lura kunderna.

C
C.Mineur
1 omdöme
Utmärktett år sedan

Snabb leverans, extremt bra kundtjänst som löste problemet med artikeln. Rekommenderas!

Gästanvändare
UselRedigerades ett år sedan

Ingen orderbekräftelse så 0 poäng

Gästanvändare
Utmärktett år sedan

Fantastisk kundservice med exceptionellt bemötande. Köpte en vänsterhänt Yamaha Revstar som jag inte var 100% nöjd med, tog kontakt med kundtjänst och fick hjälp direkt på bästa sätt. Har handlat från Emusic tidigare och kommer att göra det igen. Toppenbra!

Gästanvändare
Utmärktett år sedan

Hade lite strul med min beställning, men kundtjänst var väldigt hjälpsamma! Fick byta ut varan jag beställt till en annan som var lite dyrare, men fick den till samma pris.

Om butiken

emusic.se

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK på butikens sida.

Betalningsalternativ

Klarna
  • Avbetalning
  • Faktura
  • Förskottsbetalning
  • Kortbetalning
  • Betalning via telefonräkning
  • Bitcoin
  • Direktbetalning
  • Postförskott
  • SMS-betalning

Kundtjänst

Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Erbjuder telefonsupport. Se butikens hemsida för mer information.

Erbjuder installationsassistans på plats. Se butikens hemsida för info och eventuella regionala begränsningar.

www.emusic.se

Bolagsinformation

Fullständigt firmanamn: Nordic emusic AB

Organisationsnr: 556839-5262

Information hos allabolag.se