(10)
Beställer produkt via hemsidan som ska hämtas ut i butik, väljer Klarna som betalningsmedel. Efter ett tag skickar Brothers att produkten är slut, men dom meddelar inte Klarna. Beställning gjord i juli och de har fortfarande inte godkänt returen via Klarna.
Försökte köpa en kostym via deras hemsida. Enligt popup-fönster och annons så får nya kunder 10% rabatt med koden NEWCLUBMEMBER. När jag försöker skriva in koden så funkar den inte. Jag skriver till kundsupporten. Får nonchalanta svar med 10 minuters mellanrum om att koden visst fungerar för personalen? Nej riktigt otrevlig kundsupport som inte ens vill hjälpa till. Får väl hitta någon annan som säljer kläder som inte har falsk marknadsföring och usel kundservice. Blir nog inte så svårt.
Kanske Sveriges sämsta kundservice? Tar dagar att få svar och efter flera veckor har jag fortfarande inte fått hjälp..
Sista gången jag handlar hos Brothers tyvärr. Undvik. Online extremt dålig service. Aldrig upplevt liknande behandling i någon webbutik.
Handla inte online. Sämre kundservice får man leta efter. Köpte två skjortor på en deal (2 för 999). Hade köpt fel storlek och ville byta till mindre. Jag gjorde detta samma dag jag fick paketet, men tydligen hade dealen gått ur under natten. Så om jag nu ska byta storlek nu får jag betala fullpris.
Mycket dålig service. Har bara varit krångel vid mina senaste beställningar. Lång svarstid och ingen hjälp. Kommer inte handla där mer.
Löjligt att ens kalla det kundtjänst online, tar veckor innan man här ett knyst, dessutom var det fel på sajten som orsakade 2 identiska ordrar som jag var tvungen att springa runt och hämta ut . Ingen skugga på den fysiska butiken på Emporia dock, de hjälpte mig att returnera med ett leende, fast tydligen har butikerna inte något med online handeln att göra mer än att de administrerar problem som uppstått online.
Väldigt dålig kundservice vid online köp. Det ska inte behöva ta flera veckor innan man får svar på mail. Alla butiker har dock haft väldigt hög service nivå.
Bra leveranstid men byten tar väldigt lång tid att få åtgärdat hos Klarna eller återbetalt. Svårt men storlekar då det kan skilja mycket även inom samma märken..
+ Service i butik - Fullkomligt usel service vid online-köp. Tar 1,5 månad för att hantera och återbetala returer och gör det först efter att man fått jaga kundservice. - Skickar fel storlek och återkopplar inte kring detta på flera veckor. När man återigen får jaga ifatt kundservice förväntas man lägga en ny beställning och helt sonika hoppas att dom inte skickar fel storlek igen. Helheten: Tidigare varit väldigt nöjd med att köpa från Brothers och har gjort merparten av mina inköp här men efter senaste månadernas konstanta fel från deras håll, krånglande och ingen direkt känsla för att försöka åtgärda sina fel gör att jag inte kommer köpa mer härfrån. Tips till andra som ändå vill köpa: gå till butik men gå till annan kedja för online-beställningar. Att det inte blir 1 stjärna beror på att butikspersonal som sagt brukar vara kunniga och hjälpsamma.
Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK på butikens sida.
Kontakt med butiken kan ske på Svenska.
Fullständigt firmanamn: Brothers & Sisters Sverige AB
Organisationsnr: 556513-6826