Prisjakt
Black Week – se reans bästa deals
Annons
  • Brothers

    (10)

  • se
1.5Dålig
2 omdömen
Omdömen äldre än ett år inkluderas inte i snittomdömet.
C
Clooney
1 omdöme
Usel3 månader sedan

Beställer produkt via hemsidan som ska hämtas ut i butik, väljer Klarna som betalningsmedel. Efter ett tag skickar Brothers att produkten är slut, men dom meddelar inte Klarna. Beställning gjord i juli och de har fortfarande inte godkänt returen via Klarna.

J
Usel6 månader sedan

Försökte köpa en kostym via deras hemsida. Enligt popup-fönster och annons så får nya kunder 10% rabatt med koden NEWCLUBMEMBER. När jag försöker skriva in koden så funkar den inte. Jag skriver till kundsupporten. Får nonchalanta svar med 10 minuters mellanrum om att koden visst fungerar för personalen? Nej riktigt otrevlig kundsupport som inte ens vill hjälpa till. Får väl hitta någon annan som säljer kläder som inte har falsk marknadsföring och usel kundservice. Blir nog inte så svårt.

o
ockermark
18 omdömen
Usel3 år sedan

Kanske Sveriges sämsta kundservice? Tar dagar att få svar och efter flera veckor har jag fortfarande inte fått hjälp..

Gästanvändare
Usel3 år sedan

Sista gången jag handlar hos Brothers tyvärr. Undvik. Online extremt dålig service. Aldrig upplevt liknande behandling i någon webbutik.

Gästanvändare
Usel3 år sedan

Handla inte online. Sämre kundservice får man leta efter. Köpte två skjortor på en deal (2 för 999). Hade köpt fel storlek och ville byta till mindre. Jag gjorde detta samma dag jag fick paketet, men tydligen hade dealen gått ur under natten. Så om jag nu ska byta storlek nu får jag betala fullpris.

Gästanvändare
Usel3 år sedan

Mycket dålig service. Har bara varit krångel vid mina senaste beställningar. Lång svarstid och ingen hjälp. Kommer inte handla där mer.

Gästanvändare
Usel4 år sedan

Löjligt att ens kalla det kundtjänst online, tar veckor innan man här ett knyst, dessutom var det fel på sajten som orsakade 2 identiska ordrar som jag var tvungen att springa runt och hämta ut . Ingen skugga på den fysiska butiken på Emporia dock, de hjälpte mig att returnera med ett leende, fast tydligen har butikerna inte något med online handeln att göra mer än att de administrerar problem som uppstått online.

J
Jjohna
7 omdömen
Usel4 år sedan

Väldigt dålig kundservice vid online köp. Det ska inte behöva ta flera veckor innan man får svar på mail. Alla butiker har dock haft väldigt hög service nivå.

Gästanvändare
Dålig5 år sedan

Bra leveranstid men byten tar väldigt lång tid att få åtgärdat hos Klarna eller återbetalt. Svårt men storlekar då det kan skilja mycket även inom samma märken..

Gästanvändare
Dålig5 år sedan

+ Service i butik - Fullkomligt usel service vid online-köp. Tar 1,5 månad för att hantera och återbetala returer och gör det först efter att man fått jaga kundservice. - Skickar fel storlek och återkopplar inte kring detta på flera veckor. När man återigen får jaga ifatt kundservice förväntas man lägga en ny beställning och helt sonika hoppas att dom inte skickar fel storlek igen. Helheten: Tidigare varit väldigt nöjd med att köpa från Brothers och har gjort merparten av mina inköp här men efter senaste månadernas konstanta fel från deras håll, krånglande och ingen direkt känsla för att försöka åtgärda sina fel gör att jag inte kommer köpa mer härfrån. Tips till andra som ändå vill köpa: gå till butik men gå till annan kedja för online-beställningar. Att det inte blir 1 stjärna beror på att butikspersonal som sagt brukar vara kunniga och hjälpsamma.

Om butiken

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK på butikens sida.

Kundtjänst

Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Bolagsinformation

Fullständigt firmanamn: Brothers & Sisters Sverige AB

Organisationsnr: 556513-6826