(50)
De skriver snabb leverans på sin hemsida. Det var viktigt för mig. Jag ringer och dubbelkollar att allt fanns i lager. Detta var i mitten på veckan. De sa att leverans skulle ske på kommande fredag eller måndag. Helgen går, måndagen går. Jag hör av mig och undrar var sakerna är. Då skriver de att en av sakerna var restnoterad (trots att jag dubbelkollat) och eftersom de vill skicka allt i ett paket försenas allt. Jag skrev tillbaka att de får skicka de saker som de har hemma först så jag kan komma igång och jobba. Mailet efter skriver de att de har annullerat den restnoterade saken enligt min vilja. Jag skriver tillbaka och meddelar att jag inte alls ville annullera något. Bara att de skickar två gånger. Idag, fredagen efter kommer paketet. Jag skriver att jag tycker att det är rimligt med kompensation. Då hänvisar de bara till sina finstilta villkor...
Jag blev orolig när jag läste recensionerna efter att ha lagt min order. Men allt har gått bra och kommunikation med kundtjänst via e-post har fungerat utmärkt!
Snabba leveranser haha??? Förra gången hade ni express leverans då tog det 4 veckor innan man fick varorna. Allt finns på lager när man beställer. Nu har ni snabba leveranser och allt finns på lager. Det tar i alla fall 3,5 veckor. Sen det värsta som ni gör på eran sida är att plock bort betyg som inte är bra. Ni har tagit bort mitt och en annans betyg på en produkt, riktigt dåligt gjort.
Jättenöjd! Snabb leverans, trevligt och hjälpsamt bemötande från personalen. Svarade inte när jag ringde, men de ringde snabbt tillbaka. Rekommenderas. Cecilia och Ulf Lemke
Alldeles för sent framgår det att ni både vill ha 79 kr i expeditionsavgift OCH 49 kr i frakt. Nej, det blev inget köp och när ni nu har slösat min tid passar jag på att recensera er också. 😠
Tog ett par veckor till första leverans, ca hälften av grejorna kom nån vecka senare kom lite. Det sista i beställningen kom aldrig. Fick ge upp efter sex veckor och många mail. Slapp i a f tjata om återbelning. Nej, här handlar jag aldrig igen.
Beställde varor från Städshop.s hemsida och enligt respektive produkts lagerstatus skulle alla produkter finnas i lager med leverans inom 2-5 arbetsdagar. Efter en vecka från det att beställningen lagts hade jag inte ens fått en bekräftelse på mail att min beställning mottagits varpå jag mailar och frågar vad som hänt då jag till mitt företag är i behov av produkterna. Får då besked om att en produkt är restad och kommer in 4/12... nu när jag skriver mitt omdöme så är det den 9/12 och Städshop.se har fortfarande inte skickat mina beställda produkter.
Skickar felaktig vara, felaktig retursedel, utför ingen mottagningskontroll av den returnerade varan och sänder mig inkassokrav
Katastrofalt! Vid önskan om retur kommer ingen retursedel och det går inte att nå dem per telefon. Jag går vidare till ARN samt polisanmäler bolaget.
Under all kritik. Sämsta bemötande jag någonsin upplevt från en försäljare. Får påminna för att överhuvudtaget få det jag beställt, och sen när produkten var skadad så är det omöjligt att få tag i dem för att reklamera. Efter över en månad hör de av sig (när jag medd att jag fryst betalning) och säger att de inte ersätter varan. För att kartongen är tilltryckt. En vara för 1500 kr. Väldigt oseriösa. Kommer anmäla dem.
Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK på butikens sida.
Kontakt med butiken kan ske på Svenska.
Erbjuder telefonsupport. Se butikens hemsida för mer information.
Fullständigt firmanamn: Conceptus Group AB
Organisationsnr: 556999-9781