Prisjakt
Black Week – se reans bästa deals
Annons
  • Städshop

    (50)

  • se
2.5OK
2 omdömen
Omdömen äldre än ett år inkluderas inte i snittomdömet.
E
Emajk
2 omdömen
Usel8 månader sedan

De skriver snabb leverans på sin hemsida. Det var viktigt för mig. Jag ringer och dubbelkollar att allt fanns i lager. Detta var i mitten på veckan. De sa att leverans skulle ske på kommande fredag eller måndag. Helgen går, måndagen går. Jag hör av mig och undrar var sakerna är. Då skriver de att en av sakerna var restnoterad (trots att jag dubbelkollat) och eftersom de vill skicka allt i ett paket försenas allt. Jag skrev tillbaka att de får skicka de saker som de har hemma först så jag kan komma igång och jobba. Mailet efter skriver de att de har annullerat den restnoterade saken enligt min vilja. Jag skriver tillbaka och meddelar att jag inte alls ville annullera något. Bara att de skickar två gånger. Idag, fredagen efter kommer paketet. Jag skriver att jag tycker att det är rimligt med kompensation. Då hänvisar de bara till sina finstilta villkor...

S
Braett år sedan

Jag blev orolig när jag läste recensionerna efter att ha lagt min order. Men allt har gått bra och kommunikation med kundtjänst via e-post har fungerat utmärkt!

Gästanvändare
DåligRedigerades ett år sedan

Snabba leveranser haha??? Förra gången hade ni express leverans då tog det 4 veckor innan man fick varorna. Allt finns på lager när man beställer. Nu har ni snabba leveranser och allt finns på lager. Det tar i alla fall 3,5 veckor. Sen det värsta som ni gör på eran sida är att plock bort betyg som inte är bra. Ni har tagit bort mitt och en annans betyg på en produkt, riktigt dåligt gjort.

Städshop svarar:2023-07-06
Hej, Det var tråkigt att du fick vänta på din order. Det är aldrig vår avsikt att du eller någon annan kund ska få vänta i onödan. Som du säkert har sett har ett antal produkter i lager. Dessa har vi expressleverans på. Andra produkter beställer vi hos våra leverantörer. Den beräknade leveranstiden finns angiven för varje produkt. När kundens order, i det här fallet din, är klar skickar vi den. Det händer dessvärre att varor tar längre tid än väntat att nå oss. Det är vår ambition att kommunicera detta med våra kunder så att de själva kan ta ställning till detta. Om det fallerat i fallet med din order beklagar vi detta. Vi kan säkert bli bättre på den punkten och jobbar hårt med detta. Du ska ha ett stort tack för att du för detta till vår kännedom. Vid din nästa order ber vi dig att ta kontakt med vår kundtjänst, [email protected] 010 - 88 44 890, om du har några frågor gällande leveranstider med mera. Vi försöker alltid att svara så fort vi kan. Med vänliga hälsningar Städshop support
Gästanvändare
Utmärkt2 år sedan

Jättenöjd! Snabb leverans, trevligt och hjälpsamt bemötande från personalen. Svarade inte när jag ringde, men de ringde snabbt tillbaka. Rekommenderas. Cecilia och Ulf Lemke

Gästanvändare
Dålig3 år sedan

Alldeles för sent framgår det att ni både vill ha 79 kr i expeditionsavgift OCH 49 kr i frakt. Nej, det blev inget köp och när ni nu har slösat min tid passar jag på att recensera er också. 😠

Städshop svarar:2021-10-10
Hej! Tack för din recension! Vi har valt att ge möjligheten till alla kunder oavsett ordervärde utan mista köp för att kunna handla hos oss. Det finns inga hemligheter, order under 300kr inkl.moms debiteras en fraktavgift på 49kr. Order under 985kr inkl.moms debiteras en expeditionsavgift på 79kr.
Gästanvändare
Usel4 år sedan

Tog ett par veckor till första leverans, ca hälften av grejorna kom nån vecka senare kom lite. Det sista i beställningen kom aldrig. Fick ge upp efter sex veckor och många mail. Slapp i a f tjata om återbelning. Nej, här handlar jag aldrig igen.

Gästanvändare
Usel4 år sedan

Beställde varor från Städshop.s hemsida och enligt respektive produkts lagerstatus skulle alla produkter finnas i lager med leverans inom 2-5 arbetsdagar. Efter en vecka från det att beställningen lagts hade jag inte ens fått en bekräftelse på mail att min beställning mottagits varpå jag mailar och frågar vad som hänt då jag till mitt företag är i behov av produkterna. Får då besked om att en produkt är restad och kommer in 4/12... nu när jag skriver mitt omdöme så är det den 9/12 och Städshop.se har fortfarande inte skickat mina beställda produkter.

Städshop svarar:2020-12-14
Hej, orderbekräftelse skickas ut automatiskt så fort ordern registrerats i vårt system. Tyvärr kan mailet beroende på e-postleverantör (främst hotmail och gmail) ibland hamna i spam-korgen beroende på vilka spam-inställningar man valt. Tyvärr kan jag inte leta reda på ditt ärende då jag inte ser något namn. Återkom gärna till oss i ett mejl med ämnesraden "Prisjakt" så kollar jag vad som hänt. Normalt brukar beställningarna levereras inom 2-4 arbetsdagar när man beställer hos oss så länge det inte gäller beställningsartiklar med separat angiven leveranstid. Med vänlig hälsning Kundtjänst Städshop
Gästanvändare
Usel4 år sedan

Skickar felaktig vara, felaktig retursedel, utför ingen mottagningskontroll av den returnerade varan och sänder mig inkassokrav

Städshop svarar:2020-12-14
Hej! Tack för att du kontaktat oss, Detta låter inte alls bra, beklagar verkligen att dessa misstag skedde! Jag vet inte vilket ärende som är ditt men vad jag misstänker hände är att vårt lager missade att registrera returen och därmed makulerade inte fakturan. Givetvis makuleras fakturan så fort vi kunde konstatera att retur gjorts. Önskar dig en fin dag!
Gästanvändare
Usel4 år sedan

Katastrofalt! Vid önskan om retur kommer ingen retursedel och det går inte att nå dem per telefon. Jag går vidare till ARN samt polisanmäler bolaget.

Gästanvändare
Usel4 år sedan

Under all kritik. Sämsta bemötande jag någonsin upplevt från en försäljare. Får påminna för att överhuvudtaget få det jag beställt, och sen när produkten var skadad så är det omöjligt att få tag i dem för att reklamera. Efter över en månad hör de av sig (när jag medd att jag fryst betalning) och säger att de inte ersätter varan. För att kartongen är tilltryckt. En vara för 1500 kr. Väldigt oseriösa. Kommer anmäla dem.

Om butiken

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK på butikens sida.

Betalningsalternativ

SveaWebPayVisaMasterCard
  • Avbetalning
  • Direktbetalning
  • Faktura
  • Kortbetalning
  • Betalning via telefonräkning
  • Bitcoin
  • Förskottsbetalning
  • Postförskott
  • SMS-betalning

Kundtjänst

Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Erbjuder telefonsupport. Se butikens hemsida för mer information.

Bolagsinformation

Fullständigt firmanamn: Conceptus Group AB

Organisationsnr: 556999-9781