Prisjakt
Black Week – se reans bästa deals
Annons
Samsung
  • Flexibla leveranser
  • 30 dagars öppet köp
  • Delbetalning via Klarna
3.2Bra
27 omdömen
Omdömen äldre än ett år inkluderas inte i snittomdömet.
G
Gunilla
4 omdömen
Utmärkt14 dagar sedan

Bra erbjudanden och snabb leverans.

J
Jeanette
1 omdöme
Utmärkten månad sedan

Bra, lätt, roligt och förväntansfull

N
Nimnaros
1 omdöme
Utmärkten månad sedan

Funkade fint. Inget att anmärka på.

R
OKen månad sedan

Samsung funkar säkert men inte deras fraktbolag som dom anlitar (Bring)

K
Ken
1 omdöme
Utmärkten månad sedan

Toppen

Samsung svarar:2024-10-28
Hej Ken! Tack för dina ord och tack för att du handlar på Samsung. Vi är glada att höra att du är nöjd! Med vänliga hälsningar, Simona på Samsung
J
Jac
1 omdöme
Braen månad sedan

Har fungerat utmärkt. Leveransen av kyl/frys skedde somutlovat

Samsung svarar:2024-10-28
Hej Jac! Tack för dina ord. Vi på Samsung är glada över att du är nöjd med vår service och leverans! Tack för att du handlar på Samsung. Med vänliga hälsningar, Simona på Samsung
B
Bear
1 omdöme
Uselen månad sedan

Jag uppmärksammade ett tips på sweclockers.com's fyndtråd om en rabatt på er TAB S10 Ultra via mecenat alumni och la en beställning även om det verkade som att min inbytesrabatt på 2000 kr inte dök upp i kassan på det sätt det som det stod beskrivet på själva produktsidan där man valde upplägg. Det var ett bra pris oavsett men jag ville däremot inte gå miste om ett avdrag då andra verkade lyckats få ett betydligt mycket lägre pris än jag och just detta med inbytesenhet och rabatt har krånglat en gång tidigare när jag beställt på er hemsida. Enkelt utrett var min tanke och så ringde till er kundtjänst men det var bara ett rent mardrömsscenario till samtal. Tyvärr så måste jag säga att er kundtjänst över telefon redan tidigare hållit väldigt låg nivå när jag behövt kolla upp något men nu var det bara helt oacceptabelt. Personen jag kom i kontakt med var oklart defensiv och nedlåtande innan samtalet ens börjat. Hon signalerade direkt att hon helst ville hänvisa bort till någon annan innan hon ens hört vad ärendet handlade om samtidigt som hon började prata om policys som inte ens var relevanta i mitt fall om hon bara lyssnat mer än fem sekunder, hon insisterade även på att prata på i minuter vilket var tid jag kunde sparat oss båda. Föreställ er att någon bara börjar läsa en ospecifik "terms and conditions"-uppsats innan människan ens vet varför jag ringt in. Jag har nog aldrig stött på en så okonstruktiv, konfrontativ och oengagerat bristfällig person i luren någonsin faktiskt. Trots det hon sa till en början så kunde hon efter mycket om och men faktiskt få upp min beställning men hela vägen så följdes det av att hon inte beskriva något alls om hur man som kund skall gå tillväga för att få mer information, eventuellt gå vidare eller för att få ett faktiskt besked, än mindre redogöra på det minsta lilla sätt för hur er hemsida fungerar vid beställningar eller rabatter appliceras. Hon pratade som om hon inte i någon omfattning var en representant eller anställd för Samsung samtidigt som tonen var dumförklarande och extremt dryg. Allt var uppenbart motiverat av att hon inte ville ta samtal överhuvudtaget och helst vill få personer bli så avskräckta att de bara söker sig vidare. Det är helt ovärdigt att ett av världens största företag som jag vet bryr sig om sin image skall ha en så buggig och inkonsekvent hemsida med rabatter som alltid krånglar följt av supportmedarbetare som bara kan likställas med okunniga, omotiverade praos. Det är som sagt inte första gången. Gör om, gör bättre! Ert betyg på prisjakt för närvarande vittnar om hur dåligt ni presterar och borde egentligen vara ännu lägre!

Samsung svarar:2024-10-28
Hej Bear! Vi beklagar verkligen din upplevelse och passar på att tacka för att du tar dig tiden att lämna dina synpunkter! Vi vill gärna få veta mer om vilka problem du hade när du försökte handla, och när du var i kontakt med vår kundtjänst, så vi kan kika på detta så fort som möjligt. Vi vore tacksamma om du kunde skicka in ditt namn och en beskrivning av problemet till [email protected]. Med vänliga hälsningar Simona på Samsung.
A
Alkazzi
18 omdömen
Usel2 månader sedan

Köp inte därifrån! Smästa supporten Fick massa strul med leverans och fick värdelös hjälp...

Samsung svarar:2024-09-24
Hej Alkazzi! Vi beklagar verkligen din upplevelse och passar på att tacka för att du tar dig tiden att lämna dina synpunkter! Vi vill gärna få veta mer om vilka problem du hade när du försökte handla, så vi kan kika på detta så fort som möjligt. Vi vore tacksamma om du kunde skicka in ditt namn och en beskrivning av problemet till [email protected] eller starta en chatt med en av våra experter genom chattfunktionen som finns på vår hemsida (öppet Måndag – Fredag 09-21 och Lördag-Söndag 9-17). Med vänliga hälsningar Stella på Samsung.
M
Miamums
2 omdömen
Utmärkt3 månader sedan

Snabb leverans och smidig betalning via Klarna. Bra support!

Samsung svarar:2024-09-06
Hej Miamums! Tack för din fina feedback, roligt att höra att du är nöjd! Med vänliga hälsningar, Natalia på Samsung
K
Kalle
2 omdömen
Bra3 månader sedan

Bra, enkelt. Lite mer bilder kan det vara?

Samsung svarar:2024-09-06
Hej Kalle! Roligt att höra att du är nöjd. Tack för din feedback, vi kommer att ta den i beaktande! Med vänliga hälsningar, Natalia på Samsung

Om butiken

Samsung

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK på butikens sida.

Betalningsalternativ

Klarna
  • Avbetalning
  • Direktbetalning
  • Faktura
  • Kortbetalning
  • Betalning via telefonräkning
  • Bitcoin
  • Förskottsbetalning
  • Postförskott
  • SMS-betalning

Kundtjänst

0

Erbjuder telefonsupport. Se butikens hemsida för mer information.

www.samsung.com

Bolagsinformation

Fullständigt firmanamn: Samsung Electronics Nordic Aktiebolag

Organisationsnr: 556445-4345

Information hos allabolag.se