Prisjakt
Black Week – se reans bästa deals
Annons
KMH Fotografi
  • Köphjälp på 0911-40 00 01
  • Snabba leveranser
  • Handla med Klarna Checkout
3.5Bra
6 omdömen
Omdömen äldre än ett år inkluderas inte i snittomdömet.
R
Robert
1 omdöme
Usel2 månader sedan

Hur man ens kan skicka ut en felskuren passepartout till kund och sedan inte erbjuda en ny utan frågar om man vill vända sig till en annan leverantör. Ja, vi valde en annan.

KMH Fotografi svarar:2024-10-06
Hej Robert, Vi måste säga att vi blir lite förvånande över ditt betyg då vi har hjälpt dig på ett mycket bra sätt sedan du uppmärksammade oss på att du inte var nöjd med passepartouten. Passepartouten var helt klart felaktig vilket vi har bett om ursäkt för. Vi har sedan säkerställt produktionen för att detta inte ska upprepas. Din retur hanterades/återbetalades till 100% inkl. fraktkostnad samma dag som den gjordes, dessutom på en söndag. Vilket får anses vara i världsklass när det kommer till kundservice. Vi hoppas ändå att det är något du kan uppskatta. Du skriver att vi INTE frågade dig om du ville ha en ny passepartout. Det stämmer ju helt enkelt inte. Det vet du ju också. Som du säkert kommer ihåg fick du valet att själv välja om vi skulle skicka en ny eller om du ville beställa från annan leverantör. Du valde det senare vilket är helt OK för oss eftersom du som kund ju måste få välja hur du vill göra. Känns tråkigt att du försöker framställa det som att du inte gavs något val. Bifogar mailkonversationen nedan som förtydligande ifall du inte kommer ihåg att du själv fick välja mellan ny passepartout eller retur. Med vänlig hälsning, KMH Fotografi —— 29 sep. 2024 kl. 11:28 Robert: Hej! Har beställt en måttanpassad passepartout av er och har fått hem detta. Är detta er kvalitet ni besitter så tanker inte jag betala några 329 kronor för detta. Försändelsen i sig är inte skadad. —— 29 september 2024 11:43 KMH Fotografi: Hej. Ja den ser överskuren ut. Ber om ursäkt för det. Måste kolla med personalen vad som har hänt där. Du kan riva sönder den i fyra bitar och ta en mobilbild och skicka till oss här så makulerar vi hela orden. Du behöver inte skicka tillbaka den. —— 29 sep. 2024 kl. 11:54 Robert: Hej igen.   Kan jag förvänta mig en ny? Eller skall jag vända mig till ett annat företag? Lite luddigt svar. Bör ju få veta.   / Robban —— 29 sep. 2024 kl. 11:59 KMH Fotografi: Oavsett vilket så kan du riva sönder den, fota och kassera så det är gjort. Sedan är det upp till dig tänkte vi. Du får bestämma om du vill ha en ny eller vända dig till annat företag. —— 29 sep. 2024 kl. 12:10 Robert: Min känsla säger mig att jag vänder mig till ett annat företag. Vill ha kvitto på att det är makulerat. —— 29 sep. 2024 kl. 12:36 KMH Fotografi: Hej. Tack för bilden. Vi noterar detta. Ordern kommer makuleras på måndag eftersom kontoret egentligen är stängt idag söndag även om vi hanterar e-post så snabbt som vi kan. Du kan även se i Klarna appen eller som inloggad på klarna.se att order är avbruten från och med imorgon under dagen. Hoppas du kan lösa det på annat sätt. Ha en fin dag dag. —— 29 sep. 2024 kl. 16:38 KMH Fotografi: Order returnerad tidigare än vad som utlovats.
F
Fredrik
1 omdöme
Utmärkt5 månader sedan

Enkelt och snabbt, grymt bra att kunna redigera själv studentplakat.

KMH Fotografi svarar:2024-06-18
Hej Fredrik. Grymt härligt att läsa att du är nöjd med oss och vårt ordersystem. Med vänlig hälsning, KMH Fotografi
E
Utmärkt5 månader sedan

Snabb leverans, mycket nöjd med min sons studentskylt😊 Smidigt att hämta i butik, trevlig bemötande. Känns bra att handla lokalt!

KMH Fotografi svarar:2024-06-17
Hej Elin. Så roligt att höra att du är nöjd med produkt och service. Välkommen åter! Med vänlig hälsning, KMH Fotografi
R
Rose-Marie
1 omdöme
Usel6 månader sedan

Har inte fått varan och inte heller pengarna tillbaka. Har skrivit Mail och ringt.

KMH Fotografi svarar:2024-06-11
Hej Rose-Marie! DU HAR EN OBETALD SKULD PÅ 7321 KR HOS OSS som du måste betala innan du är välkommen som kund hos oss! Detta är du väl medveten om efter korrespondens från inkasso och Kronofogden under flera års tid. Vi har inte gjort något fel här. Du och alla andra kan läsa mer om vad detta gäller nedan. Men det är bra att du äntligen vill kommunicera med oss även om det bara är här på Prisjakt. I och med att du även gör ärendet offentligt genom att ge ett omdöme här på Prisjakt ger du också oss rätten att lika offentligt besvara omdömet. Det ger oss en rättighet att offentligt bemöta kritiken och berätta hur du har misskött dig hos oss. Vi har försökt få tag på dig under fem års tid via inkasso och Kronofogden. Men du har konsekvent hållit dig okontaktbar för att försöka undvika att betala din skuld hos oss och göra rätt för dig. Den vara du säger dig inte ha fått är den studentskylt som du beställt av oss nu i maj. Men som vi inte vill leverera till dig innan du har betalt din skuld. Inte så konstigt egentligen. Så fungerar det hos alla företag. Vi har inte fått några pengar från dig varken nu eller tidigare, eftersom vi har meddelat dig att ordern inte kommer levereras om du inte betalar din skuld hos oss. Vi får bara ta del av kundens pengar om vi levererar och aktiverar en order. Att vi inte får pengar från dig är hela problemet här. Det är inte vi ska ska betala dig, du ska betala oss. Vi har återkopplat till dig en gång via brev om situationen. Dina andra kontaktförsök har vi valt att inte svara på. Då du sedan tidigare redan vet vad som gäller och vad du måste göra. Förstår att du tycker det är jobbigt när vi inte hör av oss på dina kontaktförsök. Det är ju så vi har haft det de senaste fem åren när vi försökt kontakta dig. Du är välkommen tillbaka som kund om du gör rätt för dig och betalar din skuld. Med vänlig hälsning, KMH Fotografi
A
Anne
1 omdöme
Utmärkt6 månader sedan

Snabbt enkelt och lokalt

KMH Fotografi svarar:2024-06-04
Var kul att se att du är nöjd. Tipsa gärna någon om oss. Med vänlig hälsning, KMH Fotografi
J
Jättenöjd
1 omdöme
Utmärkt7 månader sedan

Snabbt smidigt å proffesionellt

KMH Fotografi svarar:2024-06-04
Så roligt att höra. Varmt välkommen åter. Med vänlig hälsning, KMH Fotografi
Gästanvändare
UtmärktRedigerades ett år sedan

Snabb leverans, bra produkt, prisvärd. Beställde nyckelringar med foto i. Riktigt bra kvalite på bilderna. Gav bort i present och dom blev supernöjda

KMH Fotografi svarar:2023-10-31
Tack för betyget. Ha en fin dag. Med vänlig hälsning, KMH Fotografi
Gästanvändare
UtmärktRedigerades ett år sedan

Mycket snabbt och smidigt och med bra resultat.

KMH Fotografi svarar:2023-10-30
Hej! Så roligt att du är nöjd med oss. Välkommen igen. Ha en fin dag. Med vänlig hälsning, KMH Fotografi
Gästanvändare
UtmärktRedigerades ett år sedan

Är mycket nöjd med köpet

KMH Fotografi svarar:2023-10-20
Tack för betyget. Välkommen igen. Med vänlig hälsning, KMH Fotografi
=Jack=
51 omdömen
BraRedigerades ett år sedan

Smidigt. Modern och lättnavigerad webbsida. Dock något långsam ibland. Mycket att välja bland i butiken.

KMH Fotografi svarar:2023-08-29
Hej, tack för betyget. Vi är medvetna om att prestandan ibland är lägre. Tyvärr är det vanligt under "besökstoppar" då många besökare är inne samtidigt. Vi håller på att se över detta med leverantören. Med vänlig hälsning, KMH Fotografi

Om butiken

KMH Fotografi

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK på butikens sida.

Betalningsalternativ

KlarnaSwishPayPalVisaMasterCardPayson
  • Avbetalning
  • Direktbetalning
  • Faktura
  • Förskottsbetalning
  • Kortbetalning
  • Betalning via telefonräkning
  • Bitcoin
  • Postförskott
  • SMS-betalning

Kundtjänst

Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Erbjuder telefonsupport. Se butikens hemsida för mer information.

www.kmhfoto.se

Bolagsinformation

Fullständigt firmanamn: Enskild firma