Prisjakt
Black Week – se reans bästa deals
Annons
DOZ Apotek
  • Fri frakt
  • Snabb leverans
  • Poäng när du handlar
2.3OK
17 omdömen
Omdömen äldre än ett år inkluderas inte i snittomdömet.
M
Utmärkt25 dagar sedan

Snabba och billiga!

DOZ Apotek svarar:2024-10-29
Hej bästa kund och stort tack för din recension! Det gör oss glada att höra din positiva respons. Önskar dig en fin dag och välkommen tillbaka. Med Vänlig Hälsning Kundservice - Emma
C
CPH314
1 omdöme
Usel3 månader sedan

Jag har köpt några gånger här utan problem. Nu har de annullerat min sista beställning utan att kontakta mig. Jag kontaktade dem och de sade ” Din order har tyvärr blivit avbruten på grund av tekniska problem”. ” Jag kommer att avbryta betalningen i klarna så du får tillbaka tina pengar”. Hade jag inte kontaktat dem, hade de inte berättat för mig. Jag har inte fått tillbaka mina pengar.

DOZ Apotek svarar:2024-08-09
Hej och tack för din feedback. Vi ber om ursäkt för det inträffade och förstår din frustration. Tack ändå för att du väljer att höra av dig. Eftersom våra system inte registrerat detta som ett ”fel”på direkten så har vi haft svårt att vara proaktiva och nå ut till dig som kund tillräckligt snabbt. Självklart ska du får din återbetalning. Den brukar vara kunden tillhanda inom 1-5 bankdagar, alternativt så släpper det reserverade beloppet. Är det faktura så krediteras den på en gång. Om du har frågor gällande återbetalning är du välkommen att ringa vår Kundservice på nummer 0771-23 10 00, må-fre mellan 9-16 eller mejla: [email protected] Önskar dig en trevlig dag, Med Vänlig Hälsning Kundservice - Emma
A
Annika
3 omdömen
Utmärkt4 månader sedan

Utmärkt vänlig och hjälpsam personal

DOZ Apotek svarar:2024-08-05
Hej bästa kund och stort tack för din recension! Det gör oss glada att höra din positiva respons. Vi på DOZ Apotek vill alltid leverera så god service vi bara kan. Ha en fin dag och varmt välkommen tillbaka! Emma på Kundservice
A
Afif
1 omdöme
Usel4 månader sedan

Leveransen har inte kommit inom den angivna tidsramen på 1-3 dagar. Det är nu 9 dagar sedan beställningen gjordes. Det är tur att det inte är medicin som har beställts. 🤨🤨🤨🤨🤨

DOZ Apotek svarar:2024-07-23
Hej, du får gärna höra av dig med ordernummer till [email protected] så kan vi se över ärendet då det kanske kan hända att varan var restnoterad eller något annat som försenat leveransen. Önskar dig en fin dag! Med Vänlig Hälsning Kundservice- Helen
R
Ron
1 omdöme
Usel5 månader sedan

Bokade och betalade för en ask allergimedicin och valde upphämtning i butiken på Rosenlundsgatan. Enligt hemsidan och bokningsbekräftelsen skulle det ta max 2h innan jag kunde hämta ut min beställning förutsatt att varan fanns i butik (det vanns 30+) och att jag skulle få ett meddelande när var klar att hämta. Detta var vid 16-tiden på fredag. När inget meddelande kommit kl 12 nästa dag ringde jag till apoteket för att kolla hur det gick med min beställning men ingen svarade för enligt meddelandet var all personal upptagen med kunder i butiken. Jaja tänkte medicinen finns ju inne så det är väl bara att åka dit och visa min order så löser det sig. Enligt hemsidan skulle de stänga kl 15. Jag var där strax efter 14 och ser att det är mörkt i butiken och på en lapp vid dörren står det att de har sommarstängt ett par veckor. Uselt att det vid tre olika kontakter med detta företag inte ges denna information!

DOZ Apotek svarar:2024-07-09
Hej, jättetråkigt att du råkat ut för detta. Vi strävar efter att alltid leverera utefter satt leveranstid dessvärre så finns det utom liggande faktorer som ibland kan påverka detta vilket verkligen är beklagligt när det påverkar dig som kund i slutänden. Vi hoppas du kommer tillbaka och ger oss en ny chans i framtiden. Mvh Kundservice DozApotek
C
Cissi
2 omdömen
Usel5 månader sedan

La en beställning 27 maj, fick orderbekräftelse direkt och allt gick igenom. Efter 3 dagar ser jag att jag fortfarande inte fått leverans, skickar ett mail och får svar efter 4 dagar (!) att ordern gick inte igenom pga tekniskt fel. Ingen ny order skapades och ingen kompensation, bara tack och hej. Hade jag inte kontaktat de så hade de inte ens hört av sig. Oseriöst företag.

DOZ Apotek svarar:2024-06-10
Hej och tack för din recension! Vi ber om ursäkt för det inträffade och förstår din frustration. Tack ändå för att du väljer att höra av dig – din input är viktig för oss så vi kan förbättra våra processer. Eftersom våra system inte registrerat detta som ett ”fel”på direkten så har vi haft svårt att vara proaktiva och nå ut till dig som kund tillräckligt snabbt. Nu har vi dock hittat en workaround där vi bör kunna se felet i tid för att sedan snabbare nå ut till kund. Önskar dig en trevlig dag. Med Vänlig Hälsning Kundservice - Emma
a
alfamogge
7 omdömen
Usel6 månader sedan

Hemsidan är ok och enkelt att beställa. Men leveransen katastrof

DOZ Apotek svarar:2024-05-27
Hej och tack för din recension. Tråkigt att din upplevelse inte levde upp till dina förväntningar den här gången och vi beklagar missnöjet. Att våra kunder är nöjda är väldigt viktigt för oss. Om du vill framföra dina synpunkter tar vi tacksamt emot din feedback på telefon: 0771 - 23 10 00. Vi får då även möjlighet att undersöka vad som hänt med din beställning/leverans. Önskar dig en fin dag! Med vänlig hälsning, Kundservice - Emma
O
Usel7 månader sedan

Fick ett trasigt paket och minst lika trasigt bemötande av kundservice. Vilket skämt. Nej tack då finns det betydligt bättre nätbutiker och apotek

DOZ Apotek svarar:2024-04-24
Hej och tack för din recension. Tråkigt att din upplevelse inte levde upp till dina förväntningar den här gången och vi beklagar missnöjet. Att våra kunder är nöjda är väldigt viktigt för oss. Om du vill framföra dina synpunkter tar vi tacksamt emot din feedback på telefon: 0771 - 23 10 00.
E
Elisabeth R
3 omdömen
DåligRedigerades 10 månader sedan

Har efter 5 vardagar ännu inte fått min leverans. Den är alltjämt markerad som "under behandling" i Klarnas app och alltså ej ännu överlämnad till Postnord. Tur jag gjorde beställning på faktura och att det inte gällde en brådskande medicin.

DOZ Apotek svarar:2024-02-02
Hej och tack för din recension. Tråkigt att din upplevelse inte levde upp till dina förväntningar den här gången och vi beklagar missnöjet. Att våra kunder är nöjda är väldigt viktigt för oss. Om du vill framföra dina synpunkter tar vi tacksamt emot din feedback på telefon: 0771 - 23 10 00. Vi får då även möjlighet att undersöka vad som hänt med din beställning och ta reda på orsaken till förseningen. Önskar dig en fin dag! Med vänlig hälsning, Kundservice -Kawther
C
Canton
5 omdömen
Utmärkt10 månader sedan

Bra pris, kosttillskotten var hemma inom två vardagar + väl vald storlek på låda. Skadar inte heller med 10% på nästa köp.

DOZ Apotek svarar:2024-01-18
Hej bästa kund och stort tack för din recension! Det gör oss glada att höra din positiva respons. Vi på DOZ Apotek vill alltid leverera så god service vi bara kan. Ha en fin eftermiddag och varmt välkommen tillbaka! Emma på Kundservice

Om butiken

DOZ Apotek

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK på butikens sida.

Betalningsalternativ

KlarnaSwishAmerican ExpressVisaMasterCard
  • Avbetalning
  • Direktbetalning
  • Faktura
  • Kortbetalning
  • Betalning via telefonräkning
  • Bitcoin
  • Förskottsbetalning
  • Postförskott
  • SMS-betalning

Kundtjänst

Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Erbjuder telefonsupport. Se butikens hemsida för mer information.

dozapotek.se

Bolagsinformation

Fullständigt firmanamn: Admenta Sweden AB

Organisationsnr: 556785-4913

Information hos allabolag.se