Prisjakt
Black Week – se reans bästa deals
Annons
  • Vinga Home

  • se

Bli först med att skriva ett omdöme!

Vad tycker du om Vinga Home?

Omdömen äldre än ett år inkluderas inte i snittomdömet.
Gästanvändare
UselRedigerades ett år sedan

Extremt korta giltighetstider på presentkort. Fick två presentkort av jobbet i julklapp. De hade precis köpt in dem. Missade att giltighetstiden endast var 6 månader. Helt orimligt. Lurendrejeri!

Vinga Home svarar:2023-09-18
Hej! Hör av dig till vår kundtjänst på [email protected] så får du hjälp så att du kan nyttja dina gåvokort. Ha det fint!
Gästanvändare
DåligRedigerades ett år sedan

Fick SFAnytime värdekoder som redan var 2 månader gamla. Dessa är bara giltiga i 6 månader vilket dom för övrigt inte informerat om

Vinga Home svarar:2023-08-21
Hej! Tack för din feedback! Självklart ska det inte skickas ut koder som inte är giltiga. Kontakta vår kundtjänst på [email protected] så att vi kan rätta till och kompensera dig. Ha det fint!
Gästanvändare
UselRedigerades 2 år sedan

Fick presentkort på 500:- i julklapp från jobbet. Kollar i genom hemsidan och ser att det bara är fjolligt dyrt krimskrams i sortimentet. Efter flera påminnelser om att vi bör ta ut nått på present kortet beställer jag en baltimore datorväska. Men vilket skit. Otroligt tunn stoppning och väldigt dåligt skydd för datorn och gjord i nån billigt plastigt matreal. Kunde nog haft den till att ta matdosan till jobbet i om den inte vore så ful. Dåliga och dyra produkter.

Vinga Home svarar:2023-04-26
Hej! Tack för din feedback. Du får gärna skicka in den till vår kundservice [email protected] där du kan få information om material mm i produkten. Ha det fint!
Gästanvändare
Usel2 år sedan

Uruselt företag. Min order blev försenad tre ggr för att till slut skickas ut utan att meddelat mig. Efter att ha kontaktat företaget och påpekat problemet så säger de att det kan åter skickas ut men till en kostnad av 130 kr. Avskyr dessa blufföretagen som blåser andra storföretag på pengar och sedan hanterar ärenden otroligt dåligt.

Gästanvändare
Usel2 år sedan

Your products are terrible! I will write bad reviews. We payed 499sek for " stekpanna" and we used it only once and when we washed it, it get destroyed! Shame on you for selling low quality products for such a big price!

Vinga Home svarar:2023-01-03
Hi! Thank you for your feedback. Regarding the complaint, please contact our customer service at [email protected]. They take care of your complaint and give tips and advice on how to use the frying pan in the beginning so that you can then enjoy your frying pan for a long time.
Gästanvändare
Usel2 år sedan

Beställde 3 varor men fick bara 2 levererade hem. Inget svar från [email protected] när jag försökte lösa det. PS kartongen som allt skickades i var riktigt hemsnickrad. Fler olika utklippta kartongbitar som tejpats ihop. Tråkigt att se hur svaren från företaget på omdömena är att maila deras kundservice som inte ens svarar.

Vinga Home svarar:2022-12-29
Hej! Vi svarar upp på de mail som kommer in till vår infomail, det går även bra att ringa till vår kundservice på 033-226040 (knappval 2). Självklart vill vi hjälpa till så att du får de varor du beställt. Ha det fint!
Gästanvändare
Usel2 år sedan

Dubbla priset på allting mot andra butiker? Rena scammen…

Vinga Home svarar:2022-12-29
Hej! Kontakta oss gärna via [email protected] där vi gärna svarar upp på din feedback kring våra priser. Ha det fint!
Gästanvändare
Usel2 år sedan

Uselt, bara skräp och går inte fylla i epost osv i kassan. Gåvokortet åkte en vända genom dokumentförstöraren och rekommenderar alla att göra samma!

Vinga Home svarar:2022-12-23
Hej! Tack för din feedback, Hör gärna av dig till vår kundservice [email protected] så kan de hjälpa dig vidare genom din beställning. Ha det fint!
Gästanvändare
Usel2 år sedan

Har en väska där en söm har gått sönder, har inte fått någon återkoppling på en månad.

Vinga Home svarar:2022-11-03
Hej! Då våra svarstider är kortare än en månad så får jag be dig att maila in på nytt till [email protected] så att vi kan ersätta dig. Ber om ursäkt för besväret!
Gästanvändare
Usel2 år sedan

Jag har försökt mejla till [email protected] för att returnera en vara men har efter två mejl fortfarande inte fått svar. Har aldrig varit med om något sämre.

Vinga Home svarar:2022-11-02
Hej! Vi har för närvarande lite längre svarstider vilket vi ber om ursäkt för Vi kommer inom kort att svara på ditt mail & naturligtvis hjälpa dig med din retur. Ha det fint!

Om butiken

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK på butikens sida.

Betalningsalternativ

Klarna

Kundtjänst

Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Erbjuder telefonsupport. Se butikens hemsida för mer information.

Bolagsinformation

Fullständigt firmanamn: Vinga of Sweden AB

Organisationsnr: 556676-4063