(24)
De som handlade i butiken i Staffanstorp har kanske goda minnen av Returhuset, men som onlinebutik är den något av den värsta köpupplevelsen och personalbemötandet jag varit med om. Tidigare kunde man hämta sin order på plats i butiken samma dag, men nu tar de fem arbetsdagar att hantera en order och man nłr dessutom dåligt bemött av kundtjänst. Det är inte längre någon anledning att handla lokalt när de är så långsamma och har så dålig service. Uppmanar alla att välja bättre nätbutiker än returhuset.
Köpte 2 Bose utomhushögtalare , den ena var öppnad och den andra helt ny , dock båda i nysklick.. leverans tog 2 dagar så inget o klaga på.
Akta, undvik, handla inte här. Jag beställde en Iphone 11 pro. Det började med att kameralinserna och glas satt löst och att kameralinserna sedermera trillade bort. Vi kontakt så hävdar de att de inte lämnar garanti på externa skador - trots att telefonen lät som en maracas efter en vecka. Efter 2 månader slutade skärmen att fungera, och de tar inte det heller på garanti - de skyller på att skärmen slutat fungera på grund av externa skador som i sin tur inte täcks av garanti. Deras utlovade garanti är inte värt något - finns flera seriösa alternativ till detta bluff-företag.
Riktiga skojare. Obs! Läs dom positiva recensionerna också (så himla konstigt att man kan ha så olika upplevelser av företaget *lol*) Bedrägeriverksamhet för bla. Länsförsäkringars räkning (och sin egen såklart). Det funkar såhär. Du tappar luren, du betalar din självrisk på 500-1500 kr, returhuset slänger på piratdelar för ett par hundringar och säger att telefonen är i nyskick. Detta hände mig personligen
Vägrar reparera telefonen fastän den hade uppenbara fel. Skärm trasig samt var kanten skadad på telefonen. Kundtjänsten är ett skämt.
Köpte en bärbar dator. Utmärkt skick och bra kundservice!
Detta var andra gången jag beställde en telefon från returhuset. Bra och ärlig information om telefonerna. Eftersom det oftast inte är fabriksnya telefoner får man läsa ordentligt innan man köper. Hållbart tänk att se till att använda och fullt fungerade telefoner får ett nytt hem. När har varit i kontakt med kundtjänst har det varit serviceinriktat med kunden i focus, snabbt och tydligt. Jag rekommenderar starkt denna butik och vet var jag köper mina telefoner i framtiden.
Felaktiga priser, fel lagersaldo. Bör inte synas här!
Smidig webbshop och snabb leverans. Den rekonditionerade mobilen jag köpte var graderad till "A+ (Nyskick)" vilket stämde väl in på telefonen jag fick - inga tecken på användning och skyddsplasten satt fortfarande kvar. Det enda som avslöjade att det inte var en ny mobil var att den kom utan originalförpackning (vilket angavs på sidan när jag köpte den) samt att det fanns damm runt kanten av skyddsplasten vilket tydde på att den legat på en lagerhylla ett tag.
Fick fel telefon som dessutom var trasig. Inkompetent kundtjänst via Mail. Dock löste ärendet sig med ett telefonsamtal. Efter att ha varit utan telefon i två veckor fick jag pengarna tillbaka
Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK på butikens sida.
Kontakt med butiken kan ske på Svenska.
Erbjuder telefonsupport. Se butikens hemsida för mer information.
www.returhuset.seFullständigt firmanamn: Godsinlösen Nordic AB
Organisationsnr: 556791-2356
Information hos allabolag.se