Vad tycker du om Halebop?
Sa upp mitt abonnemang på min gamla telefon och köpte en ny via halebop. Även nytt abonnemang. Valde däremot ingen försäkring denna gång, fick nu två år senare veta att jag tydligen betalar för försäkringen på min gamla telefon, trots uppsagt abonnemang. Fick info att jag måste ha mailat in och specifikt sagt upp försäkringen också, jag trodde dock att denna var uppsagd då jag inte längre kunde se försäkringen på ”mina sidor”, men så skulle det vara enligt halebop. Jag betalar alltså för en försäkring jag inte kan se varken dokument eller villkor för på mina sidor och kan där med inte säga upp den heller då den inte ”finns” för mig. Tack för att ni snyltat 3000kr av mig! Ni förlorade här med en trogen kund sen många många år. Blev inte bättre av att er kundservie ”Emil I” i princip dumförklarade mig!
Min fru fick sitt abonnemangspris höjt utan hon visste. Hon betalade över 400/mån och fick bara 4 gb surf. Vilket lurendrejeri. Men ni har nu mist en kund.
Nätet legat nere helt en vecka utan åtgärd. Går inte att ringa eller smsa öht. Internet legat nere i över 2 månader men inget händer. Rekommenderas INTE!
Bedrägeri - ändrar abonnemang till betydligt dyrare och skickar ingen information utan syns vara på autogiro dragning - går inte att få se en specificerad faktura. De hävdar att de skickat sms om nytt abonnemang - vilket inte stämmer! Osar bedrägeri i system. Har avslutat och kommer aldrig mer bli Halebop eller Telia kund igen. Telia som står som avsändare på fakturan skyller ifrån sig på halebop…
Bedrägeri? Skickar inte fakturaunderlag för belopp som betalas via Autogiro trots många påminnelser. Detta har pågott under minst 7 månader. Supporten är snabb med svar och tillönskan om en trevlig dag men inget händer.
Om ni vill slippa frustration,välj ett annat bolag! Fyllde på mitt kontantkort hos dessa sorgliga klåpare! Eftersom jag behövde ett kvitto så valde jag det efter att jag fyllt på,väntade inget kom,nästa dag skrev jag till dem. Den första som kallade sig kundtjänst,vilket är starkt missvisande,sa att det troligen va fel på min mail,o han fick en annan. Ingen av mina mailadresser mottog ngt kvitto. I sammanhanget ska nämnas att övrig korrespondens från dem kom fram till mig. Påtalade därför för dem gång på gång att det INTE kunde va fel på min mail.Blev tvungen att skriva med dem 5 dagar,o dem skulle undersöka,efter dessa 5 dagar berättade den enda där med förstånd att tänka själv,att man kan inte få kvitto på oregistrerade kort,vilket i sig va konstigt,har inte varit så tidigare. Efter 5 dagar o otaliga meddelanden! HADE DEM HAFT EN RIKTIG KUNDTJÄNST,SOM SÄTTER KUNDERNA FÖRST,SÅ HADE JAG KUNNAT RINGA TILL DEM O LÖST DETTA PÅ MAX 5 MINUTER!
Tråkigt när säljaren som ringer slänger på luren i örat för man inte vill ha det abonnemang som han tyckte jag skulle förlänga med mycket tråkigt blir nog att byta operatör nu istället :/
Rena lurenderi företag! Jag har fyllt på med surf för 0,5 GB och det tog slut efter 5 minuter! Jag har varken tittat på någon film eller lyssnat på musik! Skojare som är ute efter pengar! Använd gärna andra företag för att surfa!
VARNING ! Tyvärr har jag haft riktigt dålig upplevelse av Halebop på sistone, en säljare som ljuger om bra deals, och inte informerar om att man behöver betala en viss summa i förskott. Dessutom förlänger avtal utan att informera kunden. Kompromisslös och OTREVLIGA. Good riddance to them.
Har haft Halebop sedan dom startade. Aldrig något strul, snabb support via chat och mail dom extremt få gånger man behövt kontakta dom.
Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK på butikens sida.
Kontakt med butiken kan ske på Svenska.
Fullständigt firmanamn: Telia Sverige AB
Organisationsnr: 556430-0142