(8)
Mailat om saker som hände på 90/00 talet. Kan bara konstatera att de främjar kvinnors utsatta situation. Illa
Yves Rocher brukade vara jättebra, vette fan vad som hänt. Min beställning levererades ej, trots att CityMail påstod att paketet lagts i min brevlåda. Det stora paketet skulle inte ens fått plats i mitt pyttelilla postfack, så det är en uppenbar lögn från CityMail att man delat ut paketet i lådan. Yves skickade då ett nytt paket, som dom krävde att jag skulle betala för via Klarna. Trots att jag redan betalt den förvunna försändelsen med kort, just för att slippa ha med Klarna att göra... Yves säger att jag måste betala paketet två gånger, och sedan själv kräva pengarna åter från Klarna. Helt obegripligt?! Jag har ingått avtal med Yves Rocher, inte med Klarna. Det där får Yves själva sköta med Klarna, inte kunden. Ofattbart dåligt. Varför ska jag hålla på och tjafsa med Klarna, när jag redan betalt med kort?! Absolut noll kundservice, tvärtom ska kunden göra Yves jobb?!
Älskar deras produkter, naturliga med örter och växter och utan kemikalier. Det är ofta fraktfritt om man handlar över 300kr. De är snabba att skicka också.
Super dålig kundservice och går inte att returnera varor.
Jag tror dom behöver ge deras kundservice bättre arbetsvillkor eller jag vet inte riktigt. Det verkar vara större problem med deras kundservice. Jag skickade ett mejl med en fråga som jag aldrig fick något svar på. Det gick nästan en vecka så jag ringde deras kundservice. Och personen verkade väldigt trött och frustrerad innan jag ens hunnit säga något om vad jag ville. Jag fick mer eller mindre ingen hjälp och ett av det mest otrevliga kundservice jag varit med om. Utan att det ens fanns någon konflikt, bara verkligen inte service minded. Nu hade jag inget större problem med min order, men jag kan föreställa mig vilken mardröm det skulle kunnat bli om en måste returnera en defekt vara eller något annat. Ni behöver uppenbarligen stötta och utveckla eran kundservice
Usch! Olika priser i butik o web, o ingen förståelse varför man känner sig lurad som kund. Dessutom medlemskap man aldrig blir av med, sur personal, otroligt otrevlig kundservice - man förstår varför försäljningen sjunker. Handlar aldrig mer där.
Snabb leverans om man handlar via katalog och bra butiker med trevlig personal. Dessutom har de produkter jag köpt där varit mycket bra. Jag kan tycka att priset är lite högt ibland, men anser att det är värt det då det är ett bra företag och bra produkter.
Bra :) var iof länge sedan jag handla hos dem via postorder då jag nu bor i en stad som har en Yves Rocher butik. Men gillar deras produkter, har handlat parfym och smink hos dem sedan min tonår.
Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK på butikens sida.
Fullständigt firmanamn: Yves Rocher Suede Aktiebolag
Organisationsnr: 556234-6675
Information hos allabolag.se